سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

هشدار امنیتی - رایانه ای



گزارش ویژه/

علاقه بی حد و حصر گوگل برای جاسوسی

علاقه بی حد و حصر گوگل برای جاسوسی

اخیراً از سرویس جدید خود به نام "" inbox رونمایی نمود. البته اینباکس یا همان صندوق دریافت محصول و سرویس خاص و مبتکرانه ای نیست بلکه صرفاً جداسازی کامل قسمت اینباکس جی میل از صفحه آن است.

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا جاسوس خانه همیشه فعال اینترنتی " گوگل " که در رقابتی سخت با فیسبوک و دیگر شبکه های ضد اجتماعی صهیونیستی در امر جمع آوری و تخلیه اطلاعاتی کاربران اینترنتی مشغول است، اخیراً از سرویس جدید خود به نام "" inbox  رونمایی نمود. البته اینباکس یا همان صندوق دریافت محصول و سرویس خاص و مبتکرانه ای نیست بلکه صرفاً جداسازی کامل قسمت اینباکس جی میل از صفحه آن است.

 

سوال مهمی که در اینجا مطرح می شود این است که چرا گوگل تا این مقدار اهمیت را برای تنها یک قسمت مشخص از سرویس جی میل قائل شده که با جداسازی و استقلال آن و اضافه کردن برخی از قابلیت های خاص بدان، مدعی ایجاد سرویس خدماتی جدید!! برای کاربران خود شده؟!

 

ماشین جاسوسی گوگل این بار طمع بی حد و حصر خود را برای جمع آوری حداکثری اطلاعات به شکل آشکاری نشان داد و صندوق دریافت جی میل را که  محل ورود و ذخیره اطلاعات کاربران در ارتباطات اجتماعی نیز هست جدا نمود که بتواند بصورت مستقل بر آن اشراف داشته باشد.در گزارش گوگل به صراحت بیان شده گوگل از قبل فروش اطلاعات افراد در سرویس اینباکس خود کسب درآمد خواهد کرد!!

 

نکته بسیار با اهمیت موضوع آنست که گوگل چنان تاثیر و نفوذی در استفاده کنندگان خود گذاشته و به نحوی آنان را اغوا و مسخ کرده است که حتی با بیان آنکه ما اطلاعات شمارا برای کسب درآمد می فروشیم نیز کاربران به هوش نمی آیند!

براستی دولت های مستقل من جمله نظام مقدس اسلامی و تمامی دستگاه ها و ارگان های ذی ربط چه تدبیری برای مقابله با چنین ماشین جاسوسی مخوفی در نظر دارند؟!آیا وقت آن نشده است که ضمن حمایت از سایت های مشابه داخلی، محدودیت های لازم را جهت برخوردی در شاءن یک عامل اطلاعاتی سازمان های جاسوسی – تروریستی شبکه جهانی صهیونیسم با این شبکه نفوذ، تخلیه و سلطه ضد امنیتی به نام گوگل داشته باشند؟

سید مقداد صادقی تحلیل گر فضای مجازی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد