سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

قابل توجه آقایان محترم خوزستانی



رازهایی که زن‌ها هرگز به مردها نمی‌گویند

 
1-Raz[Fun.KamyabOnline.com]
 
 
ذهنیت غالب در جوامع گوناگون زن‌ها را روشن فکرتر و پرحرف‌تر از مردان می‌شناسد؛ اما تعجب خواهید کرد اگر بدانید نه تنها مردان چیزهایی برای پنهان کردن دارند بلکه خانم‌ها نیز رازهای مخصوص به خود را دارند. در هر زنی رازی وجود دارد که شوهر او باید پی به آن ببرد و به نوعی آن را کشف کند اما تنها عده کمی از مردان موفق به انجام این کار می‌شوند. اگر چه درک یک زن کار سختی نیست اما اکثر مردان با این مسئله مشکل دارند و حتی برخی مردها درک شخصیت و ویژگی‌های زنان را امری محال و غیرممکن می‌دانند. بنابراین در این مقاله برخی از رازهای زنان را برملا می‌کنیم تا از این پس به عنوان یک مرد بهتر بتوانید همسر خود را درک کنید و به موقع نیازهای او را برآورده کنید.
1. زنان انتظار دارند مردها ابتکار عمل را به دست بگیرند.
این مسئله خیلی مهم است. زنان دوست ندارند تمام کارهای زندگی زناشویی از قبیل مراقبت از فرزندان، برنامه‌ریزی به مناسبت‌های گوناگون و انجام کارهای منزل را خودشان به تنهایی انجام دهند. خانم‌ها تمایل دارند مردها ابتکار عمل را به دست بگیرند. هر چند همسر شما شاید هرگز درباره‌ی این موضوع با شما صحبت نکند اما بهتر است به عنوان شوهر و مرد خانه برخی از وظایف و مسئولیت‌های دشوار را بر عهده بگیرید و با انجام این کارها همسر خود را سورپرایز کنید. هنگامی که یک مرد ابتکار عمل را در زندگی زناشویی بر عهده می‌گیرد به این معناست که او با مسائل روزمره و مهم درگیر شده و به همسرش توجه می‌کند و مراقب اوست. فرقی نمی‌کند چه کاری باشد-خرید برای منزل، آماده کردن شام یا برنامه‌ریزی برای تعطیلات بعدی-به عنوان یک مرد بهتر است همیشه این کارها را انجام دهید.
2. زنان دوست دارند بیشتر سورپرایزشان کنید.
همه‌ی زنان دیوانه سورپرایز شدن هستند و ترجیح می‌دهند که همسرانشان مخفیانه تا جایی که می‌توانند آن‌ها را مات و مبهوت کنند. حتی یک هدیه‌ی خیلی کوچک و غیر منتظره هم می‌تواند به زنان احساس خاص بودن بدهد. نیاز نیست حتماً هدیه‌ای گران‌قیمت برای همسر خود تهیه کنید، به عنوان یک مرد تنها باید ابتکار عمل را به دست بگیرید و با ابراز علاقه و محبت عمیق به همسر خود به او ثابت کنید که عاشقش هستید. سخت نیست، فقط به همسرتان توجه کنید و همیشه مراقب او باشید. وقتی همسرتان متوجه شود که شما می‌خواهید از هر راهی و با هر بهانه‌ای او را شاد کنید، بلافاصله به این محبت شما پاسخ خواهد داد و شما نیز از مهر و علاقه‌ی او بهره‌مند خواهید شد.
3. خانم‌ها از اینکه مبادا زن دیگری به همسرشان بیش از حد توجه و محبت کند می‌ترسند.
یکی از ترس‌های زنان در زندگی زناشویی این است که مبادا زن‌های دیگری مثل همکاران خانم یا دوستان قدیمی به شوهرشان بیش از حد محبت کند. دلیل این ترس خانم‌ها هم خیلی ساده است، چون اکثر زن‌ها دوست دارند چیزی را داشته باشند که نمی‌توانند یا در حالت عادی قادر به تصاحب آن نیستند؛ بنابراین زن‌ها از اینکه قلب همسرشان دزدیده شود و یا شوهرشان به زن دیگری توجه کنند به شدت می‌ترسند. این ترس کابوس زندگی خانم‌هاست و هیچ چیزی به اندازه از دست دادن محبت شوهر نمی‌تواند یک زن را ناامید و افسرده کند.
4. خانم‌ها دوست دارند مردشان رک و رو راست باشد.
هر انسانی دوست دارد که شریک زندگی‌اش فارغ از تمام مسائل و مشکلات زندگی فردی صادق و بی ریا باشد. هیچ کس دوست ندارد فریب بخورد و البته، زنان هم از این قاعده مستثنی نیستند. خانم‌ها می‌توانند برای حفظ بنیان خانواده و عشق همسر خود به سادگی خیلی چیزها را ببخشند اما هرگز نمی‌توانند از دروغ و خیانت بگذرند. صرف نظر از وضعیت پیش آمده و اینکه چقدر تقصیر شماست، خانم‌ها همیشه به صحبت‌های شما گوش خواهند داد و برای حل مشکلات و مسائل روزمره به شما کمک خواهند کرد.
5. زبان بدن برای زن‌ها خیلی مهم است و به خوبی آن را درک می‌کنند.
معروف است که خانم‌ها حس ششم دارند بخصوص اگر پای روابط در میان باشد. زن‌ها همیشه متوجه محیط اطراف خود هستند و تمام جزئیات کوچک را به دقت تجزیه و تحلیل می‌کنند و این بررسی‌های دقیق شامل زبان بدن همسرشان نیز می‌شود؛ بنابراین به راحتی می‌توانند حس دلسوزی که شوهرشان نسبت به یکی از همکاران خود دارد را به خوبی درک کنند حتی اگر هیچ وقت او را ندیده باشند. اگر خانم‌ها به چیزی مشکوک شوند حتی اگر دقیقاً ندانند که موضوع از چه قرار است نگران می‌شوند و این مطلب به شدت آن‌ها را آزار خواهد داد. اگر زن‌ها به چیزی مشکوک شوند خیلی نگران و ناراحت می‌شوند بخصوص اگر شوهرشان به جای صرف وقت با او ترجیح دهد در اداره بماند.
6. خانم‌ها با اینکه شوهرشان با دوستان خود وقت بگذراند موافق هستند.
این مورد هم یکی از رازهای دیگر خانم‌هاست که تنها عده‌ی معدودی از مردان از آن آگاه‌اند. بسیاری از زن‌ها دوست دارند که شوهرشان با دوستان خود وقت بگذراند. مردان باید از این موضوع به خوبی آگاه باشند که خانم‌ها درک می‌کنند که آن‌ها به کمی فضا و تایم آزاد برای خود احتیاج دارند و می‌دانند که برخی وقت‌ها بهتر است بگذارند شوهرشان با دوستان خود کارهایی از قبیل تماشای مسابقه فوتبال، رفتن به باشگاه و … را انجام دهند. تنها نکته‌ای که مردها باید رعایت کنند این است که بیش از حد با دوستان خود قرار نگذراند زیرا ممکن است همسرشان احساس کند که نسبت به او بی‌توجه شده‌اند و بدانید که همین احساس می‌تواند مشکل‌ساز باشد.
7. زن‌ها نیاز دارند برخی اوقات تنها باشند.
اگر همسرتان به شما گفت که به کمی زمان احتیاج دارد یا می‌خواهد تنها باشد نباید ناراحت شوید و ماشین خود را روشن کنید و چند ساعت او را در خانه تنها بگذارید. فقط می‌خواهد درکش کنید. مردها باید بدانند که خانم‌ها نیز وظایف و مسئولیت‌های خود را دارند که باید این کارها را به نحو احسن انجام دهند پس بهتر است به جای غر زدن همسر خود را درک کنید.
8. زنان دوست دارند مردها صداقت داشته باشند.
خانم‌ها ترجیح می‌دهند مردها صداقت داشته باشند؛ بنابراین اگر همسر شما در لباسی که به تازگی خریده کمی چاق به نظر می‌رسد لازم نیست به او بگویید « عزیزم چقدر در این لباس زیبایی » چون زن‌ها درک بسیار دقیقی از اندام و کاستی‌های خود دارند. بهتر است خیلی محترمانه به او بگویید « عزیزم کمی اضافه وزن داری ولی هنوز هم مثل همیشه دوست داشتنی هستی ». به همسر خود ثابت کنید که وجودش بیشتر از هر چیزی برایتان اهمیت دارد. حتی بهتر است که با هم شروع به ورزش کردن کنید. وقتی همسرتان ببیند که شما به عنوان شوهرش اینقدر با او راحت هستید به داشتن شما افتخار می‌کند.
خوب، هشت مورد ذکر شده در این مقاله رازهایی هستند که خانم‌ها از شریک زندگی‌شان پنهان می‌کنند؛ اما بهتر است این نکات را همیشه به خاطر بسپارید. مطمئناً این موارد تمام آنچه باید گفته می شد نیست و تنها اشاره به چند تکه از پازل پیچیده‌ی شخصیت خانم‌ها بود.
 
 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد