سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

تصاویر روز رسانه های خبری ایران




 


سردار آزمون بازیکن تیم ملی فوتبال ایران بعد از ظهر سه شنبه پس از ورود به استان گلستان از فرودگاه گرگان مورد استقبال گسترده مردم گنبد کاووس قرار گرفت.

سردار آزمون متولد ۱۱ دی ۱۳۷۳ در گنبد کاووس بازیکن فوتبال ایران است. وی در مسابقات فوتبال جام دوستی روسیه ۲۰۱۲ در ترکیب تیم ملی جوانان با به ثمر رساندن ۷ گل در ۶ بازی، به مقام آقای گلی این تورنمنت دست یافت.

سردار آزمون در آذرماه سال ۱۳۹۱ به باشگاه روبین کازان روسیه پیوست. او برای نقل و انتقالات تابستانی ۲۰۱۴ مورد توجه مسئولان باشگاه های فوتبال بارسلونا، لیورپول، میلان، یوونتوس و آرسنال قرار گرفت.

او در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۵ در میان ملی‌پوشان ایران حضور داشت و موفق شد ۲ گل به ثمر برساند. این بازیکن جوان گنبدی با عملکرد بسیار عالی که داشته است توانسته به سرعت در بین هواداران فوتبال محبوب شود. امروز وی پس از بازگشت از مسابقات جام ملت های آسیا 2015 استرالیا، به شهر آق قلا آمد که مورد استقبال جمعیت کثیری از فوتبال دوستان این شهر قرار گرفت.

وی در گفتگوی کوتاهی با خبرنگار اسپی دژ در خصوص اشک هایش پس از شکست در دیدار با تیم ملی عراق گفت : گریه هایم بعد از بازی بخاطر شکست مقابل عراق بود. خیلی برای این مسابقات زحمت کشیده بودیم. حقمان اصلا باخت نبود.

سردار آزمون در خصوص کی روش، سرمربی تیم ملی کشورمان گفت : کی روش مربی بزرگی است و رابطه من نیز بسیار با او خوب است و مشکلی با وی ندارم.

وی در پایان در پاسخ سوال به خبرنگار ما مبنی بر دعوت تیم های اروپایی گفت : چند تیم از من برای بازی دعوت کرده اند که در هفته بعد جزئیات بیشتری از آن مشخص خواهد شد.


 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد