سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

گزارش آب و هوای خوزستان



خوزستان سردتر می شود
اجتماعی  11:55:49 1393/10/20
9310-11714-5 کد خبر
    

معاون اداره کل هواشناسی خوزستان از ادامه ریزش هوای سرد تا اواسط هفته جاری در استان خبر داد.

علیرضا غلامپور در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- اظهار کرد: بررسی نقشه های هواشناسی نفوذ خط ناپایدار لایه میانی جو بر روی استان را نشان می دهد که موجب بارشهای پراکنده در مناطق شرقی استان طی امروز خواهد شد.

وی ادامه داد: تا اواسط هفته همچنان ریزش هوای سرد در سطح زمین به ویژه در بعضی شهرهای شمالی استان، موجب کاهش دما به زیر صفر درجه خواهد شد.

معاون اداره کل هواشناسی خوزستان افزود: بر همین اساس در 24 ساعت آینده آسمان استان نیمه ابری تا ابری، همراه با بارش پراکنده و احتمال وقوع رعد و برق به ویژه برای نیمه شمالی استان و برای مناطق مرتفع نیز بارش برف پراکنده توام با ورزش باد قابل ملاحظه پیش بینی می شود.

غلامپور اظهار کرد: در 24 ساعت گذشته آبادان و امیدیه با 16 درجه و دهدز با یک درجه زیرصفر به ترتیب گرمترین و خنکترین نقاط استان گزارش شدند. دمای امروز هوای اهواز نیز حداکثر به 14 درجه سانتیگراد و حداقل فردا صبح به 3 درجه سانتیگراد خواهد رسید.

وی گفت: در 48 ساعت گذشته بارندگی در مسجدسلیمان با 4.1 میلیمتر، ایذه 3.5 میلیمتر، لالی 1.6 میلیمتر و دهدز با 1.1 میلیمتر گزارش شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد