سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از امیدیه



فرمانده جدید سپاه امیدیه منصوب شد

     
رهیاب نیوز :صبح امروز با حضور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان ، سروان پاسدار علی شعبانی به عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه امیدیه منصوب و از زحمات سرهنگ پاسدار فرهاد بابلی تجلیل به عمل آمد.


به گزارش رهیاب نیوز به نقل از امید نیوز ، صبح امروز با حضور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان ، سروان پاسدار علی شعبانی به عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه امیدیه منصوب و از زحمات سرهنگ پاسدار فرهاد بابلی تجلیل به عمل آمد.

این مراسم که با حضور چشمگیر مسئولین ، بسیجیان و مردم شهرستان امیدیه و مدعوین از سایر شهرستان های اطراف در سالن بولینگ نفت برگزار گردید از 30 سال خدمت سرهنگ پاسدار فرهاد بابلی تقدیر شد .

در ابتدای این مراسم سرهنگ بابلی با ارائه گزارشی مختصر به ایراد سخنرانی پرداخت و پس از آن سردار شاهوار پور فرمانده سپاه خوزستان با تاکید بر ادامه همکاری بسیجیان و مسئولین کما فی سابق سخنرانی و با اهداء حکم انتصاب ، سروان پاسدار علی شعبانی را به عنوان فرمانده جدید سپاه امیدیه معرفی نمود.

گفتنی است سرهنگ بابلی به مدت 5 سال و 5 ماه در سپاه امیدیه مشغول به فعالیت بود که در این مدت برنامه ها و فعالیت های کلان فرهنگی در زمینه جنگ نرم و فضای سایبری در شهرستان از خود به یادگار گذاشت .

 


امید نیوز
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد