سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از رامشیر



ارسال به دوستان
در جلسه‌ای با حضور مسئولان
«علی بارستی» فرمانده انتظامی شهرستان رامشیر شد

علی بارستی به عنوان فرمانده جدید انتظامی شهرستان رامشیر معرفی شد.

خبرگزاری فارس: «علی بارستی» فرمانده انتظامی شهرستان رامشیر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از رامشیر، صبح امروز در جلسه تودیع و معارفه فرماندهای قدیم و جدید شهرستان رامشیر، فرماندار این شهر ضمن اشاره به خدمات ارزنده سرهنگ عزتی‌پور، مهمترین بارزه اصلی وی را تلاش بی‌وقفه جهت امنیت و رفاه حال شهروندان دانست و در این خصوص اظهار داشت: در مدت تصدی مسئولیت سرهنگ عزتی‌پور، شاهد بازگشت بیش از پیش امنیت به این شهرستان بوده‌ایم که این مهم صورت نمی‌گرفت مگر با تلاش‌های شبانه روزی وی و مجموعه نیروی انتظامی که این امر جای تحسین بسیار دارد.

سعید فیوضی، تلاش جهت خدمت رسانی به مردم را از اولویت‌های اصلی دولت دانست و گفت: حفظ امنیت و برقراری آن، یکی از اساسی‌ترین دغدغه‌های دولت بوده و امروز شاهد برقراری آرامش در سطح شهرستان هستیم.

در این جلسه، رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان خوزستان هم ضمن تقدیر از زحمات بی‌شائبه سرهنگ عزتی‌پور به عنوان فرمانده انتظامی این شهرستان، مهم‌ترین خصوصیت وی را جدیت و پشتکار و فرمانده‌ای اخلاق مدار دانست.

یدالله امیری اظهار داشت: ناگفته پیداست که موفقیت در هر کاری مستلزم همکاری و تعامل سایر دستگاه‌های وابسته است و اگر این تعامل نبود موفقیت‌های نیروی انتظامی نیز بدین صورت شکل نمی‌گرفت.

در پایان این مراسم از تلاش‌های اسماعیل عزتی‌پور تقدیر و سرهنگ نور علی بارستی به عنوان فرماندهی جدید نیروی انتظامی شهرستان رامشیر معرفی شد.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13931128000439#sthash.jebalReO.dpuf

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد