سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از مسجدسلیمان


مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان:
11 بازیکن نفت مسجدسلیمان از حضور در تمرینات خودداری کردند

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت: طی اعلام قبلی بازیکنان تیم نفت مسجدسلیمان، روز گذشته ۱۱ بازیکن از حضور در تمرینات خودداری کردند.

خبرگزاری فارس: 11 بازیکن نفت مسجدسلیمان از حضور در تمرینات خودداری کردند

مسعود رضاییان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در خوزستان، امتناع بازیکنان نفت مسجدسلیمان از حضور در تمرینات این تیم را تأیید کرد و اظهار داشت: به دلیل تأخیر دو ماه در پرداخت مطالبات بازیکنان، 11 بازیکن با اعلام قبلی از حضور در تمرینات امتناع کردند. 
وی ادامه داد: این بازیکنان قبلاً نیز گفته بودند که اگر مطالباتشان محقق نشود شرکت در تمرینات را تحریم خواهند کرد. 
مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان به این سئوال که چرا با وجود وعده‌های داده شده، هنوز مشکلات مالی این تیم پابرجاست، تصریح کرد: حقیقتاً این سئوال خود ما هم هست که چرا تاکنون برای خواسته‌های بازیکنان، باشگاه و هواداران پاسخی داده نشده است. 
رضاییان عنوان کرد: طبق قوانین موجود وزارت نفت به هیچ عنوان در سطح حرفه‌ای فوتبال هزینه و کمکی نمی‌تواند کند، در حالی که در ورزش قهرمانی و حتی لیگ دسته یک و سایر رشته‌های ورزشی این کمک‌ها شامل حال تیم‌ها می‌شد. 
وی تاکید کرد: البته مدیران استان و شهرستان در حالی پیگیری برای رفع مشکلات این تیم هستند و امیدواریم این تلاش‌ها هر چه زودتر به ثمر بنشیند. 
رضائیان خاطرنشان کرد: تا روز گذشته و پیش از اعتصاب بازیکنان در جهت بهبود اوضاع اتفاقی رخ نداده بود، اما امروز مجدداً وعده‌هایی داده شده که طی روزهای آینده مشکل مالی تیم تا حدودی رفع شده و امیدواریم هر چه زودتر این وعده‌ها محقق شود. 

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13931030000679#sthash.No2VqdpF.dpuf

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد