سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

گزارش یک انتصاب




سازمان مردم نهاد

اعضای هیئت رئیسه شبکه تخصصی انجمن های دوستدار میراث فرهنگی استان خوزستان با برگزاری انتخاباتی در صبح  روز یکشنبه 6 بهمن ماه 1393 انتخاب شدند که پس از انجام امور اداری حکم اعضای هیت مدیره توسط وزیر کشور ابلاغ خواهد شد.

انتخابات این شبکه با حضور مسئول تشکل های مردم نهاد استانداری خوزستان و مسئول امور توانمندسازی گروه های مردم نهاد استان خوزستان و نمایندگانی از انجمن های دوستدار میراث فرهنگی سراسر استان پیش از ظهر امروز برگزار شد.

در این مراسم مجتبی گهستونی روزنامه نگار، دبیر انجمن دوستداران میراث فرهنگی استان خوزستان (تاریانا) و از فعالان صنعت گردشگری به عنوان مدیرعامل انتخاب شد. امیر نوری به عنوان رئیس هیئت مدیره و محمد آذرکیش نیز به عنوان نائب رئیس هیئت مدیره این شبکه انتخاب شدند. همچنین احمد سواری به عنوان خزانه دار، مجید کیوان به عنوان بازرس و علی اصغر ده پور نیز به عنوان عضو هیئت مدیره انتخاب شدند.

توانمند سازی گروه های مردمی و افزایش مشارکت آنها یکی از سیاست های استاندار خوزستان است به گونه ای که پیش بینی می شود تعداد تشکل های مردم نهاد در خوزستان تا پایان امسال به 300 مورد افزایش یابد.

این شبکه برای نخستین بار است که در حوزه میراث فرهنگی و در خوزستان ایجاد می شود. گفتنی است انجمن هایی می توانند در شبکه عضویت داشته باشند که مجوز از وزارت کشور کسب کرده باشند. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد