سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از ماهشهر



فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ماهشهر خواستار شد
جلوگیری از برگزاری کنسرت‌های موسیقی مسئله‌دار در ماهشهر

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بندر ماهشهر گفت: باید از برگزاری کنسرت‌های موسیقی مسئله‌دار که با روح انقلاب ناسازگاری دارد، در ماهشهر جلوگیری شود.

خبرگزاری فارس: جلوگیری از برگزاری کنسرت‌های موسیقی مسئله‌دار در ماهشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از ماهشهر، علی شمس عصر امروز در جلسه ستاد گرامیداشت دهه فجر اظهار کرد: باید امسال دو نگاه متفاوت از هم به دهه فجر داشته باشیم.وی افزود: نگاه نخست باید نگاه نمادین و مراسمی و نگاه دیگر نیز نگاه محتوایی و رویکرد محتوا محور باشد.فرمانده نیروی مقاومت بسیج شهرستان بندر ماهشهر ادامه داد: باید نمایشگاهی از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که در این 36 سال به دست آمده و تعداد آنها نیز کم نیست برپا شود.

شمس متذکر شد: باید برنامه‌هایی نظیر مسابقات سرود، نمایش، اجرای نمایش‌های خیابانی، نماز وحدت و ... در دستور کار ستاد دهه فجر و ادارات و دستگاه‌های شهرستان قرار بگیرد.وی همچنین تأکید کرد: باید از برگزاری کنسرت‌های موسیقی مسئله‌دار که با روح انقلاب منافات و ناسازگاری دارد، جلوگیری شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بندر ماهشهر ادامه داد: آیین برآوردن بانگ الله‌اکبر امسال باید با شکوه بیشتری برگزار شود و مراسم نورافشانی نیز در دستور کار دستگاه‌های متولی قرار بگیرد.شمس در پایان اضافه کرد: همایش پیاده‌روی خانوادگی نیز باید در دهه فجر در شهرستان توسط ادارات ذی‌ربط برنامه‌ریزی و برگزار شود.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13931020001524#sthash.5VSJeeyE.dpuf

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد