سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار ورزشی خوزستان



مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: در نظر داریم مسابقات بین‌المللی بوکس را با حضور هشت تیم خارجی و سه تیم داخلی در آبادان برگزار کنیم.

 

فرامرز کیانی​زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، اظهار کرد: قرار است مسابقات بین​المللی بوکس با نام ”شکست حصر آبادان“ و همچنین ”یادواره دهه فجر“، 20 تا 27 اسفندماه به میزبانی آبادان برگزار شود.

 وی ادامه داد: این رقابت​ها به صورت سالانه در قالب رقابت​های کشوری برگزار می​شد اما از امسال می​خواهیم آن را به صورت بین​المللی برگزار کنیم. شرکت پالایش نفت آبادان برگزاری این مسابقات را بر عهده خواهد داشت. قرار بر این است که فدراسیون بوکس از کشورهای خارجی برای حضور در این مسابقات دعوت کند و ترجیحا ما در نظر داریم که هشت تیم خارجی و سه تیم داخلی حضور داشته باشند که یکی از تیم‌های داخلی تیم بوکس آبادان در قالب بوکسورهای خوزستانی خواهد بود.

 مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در پایان گفت: قرار است 13 بهمن​ماه با حضور فرماندار آبادان، دبیر فدراسیون بوکس و دو نماینده از شرکت پالایش نفت آبادان، جلسه‌ای را در فرمانداری آبادان برگزار و برنامه​های برگزاری این پیکارها را بررسی کنیم.




مسابقات نن​شائولین ووشو خوزستان با مشخص شدن تیم‌های برتر به پایان رسید.

 

محمدعلی عسکری​فر، مسوول سبک نن​شائولین هیات ووشو استان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، اظهار کرد: این پیکارها در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان و در دو بخش تالو و ساندا به میزبانی رامشیر برگزار شد. وی ادامه داد: در پایان این رقابت​ها در مجموع چهار رده سنی تیم انصارالمهدی ماهشهر به مقام اول رسید، ایذه در رده دوم قرار گرفت و هندیجان سوم شد.مسوول سبک نن​شائولین هیات ووشو خوزستان در پایان گفت: 197 ووشوکار در این رقابت​ها شرکت کردند که از لحاظ کمی بی​سابقه بود. همچنین تیم منتخب خوزستان برای آمادگی بیشتر جهت حضور در مسابقات کشوری نیز در این پیکارها حضور یافت که سطح کیفی مسابقات را بسیار بالا برد.




سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام گفت: دو سال است که مانع قهرمانی مهرام می​شویم و امیدواریم که برای سومین سال هم به این صورت شود.

 

مهران حاتمی در گفت​وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، اظهارکرد: ما شایستگی رسیدن به فینال را داشتیم و همچنین این شایستگی را برای تکرار قهرمانی داریم.

 سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام گفت: ما در مسیر رسیدن به فینال سختی​های بسیاری کشیدیم که این سختی​ها مربوط به قوانینی بود که در دو هفته مانده به لیگ ملی اعلام شد که نمی​توانیم از بازیکنان خارجی و از نساج​پور استفاده کنیم.وی بیان‌کرد:‌ به هر حال در این مسیر جوانان ما به مرز پختگی رسیدند و ما از همان ابتدا نیز به فینالیست شدن در لیگ ملی، فکر می​کردیم. در حال حاضر هم فقط به بازی روز دوشنبه مقابل مهرام فکر می​کنیم و می​خواهیم پله به پله پیش برویم.

 حاتمی در ارزیابی​اش از تیم مهرام، عنوان‌کرد: حریف​مان تیم بزرگی است و البته ما مقابل آن​ها دست و پا بسته نیستیم. دو سال است که مانع قهرمانی آن​ها می​شویم و امیدواریم این را برای سومین بار هم تکرار کنیم.

 وی در پایان درباره قضاوت​ها در لیگ ملی و درخواستش جهت دقت بیشتر داوران در امر قضاوت، گفت: در مجموع در این رقابت‌ها شاهد قضاوت​های خوبی بودیم و اگر من در جایی هم خواستار دقت بیشتر داوران شدم، این موضوع را با توجه به حساسیت مسابقات گفتم.




مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان ریشه تمام مشکلات تیمش را بی​پولی دانست و گفت: عدم حضور مکوندی در تمرینات تیم مانند پیش‌بردن اتوبوس بدون راننده است.

 مسعود رضاییان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- اظهارکرد: ریشه مشکلات ما، مسایل مالی است و اگر این مشکل حل شود، مشکل بازیکنان، مربی و شاید به تبع آن مشکلات تاکتیکی و فنی تیم هم حل شود. به هر حال ریشه تمام مشکلات، بی​پولی است. 

وی بیان‌کرد: در حال حاضر در فرودگاه هستم تا امروز و فردا جلسه​ای در تهران با مسوولان ورزشی نفت داشته باشیم تا ببینیم چه راه​کارهایی می​توان پیدا کرد تا تیم را از این شرایط خارج کنیم. به هر حال پیدا کردن اسپانسر از نظر ما یک راه​کار است. ما هر راهی را که مشکل ما را حل کند، می​رویم. مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان درباره استعفای بهروز مکوندی، گفت: او استعفایش را به صورت کتبی به من داده است، که نه از طرف من و نه از طرف هیات مدیره پذیرفته نیست، البته او گفته است که اگر مشکلات مالی حل شود به تیم برمی​گردد و او به خاطر این‌که دیگر نمی​توانست پاسخ بازیکنان را بدهد، استعفا داد و گفت نمی تواند دیگر این همه فشار را تحمل کند. خود ما هم در واقع خیلی به بازیکنان قول داده​ایم. به هر حال درصدد هستیم که ابتدا پول پیدا کنیم تا بتوانیم پاسخ روشنی بدهیم که خیلی وعده نباشد. 

وی درباره این‌که گویا مکوندی پیش از این هم اعلام کرده بود که با این شرایط دیگر نمی​تواند کار کند، عنوا‌ن‌کرد: نارضایتی نه به این شکل ولی به شکل​های دیگر مشاهده می​شد. این نارضایتی در بازیکنان هم وجود داشت که یکی دو بار اعتصاب کردند و حتی در بازیکنان خارجی هم شاهد آن هستیم و یکی از بازیکنان خارجی ما هفته​ای یکی دو بار قصد رفتن دارد ولی ما دوام آورده​ایم که کار ساده​ای هم نبوده است. در این دو ماه، شرایط سختی را جدا از مسایل اقتصادی از نظر روحی – روانی تحمل کرده​ایم، چرا که مشکلات باعث شد که ما از همه طرف تحت فشار باشیم. ما از سوی آژانس​های هواپیمایی، هتل​ها و کسانی که به ما البسه فروختند نیز تحت فشاریم و آن​ها پولشان را می​خواهند و ما هم پولی نداریم که به آن​ها بدهیم. به هر حال شرایط سخت است و اگرچه تجربه تلخی است ولی وقتی بتوان تیمی را دو ماه تمام بدون پول در لیگ برتر نگه داشت، تجربه گران‌بهایی است. رضاییان گفت: پتانسیل تیم​مان خوب است و شک نکنید از نظر امتیازی اتفاقی برای ما نیفتاده است، چرا که تیم‌های بالادستی ما یک امتیاز نسبت به ما بیشتر دارند. به هر حال هفته​های بسیاری در پیش است و نمی‌توان اظهارنظری کرد و در واقع ما باید به بازی​های تیم​هایی که در افتادن یا نیفتادن با آن​ها رقابت​ها داریم، نگاه کنیم. 

وی در پاسخ به این سوال که فکر نمی​کنید تمرین کردن تیم بدون سرمربی باعث از هم گسیختگی تیم شود؟ عنوان‌کرد: شک نکنید که به همین صورت می​شود و این وضعیت مانند این است که اتوبوسی را بدون راننده پیش ببری و درست است که پیش می‌رود ولی اعتماد به نفس ندارد و در معرض خطر است. به هر حال خود آقای مکوندی برنامه​ها را داده است و نظارت هم دارد.



رقابت​های اسکیت همگانی خوزستان در هر دو بخش آقایان و بانوان برترین‌هایش را شناخت.

 علی آریان​نژاد، دبیر هیات اسکیت استان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) ـ منطقه خوزستان ـ اظهارکرد: ​این مسابقات در هر دو بخش آقایان و بانوان به صورت مجزا روز جمعه (دهم بهمن ماه) به مناسبت گرامی‌داشت دهه مبارک فجر در رده‌های سنی خردسالان، نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در اهواز برگزار شد.

 وی بیان‌کرد: ​در بخش آقایان، مرتضی وهبی از اهواز در رده سنی نونهالان، محمدحسین بن‌رشید و محمد ارژنگی هر دو از آبادان به ترتیب در رده‌های سنی نوجوانان و جوانان و محسن ممبینی از اهواز در رده سنی بزرگسالان به مقام قهرمانی دست پیدا کردند.دبیر هیات اسکیت خوزستان درباره نفرات برتر بخش بانوان، گفت: فاطمه برار، ملیکا سواری، کیمیا دهدشتی‌قنواتی، نگین شیخی و نیره باغبانی همگی از اهواز به ترتیب در رده های سنی خردسالان، نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در جایگاه نخست ​قرار گرفتند.

وی خاطرنشان‌کرد: در این مسابقات اسکیت‌بازانی از شهرستان​های اهواز، آبادان، بندرامام و ایذه به مصاف یکدیگر رفتند. این رقابت ها با همکاری اداره‌کل ورزش و جوانان استان، معاونت تربیت‌بدنی و سلامت اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان و با حضور پلیس راهور اهواز، جمعیت هلال احمر خوزستان و نیروی انتظامی استان برگزار شد.




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد