سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار ورزشی خوزستان


ارسال به دوستان
نفت مسجدسلیمان مدال برنز مسابقات والیبال جوانان کشور را کسب کرد

مرحله نهایی مسابقات لیگ یک والیبال کشور در رده جوانان با شناخت تیم‌های برتر خاتمه یافت و تیم نفت مسجدسلیمان مدال برنز این مسابقات را کسب کرد.

خبرگزاری فارس: نفت مسجدسلیمان مدال برنز مسابقات والیبال جوانان کشور را کسب کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از مسجدسلیمان، مرحله برگشت و نهایی مسابقات لیگ یک والیبال کشور در رده سنی جوانان با قهرمانی تیم سفیر قم خاتمه یافت.در این مسابقات تیم‌های سفیر قم با 15 امتیاز، عقاب نهاجای تهران با 11 امتیاز و نفت مسجدسلیمان نیز با 9 امتیاز به ترتیب به عناوین اول تا سوم دست یافتند.مرحله برگشت این مسابقات با حضور 6 تیم شهرداری اراک، لاستیک بارز کرمان، شهدای پیشوای ورامین، عقاب نهاجای تهران، نفت مسجدسلیمان و سفیر قم  به مدت پنج روز به میزبانی تیم سفیر قم برگزار شد.تیم نفت مسجدسلیمان که امسال به‌ عنوان تنها نماینده استان خوزستان در این مسابقات حضور یافته بود، در مرحله رفت توانست به عنوان تیم دوم گروه به مرحله بعدی راه یابد و در مرحله نهایی با انجام بازی‌های مناسب و نمایش خیره کننده جوانان جویای نام خود با نتیجه سه پیروزی و دو باخت و کسب 9 امتیاز پس از تیم‌های سفیر قم و عقاب تهران به مقام سوم بسنده کرد.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13931128000325#sthash.wDqtrHzB.dpuf








سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان:
انگیزه بالایی مقابل تراکتورسازان داریم/ امیدمان به همت مسئولان است

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: در مقابل تیم تراکتورسازی انگیزه‌های بالایی داریم در حالی که شرایط خوبی به لحاظ رتبه جدولی را در اختیار نداریم.

خبرگزاری فارس: انگیزه بالایی مقابل تراکتورسازان داریم/ امیدمان به همت مسئولان است

بهروز مکوندی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی فارس در مسجدسلیمان، از شرایط مطلوب تیمش برای دیدار با تراکتورسازی خبر داد و اظهار کرد: تیم تراکتورسازی با به خدمت گرفتن سرمربی سابق خود که شناخت خوبی از این تیم دارد حریف سختی برای ما خواهد بود. 

وی ادامه داد: تراکتورسازان در بین دو نیم فصل بازیکنان خوبی را به خدمت گرفته‌اند، و برای جبران امتیازات از دست رفته و رسیدن به صدر و در ‌‌نهایت کسب سهمیه آسیا می‌جنگد و تمام هدف این تیم رسیدن به رتبه‌های بالای جدول است. سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان تصریح کرد: ما نیز در مقابل تیم تراکتورسازی انگیزه‌های بالایی داریم در حالی که شرایط خوبی به لحاظ رتبه جدولی را در اختیار نداریم. مکوندی عنوان کرد: در عین حال بازیکنان خوبی را داریم و در بین دو نیم فصل نیز تجدید قوای خوبی را داشتیم و بازیکنان خوبی را به این مجموعه افزوده‌ایم و از این حیث مشکل خاصی نداریم. 

وی تاکید کرد: در نیم فصل دوم روند امتیازگیری بهتری داشتیم اما این کافی نیست و جایگاه خوبی را در اختیار نداریم و در این دیدار تمام تلاش خود را می‌کنیم تا ضمن کسب پیروزی از رتبه فعلی صعود کرده تا ضمن آسودگی خاطر برای خود، برای سایر رقبای پایین دست خود نیز بار منفی روحی بر جای بگذاریم. سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان اشاره کرد: قطعا در چنین شرایطی که باشگاه با آن درگیر است، مسائل روحی می‌تواند بخش اعظمی از کار بازیکنان را در اختیار بگیرد. 

مکوندی افزود: بازیکنان نیز خانواده و مشکلات خاص خود را دارند و اغلب اهل شهرستان‌های دیگر هستند، آنان شغلی جر فوتبال ندارند و تنها راه امرار معاش آنان فوتبال است و اگر به این خواسته به حق خود نرسند، طبیعتا مشکلاتی به لحاظ روحی و روانی برای آنان پیش خواهد آمد. وی یادآور شد: خوشبختانه ما بازیکنان نجیبی را در اختیار داریم که این تیم در حال حاضر نیز با وجود تمام این مشکلات پا برجا و رو به پیشرفت عمل می‌کند، ما فقط توانستیم پیش از بازی با گسترش فولاد، تنها پاداش یکی از برد‌ها را به بازیکنان بدهیم که مبلغ ناچیزی بود. سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان خاطرنشان کرد: امیدوارم مسئولان همت کنند و تنها دلخوشی جوانان این شهر را از این حالت خراج کرده و ما نیز تنها دلخوشی و امیدمان همت مسئولان است. 

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13931128000328#sthash.y5gtz8zZ.dpuf





رئیس هیئت سوارکاری خرمشهر خبر داد
برگزاری بیست و یکمین جشنواره ملی زیبایی اسب اصیل عرب در اروند

رئیس هیئت سوارکاری خرمشهر از برگزاری بیست و یکمین جشنواره ملی زیبایی اسب اصیل عرب ایران در منطقه آزاد اروند با عنوان «جام اروند» به میزبانی خرمشهر و آبادان خبر داد.

خبرگزاری فارس: برگزاری بیست و یکمین جشنواره ملی زیبایی اسب اصیل عرب در اروند

سعید شایعی‌نژاد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در خرمشهر، از برگزاری جشنواره ملی زیبایی اسب اصیل عرب ایران به میزبانی منطقه اروند خبر داد و اظهار کرد: میزبان بیست و یکمین جشنواره ملی زیبایی اسب اصیل عرب ایران که در منطقه آزاد اروند (خرمشهر و آبادان) برگزار خواهد شد، هستیم.وی ادامه داد: این جشنواره با عنوان «جام اروند» به میزبانی هیئت‌های سوارکاری خرمشهر و آبادان و با مشارکت سازمان منطقه آزاد اروند و هیئت سوارکاری استان خوزستان در تاریخ 29 بهمن ماه جاری تا یکم اسفندماه سال جاری در محل نمایشگاه دائمی منطقه آزاد اروند برگزار خواهد شد.رئیس هیئت سوارکاری خرمشهر با بیان اینکه این جشنواره بیست و یکمین جشنواره ملی و ششمین جشنواره‌ای است که زیر نظر سازمان جهانی اسب عرب (DC) برگزار می‌شود، از انجام شدن ثبت نام برای شرکت در این جشنواره خبر داد.

شایعی‌نژاد به بیان جزئیات برگزاری این جشنواره پرداخت و تصریح کرد: در این جشنواره 32 گروه به مدت سه روز مورد قضاوت قرار می‌گیرند که پنج میهمان جهانی، سه داور و دو نفر نماینده سازمان جهانی اسب عرب نیز در این جشنواره حضور خواهند داشت.وی خاطرنشان کرد: مسابقه به صورت آزاد است و تمام اسب‌ها می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند.رئیس هیئت سوارکاری خرمشهر ادامه داد: اسب‌ها بر اساس شرایط سنی گروه بندی خواهند شد که 32 گروه، نریان و مادیان به طور جداگانه و براساس رده سنی و جنس و در دو رده اسب خالص ایرانی و ایکاهو جداسازی می‌شوند.شایعی‌نژاد به روال طی شده برای گرفتن میزبانی بیست و یکمین جشنواره ملی زیبایی اسب اصیل عرب ایران اشاره کرد و گفت: طی جلساتی که فدراسیون سوارکاری با سازمان منطقه آزاد داشته و اعلام آمادگی خرمشهر و آبادان برای گرفتن میزبانی، فدراسیون و منطقه آزاد اروند به توافق رسیده و تفاهمنامه‌ای مشترک در این راستا منعقد شد.وی اضافه کرد: از حدود یک ماه پیش درگیر کارهای اجرایی هستیم و بالغ بر 10 استان برای شرکت در این جشنواره اعلام آمادگی کرده‌اند.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13931128000200#sthash.NnzEQyBZ.dpuf




ارسال به دوستان
هفته بیست و یکم لیگ بر‌تر فوتبال کشور
چشمان نفت به دستان ویسی/ فولاد به میهمانی جلالی می‌رود

در هفته بیست و یکم لیگ بر‌تر فوتبال کشور، فولاد خوزستان میهمان سایپا است، نفت از تراکتورسازان پذیرایی می‌کند و استقلال خوزستان میزبان ملوان خواهد بود.

خبرگزاری فارس: چشمان نفت به دستان ویسی/ فولاد به میهمانی جلالی می‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس از خوزستان، هفته بیست و یکم لیگ بر‌تر فوتبال کشور، در حالی که اولین دیدار خود را پنجشنبه گذشته با دیدار نفت تهران و پیکان به دلیل حضور نفتی‌ها در جام باشگاه‌های آسیا آغاز کرده بود، از روز پنجشنبه هفته جاری در شهرهای مختلف کشور پیگیری می‌شود.

در این دیدار‌ها، ابتدا فولاد خوزستان بعد از یک بازی سنگین و تماشایی در مقابل سپاهان، به کرج خواهد رفت تا در ورزشگاه انقلاب این شهر بار دیگر رو در روی سایپا صف آرایی کند.

بدون شک قرمزپوشان اهوازی گام‌های آهسته‌تری را در مقابل سرمربی سابق این تیم و در اصل، معمار فولاد امروزی بر خواهند داشت، مجید جلالی در مدت سه سال حضور خود در فولاد خوزستان، درس‌های زیادی را به این باشگاه داد و بدون شک یکی از ارکانی که باعث شد فولاد امروزی رقم بخورد، تفکرات منحصر به فرد و آکادمیک کامپیو‌تر فوتبال ایران بود.

از طرفی اسکوچیچ به خوبی به این موضوع ادراک دارد که میدان سایپا، میدان آزمون و خطا نیست و اگر فولادی‌ها بخواهند در کورس باقی بمانند، باید سایپا را از پیش روی بردارند و برای این کار، اهوازی‌ها چیزی از حریف خود کم ندارند.

البته رویارویی با شاگردان مجید جلای آن هم در کرج کار آسانی نیست، و بردن سایپا در خانه در حالی که در اهواز هم زور فولادی‌ها به مجید جلالی نرسید، کار سختی خواهد بود.

مطمئنا در دیدار روز پنجشنبه یک مصاف فوتبالی را در پیش خواهیم داشت و از همین رو، علاقه‌مندان زیادی را به ورزشگاه خواهد کشاند.

در دیگر دیدار این روز از هفته بیست و یکم لیگ بر‌تر فوتبال کشور، نفت مسجدسلیمان یک مصاف سخت را در خانه برگزار خواهد کرد، این تیم روز پنجشنبه در ورزشگاه بهنام محمدی مسجدسلیمان، از تراکتورسازان تبریزی پذیرایی می‌کند.

مصاف بهروز مکوندی و تونی الیویرا که برای سومین بار است بر نیمکت تراکتورسازان تکیه می‌زند، به خاطر حساسیت جایگاه دو تیم جذابیت‌های خاصی را به همراه دارد که سیما را اجبار به پخش زنده این دیدار کرده است.

نفتی‌ها که برای دومین هفته متوالی به مصاف یک تیم تبریزی می‌روند، پس از کسب چهار امتیاز از دو مسابقه خود قطعا به دنبال پیروزی در این دیدار است تا بتواند بیشتر خود را از پرتگاه دور کند.

از بخت بد نفتی‌ها، ملوانان نیز همگام با این تیم اوج گرفته و در پنج مسابقه خود باخت را تجربه نکرده و با 9 امتیازی که در پنج بازی گذشته کسب کرده، سایه به سایه نفتی‌ها در حرکت است.

مسجدسلیمانی در صورت پیروزی در این مسابقه یک پله دیگر در جدول رده بندی مسابقات صعود خواهند کرد و به روزهای آینده امیدوار‌تر نگاه می‌کنند، این در حالی است که مشکلات مالی این باشگاه هنوز برطرف نشده است.

بهروز مکوندی بیشتر از هر عمل دیگر باید بر روی مسائل روحی بازیکنان تمرکز داشته و آنان را مهیای این دیدار سخت کند، چرا که نفت به لحاظ بازیکن اشباع شده و تنها مسائل روحی و روانی است که بر این تیم غلبه کرده است.

در آخرین دیدار این هفته نیز استقلال خوزستان روز جمعه در اهواز میزبان ملوانی خواهد بود که این روز‌ها ترمز بریده و امتیازات را درو می‌کند، از طرفی چشمان بهروز مکوندی نیز به اهواز دوخته شده تا ویسی بتواند ملوان را متوقف کرده تا نفتی‌ها بتوانند با خیال آسوده تری به بازی بپردازند.

شاگردان ویسی پس از دو باخت و چهار تساوی در این دیدار محکوم به پیروزی هستند و اگر این شرایط ادامه پیدا کند قطعا سیر نزولی این تیم سرعت بیشتری خواهد گرفت.

این تیم که در همسایگی هم استانی خود در جدول به سر می‌برد، به شدت سایه رقبا پایین دست خود را بر سر خود می‌بیند و برای رهایی از این اوضاع، به کمتر از سه امتیاز این دیدار رضایت نخواهد داد.

استقلال خوزستان و عبدالله ویسی برای کسب برد در این میدان یک مانع بزرگ به نام فیروز کریمی را در مقابل خود می‌بینند، او که به خوبی با اهوازی‌ها آشنایی دارد، راه‌های کسب پیروزی در این شهر را نیز به خوبی می‌داند و این موضوع کار را برای آبی شهر اهواز سخت‌تر خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، هفته بیست و یکم لیگ بر‌تر فوتبال کشور از بعدازظهر پنجشنبه پیگیری می‌شود که طی آن، فولاد خوزستان در کرج به مصاف سایپا می‌رود، نفت مسجدسلیمان در خانه میزبان تراکتور سازی تبریز است و روز جمعه، استقلال خوزستان در اهواز از ملوان بندرانزلی پذیرایی می‌کند.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13931128000236#sthash.h0xSQdc2.dpuf






سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان:
همه تیم‌ها تقویت شده‌اند/ چشم به بالای جدول نداریم

سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان گفت: همه تیم‌ها برای لیگ حرفه‌ای اهمیت خاصی را قائل شده‌ و دست به تقویت تیم خود زده‌اند چرا که انگیزه‌های اصلی برای لیگ حرفه‌ای است.

خبرگزاری فارس: همه تیم‌ها تقویت شده‌اند/ چشم به بالای جدول نداریم

هماد سامری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی فارس در آبادان، در خصوص بازی روز گذشته و بازی آینده تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان در مقابل پتروشیمی بندر امام، اظهار کرد: بازی روز گذشته را به خاطر نداشتن مهره واگذار کردیم و بازیکن خارجی تیم پمینا به تنهایی 32 امتیاز را برای تیم اصفهانی به ارمغان آورد. 

وی ادامه داد: ما بازیکنان خوبی را در اختیار داریم، اما پمینا در تقویت تیم خود بهتر عمل کرده بود و مهره‌هایی به مراتب بیشتر از تیم ما را در اختیار داشت. 

سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان تصریح کرد: ما در پست یک و چهار دچار مشکل هستیم، با دو بازیکن خارجی نیز صحبت‌هایی انجام شده اما تشریفات اداری به خدمت گرفتن این بازیکنان تاکنون به طول انجامیده و دست ما را برای افزودن این بازیکنان به مجموعه تیم بسته است. 

سامری در خصوص بازی آینده این تیم در روز پنجشنبه مقابل تیم پتروشیمی بندر امام عنوان کرد: پترو نیز با تعویض کادر فنی خود شوک مثبتی به خود وارد کرده و در بازی روز گذشته نیز با اختلاف بالایی همشهری خود را شکست داده است. 

وی با اشاره به اینکه این تیم یک ملی پوش را نیز به مجموعه خود افزوده است تاکید کرد: در مجموع پتروشیمی از هیچ نظری کم و کسری ندارد و یک تیم خوب با کادر فنی و بازیکنان خوب در کنار هم می‌توانند برای ما حریف سختی باشد. 

سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان ابراز کرد: ما در اولین سال حضور خود به رتبه‌های سه‌گانه اول جدول چشم داشتی نداریم بلکه جنگ ما بر سر به دست آوردن رتبه چهارم و پنجم جدول است ولی این کار هم ساده نیست. 

سامری افزود: در چهار بازی اول، روی سه مسابقه حساب ویژه‌ای باز کرده‌ایم که متاسفانه اولین شانس در مقابل پمینا از دست رفت. 

وی اشاره کرد: همه تیم‌ها برای لیگ حرفه‌ای اهمیت خاصی را قائل شده‌اند و دست به تقویت تیم خود زده‌اند چرا که انگیزه‌های اصلی برای لیگ حرفه‌ای است. 

سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم هر چه زود‌تر، تکلیف برای به خدمت گرفتن بازیکن روشن شود تا بتوانیم نوع کار خود را هر چه زود‌تر مشخص، و به‌‌ همان سبک نیز تیم خود را روانه مسابقات کنیم. 

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13931128000463#sthash.acqBbU5L.dpuf



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد