سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از آبادان


5 اسفندماه صورت می‌گیرد
برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان ملی آبادان / جواد خیابانی می‌آید

رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان از برگزاری آئین تجلیل از قهرمانان ملی و بین‌المللی آبادان در پنجم اسفندماه امسال خبر داد.

خبرگزاری فارس: برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان ملی آبادان / جواد خیابانی می‌آید

پیمان ادیبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان، با اشاره به اینکه آئین تجلیل از قهرمانان ملی و بین‌المللی این شهرستان برای دومین سال است که برگزار می‌شود، اظهار کرد: آئین مذکور پنجم اسفندماه از ساعت 15 و 30 دقیقه در محل سینما نفت آبادان و با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستان و اصحاب رسانه برگزار می‌شود.

وی افزود: تاکنون نام 14 ورزشکار آبادانی (زن و مرد) که موفق به دریافت عنوان قهرمانی در سطح ملی و بین‌المللی شده‌اند برای تقدیر در این آئین، به ثبت رسیده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان با اشاره به در جریان بودن مسابقات بیلیارد و پرورش اندام کشور، عنوان کرد: به طور قطع شمار قهرمانان افزایش می یابد.

وی تقدیر از مربیانی که تیم‌هایشان موفق به مقام‌آوری در سطح کشور شده‌اند را یکی از تفاوت‌های خاص این آئین نسبت به دوره قبل خواند و تصریح کرد: کار مجری‌گری این آئین را «جواد خیابانی» از مجریان ورزشی توانمند کشورمان بر عهده خواهد داشت.رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان یادآور شد: هدایا و لوح‌های طرحی شده برای این آئین توسط پیشکسوتان ورزش آبادان به قهرمانان اهدا می‌شود.

ادیبی در پایان، از اجرای موسیقی توسط «فرزاد دزدمه» خواننده آبادانی مطرح کشورمان، پخش تیزر فعالیت‌های اداره ورزش و جوانان آبادان و پخش پیام خوش آمدگویی مسئولان شهرستان به عنوان دیگر برنامه‌های قابل اجرا در این آئین خبر داد.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13931126000679#sthash.1bME4Pzx.dpuf

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد