سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر فرهنگی - هنری



در جریان برگزاری نخستین جشنواره‌ی بین‌المللی فیلم‌های علمی اهواز، نشست پرسش و پاسخ با حضور عادل فردوسی‌پور برگزار می‌شود.

 

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) و به نقل از روابط عمومی نخستین جشنواره‌ی بین‌المللی فیلم‌های علمی اهواز، در بخش جنبی این جشنواره نشست پرسش و پاسخی با موضوع کتاب "فوتبال علیه دشمن" با حضور عادل فردوسی‌پور مترجم این اثر برگزار می‌شود. 

"سایمون کوپر" نویسنده‌ی کتاب "فوتبال علیه دشمن" خبرنگاری انگلیسی است که به ۲۲ کشور سفر می‌کند تا به این نتیجه برسد که فوتبال هیچ‌وقت فوتبال نیست، این ورزش جنگ به‌ وجود می‌آورد، انقلاب می‌کند و مورد توجه مافیایی‌ها و دیکتاتورها است.کوپر با فوتبالیست‌ها، هواداران‌شان، خبرنگارها و حتی سیاست‌مدارهای زیادی در سراسر جهان در آمریکا، اروپا، آفریقا و خاورمیانه و کشورهای دور و نزدیک صحبت می‌کند. او می‌خواهد تاثیر فوتبال بر سیاست و فرهنگ کشورها را دریابد.مصاحبه‌های دردسرساز و ممنوعه ترتیب می‌دهد، به برنامه‌های گروه‌های تروریستی سرک می‌کشد، اطلاعات عجیب و غریب از گروه‌های مافیایی و دست‌های نامرئی فوتبال کشف می‌کند و کتاب‌اش را در زمانی حدود یک سال شکل می‌دهد.نشست پرسش و پاسخ با حضور مترجم این اثر در جریان برگزاری جشنواره‌ی بین المللی فیلم‌های علمی اهواز در دانشکده علوم دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد