سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار انتصابات در خوزستان


خوزنیوز: گفته می شود با با پایان گرفتن دوره مدیریت اسداله اسدیان مدیرعامل کنونی شرکت توزیع برق خوزستان، تغییرات گسترده ای در سطوح مدیریتی شرکت انجام می شود.

تغییرات گسترده در شرکت توزیع برق خوزستان

بر اساس خبرهای رسیده ، اسدیان که بیش از دو دهه در مصدر امور این شرکت قرار داشت، قرار است در سمت مدیریت عامل شرکت تولید نیروی برق آبادان که یک نیروگاه گازی است، فعالیت خود را ادامه دهد. این نیروگاه هزار مگاواتی که از مدرن ترین نیروگاه های گازی ایران است، توسط بخش خصوصی خریداری گردیده و هم اکنون برخی از مدیران پیشین صنعت برق کشور از جمله اسدیان در هیات مدیره آن عضو هستند.

شرکت توزیع برق خوزستان که پس از تهران، دومین شرکت بزرگ و درآمد ساز صنعت برق ایران بشمار می رود، دارای نزدیک به یک میلیون مشترک در سطح استان است. 

برخی از کارشناسان صنعت برق استان از مشکلات عمده این شرکت در بخش نیروی انسانی و فرسودگی شبکه توزیع برق استان تا مرز بحران خبر می دهند. بر اساس آخرین ارزیابی های شرکت توانیر که مسئولیت نظارت بر شرکت های برق کشور را دارد، شرکت توزیع برق خوزستان در زمینه توسعه مدیریت و منابع نیروی انسانی در میان 39 شرکت برق در سراسر کشور، رتبه 36 را کسب کرده است.

بر اساس این ارزیابی که مربوط سال 1392 است همچنین این شرکت در خصوص توسعه دانش و فناوری و نیز توسعه شفاف سازی و قانون مداری به ترتیب رتبه 20 و 33 را در میان شرکت برق کشور به دست آورده است.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد