سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار روز اهواز



23 تا 25 اسفندماه
کنفرانس شیمی تجزیه ایران در دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار می شود

بیست و یکمین کنفرانس شیمی تجزیه ایران با همکاری انجمن شیمی ایران 23 تا 25 اسفندماه امسال در دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار می‌شود.

خبرگزاری فارس: کنفرانس شیمی تجزیه ایران در دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار می شود

دبیر بیست و یکمین کنفرانس شیمی تجزیه ایران امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز، این گردهمایی علمی را فرصتی برای ارائه آخرین دستاوردهای پژوهشی در زمینه شیمی تجزیه و برقراری ارتباط علمی بین پژوهشگران، نهادهای دانشگاه و صنعت دانست و اظهار کرد: بیش از 600 مقاله در محورهای اسپکتروسکپی تجزیه‌ای، الکتروشیمی تجزیه‌ای، روش‌های جداسازی، نانو شیمی، کمومتریکس، شیمی تجزیه و محیط زیست و شیمی تجزیه و صنعت از طریق دبیرخانه همایش دریافت و بررسی شده است.

ناهید پوررضا افزود: کمیته علمی کنفرانس شیمی تجزیه ایران پس از داوری و ارزیابی مقالات دریافتی، 38 مقاله را به صورت سخنرانی و 487 مقاله به صورت پوستری را برای ارائه توسط محققان مورد تایید و پذیرش قرار داد.

عضو هیئت علمی دانشکده علوم دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: مقالات ارسال شده به دبیرخانه کنفرانس از دانشگاه‌ها، مراکز پژوهشی و صنایع مختلف، دانشجویان تحصیلات تکمیلی و محققان این حوزه تهیه شده است.

پوررضا در پایان گفت: برگزاری هشت کارگاه آموزشی و غرفه‌های نمایشگاهی با حضور صاحبان صنایع و شرکت‌ها از جمله بخش‌های جنبی این کنفرانس علمی به شمار می‌رود.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13931126000972#sthash.2Flyip0H.dpuf




استاندار خوزستان:
جشنواره‌ بین‌المللی فیلم‌های علمی اهواز افتخاری برای کشور است

استاندار خوزستان گفت: نخستین جشنواره‌ بین‌المللی فیلم‌های علمی اهواز، افتخاری برای کشور است.

خبرگزاری فارس: جشنواره‌ بین‌المللی فیلم‌های علمی اهواز افتخاری برای کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، عبدالحسن مقتدایی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به در پیش بودن جشنواره‌ فیلم‌های علمی اهواز اظهار کرد: قرار بود نشستی با معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور برای تدوین برنامه‌های این جشنواره و مساعدت‌های مورد نیاز برگزار شود که به دلیل بروز پدیده گرد و غبار، این جلسه به روز‌های آینده موکول شده است.

وی، برگزاری جشنواره‌ بین‌المللی فیلم‌های علمی اهواز را از جمله کارهای با ارزش برای استان خوزستان و کشور عنوان کرد و افزود: در بخش ارسال فیلم‌های داخلی و خارجی استقبال از جشنواره بسیار خوب بوده و اگر بتوانیم این رویداد را در کشور و استان نهادینه کنیم، در ردیف افتخارات استان خواهد بود که به ارتقای فرهنگ داخلی و انعکاس آن در صحنه‌ بین‌المللی کمک می‌کند.

استاندار خوزستان گفت: این جشنواره از نظر اعتباری هیچ‌گونه مشکلی نداشته و نخواهد داشت و معاون استانداری خوزستان به صورت مستمر پیگیر کارهای این جشنواره است.

به گزارش خبرگزاری فارس، نخستین جشنواره بین المللی فیلم‌های علمی اهواز را دانشگاه شهید چمران اهواز سوم تا هشتم اسفندماه برگزار می‌کند.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13931126000951#sthash.h246zyNh.dpuf

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد