سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر ورزشی



چند خبر از تیم فوتبال فولاد خوزستان
فولاد به دبی می‌رود / موسوی نرفت، اخراج شد

تیم فوتبال فولاد خوزستان برای برپایی یک اردوی آماده سازی به کشور امارات و شهر دبی سفر خواهد کرد.

خبرگزاری فارس: فولاد به دبی می‌رود / موسوی نرفت، اخراج شد

به گزارش خبرگزاری فارس از خوزستان، تیم فولاد خوزستان که خود را برای نیم فصل دوم مسابقات لیگ برتر و لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا آماده می‌کند، بر روی نام شش بازیکن خود برای حضور در آسیا خط قرمز کشید.

این تیم همانند سال گذشته نخستین باشگاه ایرانی حاضر در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا است که فهرست تیمش را تحویل کمیته روابط بین‌الملل فدراسیون فوتبال ایران داد، این فهرست با لیست تیم فولاد در لیگ برتر ایران مغایرت دارد.

این باشگاه به ناچار ایوب والی، بختیار رحمانی، سروش رفیعی، سروش سعیدی، شهاب کرمی و احمد عبدالله‌زاده را به دلیل داشتن مشکل خروجی از لیست خود حذف کرد.

همچنین این تیم که پیش از این قرار بود برای برپایی یک اردوی 10 روزه به اسپانیا سفر کند، پس از صادر نشدن روادید این تیم از سوی سفارت اسپانیا، مسئولان این تیم تصمیم گرفتند تا اردوی خود را در دبی برگزار کنند.

این تیم امروز اهواز را به مقصد کشور امارات ترک خواهد کرد تا در شهر دبی یک اردوی تدارکاتی 10 روزه را برگزار کند و در این اردو نیز چند بازی تدارکاتی را به انجام برساند.

و اینکه از باشگاه فولاد خبر می‌رسد ایمان موسوی بازیکن فولاد خوزستان به دلیل تمرد از دستور سرمربی تیم از حضور در تمرینات منع شده است.

گفته می‌شود، اسکوچیچ از این بازیکن خواسته تا ضمن تسویه حساب با باشگاه فولاد خوزستان، به ملوان بندر انزلی ملحق شود تا این تیم شمالی در ازای به خدمت گرفتن موسوی، رضایت‌نامه سید جلال رافخایی را برای حضور در تیم فولاد خوزستان صادر کند.

همچنین قرار است که در جلسه‌ای وضعیت نهایی سید ایمان موسوی مشخص شده و در صورت توافق بین دو طرف، قرارداد وی با فولاد فسخ شود.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13931020000583#sthash.QftsGTai.dpuf

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد