سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار ورزشی خوزستان


اردوی دبی فولادی​ها قطعی شد/حذف نام بازیکنان کلیدی از لیست آسیاییورزشی  15:28:23 1393/10/20
9310-15981-5 کد خبر
    

معاون باشگاه فولادخوزستان از قطعی شدن اردوی این تیم در دبی از 15 تا 25 ژانویه (25 دی تا 5 بهمن) خبر داد.

 

اسماعیل عسکریان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- در ابتدا درباره دلایل لغو اردوی اسپانیا، اظهارکرد: دلایل لغو این اردو برای ما مشخص نیست. سفارت اسپانیا به ما ویزا نداد و دلایل این کار هم برای خود آن​ها است و نمی​دانیم به چه دلیل این اردو لغو شد و فقط می​دانیم که مخالفت کردند.

 

وی در پاسخ به این سوال که در برخی رسانه‌ها دلیل رد درخواست صدور ویزا از سوی اسپانیا تعداد نفرات زیاد فولاد اعلام شده بود، گفت: ما فقط می​خواستیم تیم را بفرستیم و لغو این اردو به خاطر تعداد زیاد کاروان فولاد نبود بلکه سفارت اسپانیا به ما گفت که شرایط به صورتی نیست که بخواهید در اسپانیا اردو برگزار کنید.

 

وی در ادامه درباره برگزاری اردوی این تیم در دبی، عنوان‌کرد: اردوی دبی ما قطعی شد و قرار است تیم‌مان از 15 تا 25 ژانویه در آن‌جا اردو بزند و  احتمالا سه دیدار تدارکاتی هم در آن‌جا خواهیم داشت تا تیم​مان با استفاده از این فرصت به هماهنگی لازم دست پیدا کند.

 

معاون باشگاه فولادخوزستان در خصوص ارسال لیست تیم برای شرکت در لیگ قهرمانان آسیا به کنفدراسیون آسیا، گفت: ما 21 بازیکن و 14 نفر را به عنوان کادر فنی و اجرایی معرفی ​کردیم و البته می​توانیم 27 تا 30 بازیکن را برای شرکت در این مسابقات معرفی کنیم که تا یک هفته مانده به آغاز اولین دیدارمان هم فرصت داریم که پنج بازیکن را اضافه کنیم.وی افزود: احمد عبدالله‌زاده، بختیار رحمانی، سروش سعیدی، ایوب والی، سروش رفیعی و شهاب کرمی هم جزو نفرات ما بودند که به دلیل مشکلاتی که داشتند و نامشخص بودن وضعیت​شان، با قرار گرفتن اسم‌شان در لیست آسیایی ما موافقت نشد ولی اگر مشکلات‌شان حل شود، به جمع ما اضافه خواهند شد. به هر حال باید دید که مقرراتی که فدراسیون و سازمان لیگ تعیین می​کند، به چه صورت است.

 عسکریان همچنین در ادامه درباره درخواست اسکوچیچ برای جذب یک هافبک، گفت: دنبال یک بازیکن هستیم تا بتوانیم از سهیمه آسیایی​مان استفاده کنیم ولی هنوز به نتیجه نرسیده​ایم و امیدوارم پیش از مسابقات آسیایی هم این مشکل حل شود. 

وی در پایان درباره وضعیت ایمان موسوی و این‌که گفته می‌شود از حضور در تمرینات فولاد منع شده است، خاطرنشان‌کرد: او همان وضعیت سابق را دارد و تمریناتش را به صورت انفرادی انجام می​دهد و از حضور در تمرینات منع نشده است. در حال حاضر هم تصمیمی برای فسخ قرارداد او گرفته نشده است اما اگر خود او موافقت کند ما هم حرفی نداریم. یک بازیکن باید نظر مربی را هم جلب کند. موسوی روز اول با نظر اسکوچیچ جذب شد ولی به هر حال ممکن است یک بازیکن در ادامه از نظر روحی و فنی نتواند جواب دهد. خیلی از بازیکنان زمانی که جابه‌جا می​شوند، زمان می​برد تا کارایی لازم را به دست آورند و موسوی برای این کار خیلی فرصت داشت ولی نشد. در کل، هم او و هم ما بدشانسی آوردیم.




طی مراسمی از دست​اندرکاران برگزاری مسابقات لیگ جهانی کشتی فرنگی که ماه گذشته به میزبانی آبادان برگزار شد، تقدیر به عمل آمد.

 

پیمان ادیبی، رییس اداره ورزش و جوانان آبادان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران ​(ایسنا) -منطقه خوزستان- اظهار کرد: روز گذشته (جمعه) در آبادان از بانیان برگزاری مسابقات لیگ جهانی کشتی فرنگی تقدیر شد.

 

وی بیان کرد: طی این مراسم از روسای کمیته​های اسکان و تغذیه، ترابری، امنیت، مستندسازی، میراث فرهنگی و صنایع دستی، اطلاع​رسانی و تبلیغات، جذب منابع مالی، پشتیبانی، دبیرخانه، اجرایی، افتتاحیه و اختتامیه و 80 نفر از اعضای اصلی که مرتبط با برگزاری این مسابقات بودند، با اهدای لوح تقدیر و هدایای نقدی تجلیل شد.

 

رییس اداره ورزش و جوانان آبادان گفت: این مراسم با حضور مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان، معاون سازمان منطقه آزاد اروند، معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان، شهردار آبادان و دادستان آبادان برگزار شد. این مراسم همچنین به همت فرمانداری آبادان، منطقه آزاد اروند، اداره‌کل ورزش و جوانان استان و اداره ورزش و جوانان آبادان انجام شد.

 وی بیان کرد: طی این مراسم از کیانی​زاده، مدیرکل ورزش و جوانان استان، به خاطر حسن اعتمادشان جهت این‌که قبول کردند که این مسابقات در آبادان برگزار شود و علیشائی و دارابی معاونان وی و حاجی‌نجف مدیر روابط عمومی و یگانه ناظر اداره فنی و مهندسی اداره‌کل تقدیر و تشکر شد.

 ادیبی گفت: از خود من هم به عنوان کمیته اجرایی مسابقات از طرف فرماندار آبادان، مدیرکل ورزش و جوانان استان و رییس فدراسیون تقدیر شد. همچنین در این مراسم از سوی خادم با ارسال لوح تقدیر از فرماندار آبادان هم تجلیل شد.




تیم ووشو انصارالمهدی ماهشهر در هفته​های یازدهم و دوازدهم مسابقات لیگ دسته یک کشور به ترتیب به یک پیروزی و یک شکست دست پیدا کرد.

 

محمدعلی عسکری​فر، سرمربی تیم انصارالمهدی ماهشهر در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- اظهارکرد: این مسابقات روز جمعه (19 دی​ماه) در تهران برگزار شد که ما در هفته​های یازدهم و دوازدهم به ترتیب با تیم​های هیات لرستان و اردبیل بازی داشتیم. 

وی خاطرنشان‌کرد: مقابل هیات لرستان که یکی از مدعی​های صعود به لیگ برتر است با حساب 9 بر 3 به پیروزی رسیدیم و مقابل تیم اردبیل که صدرنشین مسابقات و تیمی قدرتمند است و از نفرات خوب و ملی​پوش هم بهره می​برد با حساب 5 بر 8 مغلوب شدیم. 

سرمربی تیم ووشو انصارالمهدی ماهشهر گفت: دو هفته پایانی لیگ، اول اسفندماه برگزار می​شود که تیم ما در هفته سیزدهم و چهاردهم به ترتیب به مصاف تیم​های ملایر و هیات ووشو البرز می​رود. ما دو بازی حساس پیش‌رو داریم که بازی با ملایر خیلی مهم است، چرا که ما با این تیم هم امتیاز هستیم و باتوجه به برد کمتر، ما در رده سوم هستیم و این تیم در مکان دوم قرار دارد. 

وی افزود: در هر صورت برای صعود به لیگ برتر باید صد درصد دو بازی پایانی‌مان را ببریم. ما در دیدارهای رفت، هر دو تیم ملایر و هیات ووشو البرز را شکست داده​ بودیم و شناخت خوبی از آن​ها داریم. ان‌شاالله تا زمان باقی‌مانده بتوانیم با برگزاری اردوهای مناسب، مقابل این تیم​ها خوب ظاهر شویم.




تیم تیراندازی با کمان نفت امیدیه در هفته​های اول و دوم لیگ داخل سالن کشور به برتری رسید.

 

بهزاد فولادوند، سرمربی تیم تیراندازی با کمان نفت امیدیه در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- اظهارکرد: هفته​های اول و دوم این مسابقات 19 دی​ماه به میزبانی تهران برگزار شد. 

وی با بیان این‌که تیم ما در بخش ریکرو این دوره از مسابقات شرکت دارد، افزود: در هفته اول و دوم به ترتیب مقابل تیم​های بم و تیرانا تهران با حساب 3 بر 2 به پیروزی رسیدیم. 

سرمربی تیم تیراندازی با کمان نفت امیدیه گفت: نفرات خیلی جدیدی در این مسابقات شرکت کرده بودند و یکسری از نفرات قبلی کنار رفته بودند و چهره​های جدید برای رقابت آمده بودند، البته تمام نفرات قدر کشور حضور داشتند. 

وی عنوان‌کرد: عملکرد تیم ما خوب بود و من راضی بودم و به نظرم تیم ما نسبت به تمام دوره​های قبل، پرقدرت‌تر ظاهر شد. هفته​های سوم و چهارم لیگ هم قرار است به میزبانی امیدیه برگزار شود.




مرحله پایانی لیگ دارت بانوان خوزستان با شناخت نفرات برتر برگزار شد.

 

محمد رجبی، مسوول کمیته دارت هیات انجمن​های ورزشی استان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- اظهارکرد: این مرحله 19 دی​ماه در خانه دارت اهواز برگزار شد. 

وی با بیان این‌که در این مرحله دارت‌بازانی از اهواز، مسجدسلیمان و امیدیه شرکت داشتند، گفت: سارا خدادادی با 92 امتیاز از امیدیه به قهرمانی رسید و فرشته کاشی‌ساز و توران قادری هر دو از اهواز به ترتیب با 76 و 72 امتیاز دوم و سوم شدند. همچنین سیما محرابی از اهواز با 64 امتیاز به عنوان نفر چهارم شناخته شد که این نفرات، تیم استان را برای حضور در مسابقات کشوری پیش رو تشکیل می​دهند. 

مسوول کمیته دارت هیات انجمن​های ورزشی خوزستان عنوان‌کرد: تمام حرفه​ای​های استان در این مسابقات شرکت داشتند و رقابت​ها در سطح خوبی برگزار شد. به تازگی هم خانه دارت اهواز در مجموعه فرهنگ​سرای خانه جوان راه​اندازی شد که این مکان برای رشد این رشته تاثیرگذار است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد