سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار ورزشی خوزستان



رقابت​های آمادگی جسمانی بانوان خوزستان با شناخت تیم‌های برتر به پایان رسید.

 

بتول عساکره، مسوول کمیته آمادگی جسمانی هیات ورزش‌های همگانی استان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)​ منطقه خوزستان، اظهار کرد: این رقابت​ها 24 بهمن ماه در سالن مجموعه ورزشی قدس اهواز در هفت رده سنی 20 تا 24 سال، 25 تا 29 سال، 30 تا 34 سال، 35 تا 39 سال، 40 تا 44 سال، 45 تا 49 سال و 50 سال به بالا برگزار شد. وی ادامه داد: مسابقات با حضور 14 تیم آبادان، ​خرمشهر، اندیمشک، شوش، دزفول، شوشتر، کارون، مسجدسلیمان، بندرامام و سه تیم از اهواز انجام شد که در پایان تیم پالایش نفت آبادان قهرمان شد، نفت اهواز در مکان دوم قرار گرفت و مسجدسلیمان نیز سوم شد.عساکره درباره سطح این دوره از مسابقات گفت: این پیکارها در سطح بسیار خوبی برگزار شد و رقابت بین تیم‌ها آنقدر نزدیک بود که اختلاف تیم سوم با تیم چهارم بسیار ناچیز بود. 

وی در پایان خبرداد: رقابت​های آمادگی جسمانی خوزستان در بخش آقایان نیز با حضور 150 شرکت‌کننده در قالب 15 تیم، یکم اسفندماه در اهواز برگزار خواهد شد.



ووشوکاران سبک “شینگ‌یی‌چوان“ خوزستان در مسابقات استانی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

 

محمدعلی عسگری​فر‌، دبیر هیات ووشو استان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، اظهار کرد:​ این رقابت​ها 24 بهمن ماه با حضور 170 ووشوکار در قالب 10 تیم اهواز، بندرامام، رامشیر، بهبهان، آغاجاری، هندیجان، شوشتر، ایذه و دو تیم از ماهشهر در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار شد.وی ادامه داد: در پایان این مسابقات تیم انصارالمهدی ماهشهر به مقام قهرمانی رسید، هیات ووشو هندیجان دوم شد و ایذه مقام سوم را کسب کرد.عسگری‌فر درباره سطح مسابقات گفت: ​این پیکارها برای اولین بار در خوزستان برگزار شد اما با این حال از سطح کمی و کیفی بسیار خوبی برخوردار بود.




ورزشکاران خوزستانی در رقابت​های پرورش اندام، بادی کلاسیک و فیزیک استان با یکدیگر به رقابت پرداختند.

 

محمدعلی داوودیان، رییس کمیته پرورش اندام هیات استان در گفت​وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، اظهار کرد: رقابت​های پرورش اندام قهرمانی استان در رده​های سنی بزرگسالان و جوانان 24 بهمن​ماه در اهواز برگزار شد که در پایان تیم‌های اهواز، آبادان و رامهرمز مقام‌های اول تا سوم را به دست آورند. 

وی ادامه داد: مسابقات بادی کلاسیک نیز در همین روز و در اهواز انجام شد که در پایان تیم آبادان به مقام قهرمانی رسید، اهواز دوم شد و خرمشهر در جایگاه سوم قرار گرفت. 

داوودیان افزود: همچنین برای اولین بار مسابقات فیزیک استانی در اهواز انجام شد که تیم میزبان جایگاه اول را به خود اختصاص داد. در ورزش فیزیک ورزشکاران لباسی متفاوت نسبت به ورزش پرورش اندام می‌پوشند و هدف از این ورزش تقویت عضله‌های بالا تنه است و پایین تنه نقشی در آن ندارد. رییس کمیته پرورش‌اندام هیات خوزستان گفت: نفرات برتر مسابقات پرورش اندام خوزستان به رقابت​های کشوری که از 29 بهمن ماه‌ به مدت سه روز در رشت برگزار می​شود، اعزام می​شوند.



تیم​های خوزستانی در آغاز دور رفت لیگ حرفه​ای بسکتبال کشور با حریفان‌شان به رقابت می​پردازند.

 

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، دور رفت مسابقات لیگ حرفه​ای بسکتبال کشور 27 بهمن ماه آغاز می​شود که طی آن پتروشیمی بندامام در داربی خوزستان به مصاف صنایع پتروشیمی ماهشهر می​رود.همچنین در دیگر دیدار، تیم پالایش نفت آبادان در اصفهان به مصاف پمینا این شهر می​رود.




مسابقات کشوری زیبایی اسب اصیل عرب خوزستان به میزبانی آبادان برگزار می​شود.

 

محمود حقیقت​منش، مسوول کمیته زیبایی هیات سوارکاری استان در گفت​وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، اظهار کرد: این مسابقات از 29 بهمن​ماه به مدت سه روز در آبادان برگزار می​شود.

 وی ادامه داد: از سراسر کشور در این پیکارها شرکت می‌کنند و نزدیک به 160 راس اسب در این مسابقات حضور خواهند داشت. تاکنون استان‌های لرستان، خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، اصفهان، آذربایجان شرقی، تهران، البرز و یزد برای شرکت در این مسابقات اعلام آمادگی کرده‌اند.مسوول کمیته زیبایی هیات سوارکاری خوزستان درباره آمادگی آبادان برای میزبانی این رقابت‌ها، گفت: یکسری کم و کاستی‌​ها نسبت به مسابقات قبلی وجود دارد، چرا که ما دیر شروع کردیم. در انتخاب میزبان یکسری مشکلات به وجود آمد و در نهایت تصمیم گرفته شد رقابت‌ها در آبادان برگزار شود.

وی در پایان افزود: در خوزستان اسب​های بسیار قوی​ای وجود دارد و سوارکاران کشور برای حضور در این رقابت‌ها انگیزه بالایی دارند و قهرمانی در خوزستان باعث خوشحالی و رضایت آن‌ها می​شود؛ به همین جهت مسابقات خوزستان همیشه در سطح بالایی بوده است و امیدوارم در این مسابقات هم به همین صورت باشد.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد