سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار استانداری خوزستان


مدیرکل سیاسی استانداری خوزستان:
اورکی سیاست استاندار خوزستان را مبتنی بر دو محور دانست و عنوان کرد: سیاست استاندار در استفاده از نیروهای چرخشی بر دو محور است و یکی استفاده حداکثری از نیروهای درون سیستم و دیگری فرصت دادن به جوانان نخبه و تواناست.
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری خوزستان سیاست استاندار این استان را چرخش نخبگان در سمت‌های مختلف دانست.

 محسن اورکی در جلسه شورای اداری در محل فرمانداری این شهر، اظهار کرد: اگر برداشت ما از ایجاد انقلاب صرف بر اثر محرومیت، تضاد طبقاتی، بی‌توجهی به ارزش‌های ملی و افتخارات ملی کشور بوده است، حق مطلب را ادا نکرده‌ایم.

وی ادامه داد: امام راحل در ایجاد انقلاب، از اسلام به عنوان پیمان‌دهنده اصلی که نقش پیوستن آحاد جامعه را با استفاده از رحمت و مودت بر عهده دارد، استفاده کرد.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری خوزستان با اشاره به دلیل حضورش در جلسه شورای اداری خرمشهر به تشریح دیدگاه استاندار خوزستان در خصوص انتصاب اشخاص به سمت‌های مختلف پرداخت و تصریح کرد: این اقدام در راستای سیاست استاندار مبنی بر چرخش نخبگان صورت می‌گیرد.

وی تصریح کرد: این اعتقاد بر این پایه است که بودن هر کس برای چند سال در یک سمت ممکن است رنگ روزمرگی بگیرد.

اورکی اضافه کرد: اعمال این تغییرات بازدارنده است و می‌توان ما را در مسیر رسیدن به توسعه قرار دهد.

وی سیاست استاندار خوزستان را مبتنی بر دو محور دانست و عنوان کرد: سیاست استاندار در استفاده از نیروهای چرخشی بر دو محور است و یکی استفاده حداکثری از نیروهای درون سیستم و دیگری فرصت دادن به جوانان نخبه و تواناست.

به گزارش خبرگزاری فارس در جلسه شورای اداری که با حضور مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری خوزستان برگزار شد به تودیع و معارفه معاونین فرمانداری خرمشهر پرداخته شد.

در این مراسم سعید حاجیان به عنوان معاون سیاسی اجتماعی فرماندار و سید جواد موسوی به عنوان معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرماندار خرمشهر منصوب شدند و از خدمات مصطفی رسول رویسی معاون سابق برنامه‌ریزی و عمرانی و لطیف حیایی اهوازی معاون سابق سیاسی این فرمانداری تقدیر شد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد