سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار ورزشی خوزستان


لیگ برتر بسکتبال؛

سخنان سرمربیان تیم های صنایع پتروشیمی و هفت الماس قزوین بعد از بازی

آبادان - ایرنا - سرمربی تیم بکستبال صنایع پتروشیمی ماهشهر بعد از شکست خانگی برابر هفت الماس قزوین گفت: اشتباهات زیادی در این بازی مرتکب شدیم که منجر به شکستمان شد.

به گزارش ایرنا ˈعلی حموری نژادˈ عصر دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: یکی از سخت ترین بازی های این فصل خود را پیش رو داشتیم که متاسفانه با شکتمان همراه شد.

وی اظهار داشت: تیم هفت الماس برای صعود به مرحله بعدی برابر ما انتحاری و با انگیزه بازی کرد و ما مغلوب این انگیزه آنان شدیم.

سرمربی تیم صنایع پتروشیمی ماهشهر گفت:از تمامی توان خود برای پیروزی در این بازی استفاده کردیم اما حریف تیمی نبود که به سادگی تن به شکست دهد.

حموری نژاد تصریح کرد: تیم هفت الماس با بستن نقاط قوتمان و سرعت دادن به بازی پیروز شد هر چند که پایاپای این تیم پیش رفتیم.

وی افزود: هدف ما در این بازی کسب دومین پیروزی خود طی فصل جاری بود اما نماش غیر قابل باور حریف ما را از هدفمان دور کرد.

****

ˈمحمد رضا اسلامیˈ سرمربی تیم بسکتبال هفت الماس قزوین نیز در خصوص این دیدار به خبرنگاران گفت: بازی برای ما بسیار مهم و حیاتی بود زیرا در صورت پیروزی شانسمان برای صعود به مرحله بعدی افزایش می یافت.
وی اظهار داشت: با توجه به رقابت نزدیکی که بین ما و تیم پالایش نفت آبادان برای صعود به مرحله بعدی وجود دارد شکست در این بازی ما را از این صعود باز می داشت.
اسلامی تصریح کرد: تیم صنایع برابر ما خیلی محکم و با انگیزه به میدان آمد اما بازیکنان تیم هفت الماس برای پیروز شدن هدف خاصی داشتند.
وی ادامه داد: در دقایقی از بازی تیم صنایع برتر از ما بود و فاصله امتیازی را هم کاهش داد اما بازیکنانم خیلی زود به خود آمدند.تیم بسکتبال صنایع پتروشیمی ماهشهر عصر امروز از هفته هفدهم لیگ برتر کشور برابر میهمانش هفت الماس قزوین شکست خورد.



سخنان مربیان تیم های پتروشیمی بندر امام و دانشگاه آزاد بعد از بازی

آبادان - ایرنا - سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام بعد از پیروزی برابر دانشگاه آزاد تهران گفت: بازی بسیار حساس و زیبایی برگزار شد و ما امروز در حد یک تیم مدعی ظاهر شدیم.

به گزارش ایرنا ˈمهران حاتمیˈ عصر دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران گفت:دو تیم در این بازی پایاپای و نزدیک کار را دنبال کردند و تا ثانیه های پایانی تیم پیروز مشخص نبود.

وی با گلایه از اشتباه بازیکنان تیمش در دقایق پایانی، اظهار داشت: با اینکه بیش از 20 امتیاز از حریفمان پیش بودیم اما در دقایق پایانی اشتباهتی داشتیم که ممکن بود یاعث باختمان شود.
سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام گفت: تیم دانشگاه آزاد دارای تجربه و انسجام خوبی است که اشتباه مقابل این تیم توانان سنگینی دارد.
حاتمی به تقابل دو تیم مدعی در این بازی اشاره کرد و افزود: هر دو تیم جز مدعیان کسب عنوان قهرمانی هستند و لحظه ای برای رسیدن به این هدف پا پس نمی گذارند.
وی تصریح کرد: ما امروز در حد یک تیم بزرگ و مدعی ظاهر شدیم و با کسب پیروزی در این دیدار به کسب عنوان قهرمانی امیدوار شدیم.

****

ˈمهران شاهین طبعˈ سرمربی تیم بسکتبال دانشگاه آزاد تهران نیز در جمع خبرنگاران گفت:بازی دارای حساسیت بسیار زیادی بود اما این حساسیت روی روند کاری تیم ها تاثیر منفی نگذاشت.
وی اظهار داشت: تیم پتروشیمی امروز به پشتوانه حمایت هوادارانش برابر ما پیروز شد و این پیروزی را به آنها تبریک می گویم.سرمربی تیم دانشگاه آزاد تهران گفت: با اینکه در دقایقی اختلافمان برابر دتیم پتروشیمی زیاد شد اما در کواتر پایانی با کم کردن اختلاف حتی شانس پیروزی هم داشتیم.
شاهین طبع این دیدار را یکی از زیباترین بازی های فصل جاری لیگ برتر عنوان کرد و افزود:خوشحالیم امروز کلاس بسکتبال ایران را هر دو تیم نشان دادند و امیدواریم هواداران از دیدن این بازی لذت برده باشند.
تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام عصر امروز از هفته هفدهم لیگ برتر کشور برابر تیم دانشگاه آزاد تهران پیروز شد و با 28 امتیاز به صدر جدول رده بندی این رقابت ها صعود کرد.


پیروزی خارح از خانه تم پالایش نفت آبادان برابر ثامن مشهد

آبادان - ایرنا - تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان از هفته هفدهم لیگ برتر کشور موفق شد برابر میزانش تیم ثامن مشهد به پیروزی برسد تا همچنان امیدهایش برای صعود به مرحله بعدی زنده بماند.

به گزارش ایرنا این دیدار عصر دوشنبه در خانه بسکتبال خراسان برگزار شد و در این بازی تیم پالایش نفت آبادان با نتیجه 87 بر 78 صاحب برتری شد.
در کواتر های اول، دوم و سوم هر دو تیم و به ترتیب با نتایج 17 بر 17، 20 بر 20 و 23 بر 23 به نتیجه مساوی رضایت دادند.
در کواتر چهارم تیم پالایش نفت آبادان برای زنده نگه داشتن امیدهای جهت صعود به مرحله بعدی بازی کرد و با نتیجه 27 بر 18 میهمانش را از پیش رو برداشت.
داوری این بازی بر عهده داور: حسن نیکخواه (سرداور)، محمود اولیاء زاده (داور اول) و مهرداد آذرمی (داور دوم) بود.
تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان با این پیروزی 22 امتیازی شد و در رده پنجم جدول رده بندی لیگ برتر قرار گرفت.



پیروزی حساس پتروشیمی بندر امام برابر دانشگاه آزاد تهران

آبادان - ایرنا - تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام از هفته هفدهم لیگ برتر کشور در دیدار حساس و تاثیر گذار میهمانش دانشگاه آزاد تهران را از پیش رو برداشت.

به گزارش ایرنا در این دیدار که عصر دوشنبه در سالن اندیشه بندر امام برگزار شد تیم پتروشیمی با نتیجه 91 بر 87 به برتری رسید.
در کواتر های اول و دوم لین بازی که دو تیم خیلی پایاپای و نزدیک با یکدیگر رقابت کردند تیم پتروشیمی به ترتیب با نتایج 20 بر 13 و 24 بر 12 پیروز شد.
اما در کواتر های سوم و چهارم دو تیم روی با بازی زیبا و تماشایی آوردند و تا ثانیه های پایانی تیم پیروز مشخص نبود.
در دو کواتر پایانی تیم دانشگاه آزاد تهران با نتایج 25 بر 22 و 37 بر 25 میزبانش پتروشیمی را شکست داد اما در نتیجه کلی مغلوب این تیم گردید.
جعفر محمدپور (سرداور)، صادق قنبری (داور اول) و محمد جواد زارع (داور دوم) تیم داوری این دیدار را تشکیل داده بودند.
هواداران تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام بعد از پیروزی تیمشان به شادمانی در شهرک اندیشه ماهشهر پرداختند.
تیم بسکتبال پتروشیمی ماهشهر با این پیروزی 28 امتیازی و همراه با تیم مهرام تهران در صدر جدول رده بندی لیگ برتر قرار گرفت.


شکست تیم صنایع پتروشیمی ماهشهر برابر هفت الماس قزوین

آبادان - ایرنا - تیم بسکتبال صنایع پتروشیمی ماهشهر از هفته هفدهم لیگ برتر کشور برابر میهمانش هفت الماس قزوین تن به شکست داد.

به گزارش ایرنا این دیدار عصر دوشنبه در سالن بعثت ماهشهر برگزار شد که در پایان این دیدار تیم هفت الماس قزوین با نتیجه 68 بر 58 صاحب برتری شد.
در کواتر نخست این دیدار تیم صنایع پتروشیمی با نتیجه 21 بر 15 حریفش را از پیش رو برداشت و در کواتر دوم با نتیجه 12 بر 16 مغلوب میهمانش شد.
در کواترهای سوم و چهارم تیم هفت الماس قزوین به ترتیب با نتایج 17 بر 9 و 20 بر 16 بر تیم صنایع پتروشیمی ماهشهر چیره شد.
داوری این دیدار را رضا آذرافزا (سرداور)، محمد دوست (داور اول) و علیرضا ناصر افشار (داور دوم) بر عهده داشتند
تیم صنایع پتروشیمی ماهشهر با این شکست 16 امتیازی شد و همچنان در قعر جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد.


دو بازیکن لیگ برتری به تیم فوتبال نفت آبادان پیوستند

آبادان - ایرنا - سرپرست تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: برای حضور پرقدرت در نیم فصل دوم لیگ دسته1، دو بازیکن نیم فصل اول تیم لیگ برتری پیکان تهران با عقد قرارداد یکساله به تیم صنعت نفت آبادان پیوستند.

ˈاحمد پاروˈ دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با نظر کادر فنی تیم صنعت نفت آبادان ˈجهانگیر عسکری و مجید خدا بنده لوˈ دو بازیکن با تجربه که نیم فصل اول لیگ برتر در تیم پیکان تهران حضور داشتنند به عضویت این تیم درآمدند.


وی اظهار داشت: عسکری و خدا بنده لو از بازیکنان با تجربه ای هستند که در نیم فصل دوم تاثیر مثبتی در ترکیب تیم صنعت نفت خواهند داشت.

سرپرست تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت:برای حضور پرقدرت در لیگ دسته 1نیاز به بازیکنان با تحربه داریم زیرا در نیم فصل دوم شرایط بازی ها سخت تر خواهد شد.
جهانگیر عسگری مهاجم جدید تیم صنعت نفت در نیم فصل اول لیگ برتر 8 مسابقه و جمعاً 437 دقیقه در لیگ برتر به میدان رفته است، وی سابقه بازی در تیم های داماش گیلان، راه آهن سورینت، و پیکان تهران را در کارنامه خود دارد.
مجید خدابنده لو دیگر خرید جدید تیم صنعت نفت در نیم فصل گذشته 7 مسابقه و جمعاً 361 دقیقه در لیگ برتر حضور داشته است، وی سابقه بازی در تیم های مس کرمان، گهر دورود، و پیکان تهران را در کارنامه خود دارد.


مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان:

آبادان به شایستگی مسابقات کشتی فرنگی جهان را میزبانی کرد

آبادان - ایرنا - ندیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان با تجلیل از همکاری همه مسئولان استان در برگزاری مسابقات کشتی فرنگی جهان در آبادان، گفت:مسئولان این استان با همکاری بین بخشی نشان دادند که این شهرستان شایسته برگزاری رقابت ها در سطح بین الملل است.

به گزارش ایرنا، ˈفرامرز کیانی زادهˈ روز شنبه در آیین تجلیل از اعضای کمیته های برگزاری نخستین دوره رقابت های کشتی فرنگی جهان به میزبانی آبادان، گفت:این مسابقات در آبادان برگ زرینی در تاریخ ورزش استان است و مسوولان آبادانی این ماموریت را به نحو شایسته انجام دادند.

وی اظهار داشت:مسوولان آبادان گام به گام یکدیگر را برای برگزاری هر چه بهتر این مسابقات همراهی کردند و این تجربه موفق نشان داد که می توان با همکاری و هراهی کارهای بزرگ کرد.

معاون استاندار خوزستان و فرماندار ویژه آبادان نیز در این آیین گفت: آبادان با میزبانی شایسته ای این مسابقات، نشان داد دارای ظرفیت های بالایی در عرصه های مختلف به ویژه ورزش است و می تواند میزبان رویدادهای بین المللی باشد.

ˈعزیزلله شهبازیˈ تصریح کرد: کمتر از 20 روز به برگزاری این مسابقات در آبادان زمان بود اما در این مدت کمیته های برگزاری مسابقات، شبانه روز مقدمات را فراهم کردند و برگزاری مطلوب آن نیز، رضایت تیم های خارجی را به همراه داشت.

ˈسید مرتضی نعمت زادهˈ معاون فرهنگی سازمان منطقه آزاد اروند نیز در این آیین گفت: منطقه آزاد همواره پشتوانه ورزش آبادان و خرمشهر بوده است و برای شکوفایی ورزش این دو شهر محروم هدفگذاری است.

وی اظهار داشت: ظرفیت های ورزش شهرهای آبادان و خرمشهر فراوران است و می توان با برنامه ریزی کارشناساسی و حمایت از ورزش، ایند شهرستان به روزهای اوج گذشته بازگردد.

به گزارش ایرنا، رقابت های نخستین دوره کشتی فرهنگی باشگاه های جهان آذرماه سال جاری به میزبانی آبادان برگزار شد و تیم پاستور اندیمشک عنوان قهرمانی را کسب کرد.

در این آیین که از سوی اداره ورزش و جوانان آبادان برگزار شده بود، معاون سیاسی استاندار و فرماندار ویژه آبادان، مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان، شهردار و امام جمعه آبادان و جمعی از مسئولان محلی حضور داشتند.

کمیته های حمل و نقل، امنیت، روابط عمومی، تشریفات، مستند سازی، فرهنگی، بهداشت و درمان، اسکان و تغذیه، دبیر خانه، بازاریابی و جذب منابع، مالی و پشتیبانی، افتتاحیه و اختتامیه برگزاری رقابت های کشتی فرنگی جهان را بر عهده داشتند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد