سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

هشدار بهداشتی به خوزستانی عزیز



۷ محصول غذایی غیرمجاز را بشناسید
تاریخ انتشار : سه شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۰۴:۵۰
 
سخنگوی سازمان غذا و دارو با اعلام اسامی ۷ محصول فاقد مجوز بهداشتی گفت: اعلام اسامی‌ این متخلفین‌ در‌ راستای نظارت بر سطح عرضه محصولات صورت می‌پذیرد.
به گزارش جهان به نقل از ایکنا، ۷ محصول غذایی و شرکت تولید کننده به دلیل فقدان مجوز‌های لازم از سوی سازمان غذا و دارو غیرمجاز اعلام شده است.

مهندس محمد هاشمی سخنگوی سازمان غذا و دارو، تولید کنندگان این محصولات غذایی را فاقد مجوزهای مورد نیاز سازمان غذا و دارو، جهت تولید و عرضه اعلام کرد.

وی شرکت و محصولات غذایی فاقد پروانه ساخت و مجوز از وزارت بهداشت را شرکت پنیر لیقوان با نامهای تجاری آرخاایل و فیروز امجدی، نوشیدنی ویتامین c با نام تجاری (pokka) vitaene، کوهساران عنوان کرد.

سخنگوی سازمان غذا و دارو همچنین کمپوت آناناس با نام تجاریleonard ، خاویار کشور آذربایجان با نام تجاری deniz tohfeleri، کلوچه با نام تجاری محبوب و چیپس سنتی با نام تجاری ایرانیان که فاقد تاریخ مصرف و دارای مزه و رنگ نامناسب است از دیگر محصولاتی هستند که سازمان غذا و دارو آنان را غیرمجاز اعلام کرده است.

وی با بیان اینکه اعلام اسامی متخلفین در راستای تاکیدات ریاست سازمان غذا و دارو مبنی بر تشدید نظارت بر سطح عرضه محصولات صورت می پذیرد، به مردم و متخلفان اطمینان داد این دستور با جدیت توسط بازرسان سازمان غذا و دارو پیگیری می شود.

هاشمی در پایان از هموطنان خواست در صورت مشاهده محصولات غیر مجاز اعلام شده با اطلاع رسانی سریع، روابط عمومی سازمان غذا و دارو، معاونت های غذا و داروی دانشگاههای علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سراسر کشور و نیروی انتظامی را آگاه سازند تا نسبت به جمع آوری آنها در کوتاهترین زمان ممکن اقدام شود.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد