سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار روز خوزستان



مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان خبر داد:
بزرگراه اهواز به ایذه در چند قطعه ساخته می‌شود، این مسیر حدود ۲۰۰ کیلومتر طول دارد، پیش‌بینی می‌شود که در ۴ تا ۵ قطعه ساخته می‌شود و این بستگی به اعتبارات تخصیص یافته دارد / قطعه بخش غیزانیه به سه راهی هفتکل مطالعاتش انجام شده و پیش بینی می‌شود این قطعه که ۵۰ کیلومتر است تا پایان امسال به مناقصه گذاشته شود
خوزنیوز: مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان از ساخت بزرگراه 200 کیلومتری در شمال استان خبر داد.

به گزارش خوزنیوز، نصرالله دهقانی، در خصوص ساخت بزرگراه اهواز به ایذه اظهار داشت: با ساخت باند دوم جاده اهواز به ایذه این بزرگراه 200 کیلومتری احداث می‌شود.
وی با بیان اینکه بزرگراه اهواز به ایذه در چند قطعه ساخته می‌شود، گفت: این مسیر حدود ۲۰۰ کیلومتر طول دارد، پیش‌بینی می‌شود که در ۴ تا ۵ قطعه ساخته می‌شود و این بستگی به اعتبارات تخصیص یافته دارد.

ساخت بزرگراه 200 کیلومتری در خوزستان
مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان در ادامه از ساخت نخستین قطعه از بزرگراه اهواز به ایذه خبر داد و عنوان کرد: قطعه بخش غیزانیه به سه راهی هفتکل مطالعاتش انجام شده و پیش بینی می‌شود این قطعه که ۵۰ کیلومتر است تا پایان امسال به مناقصه گذاشته شود.
وی اعتبار ساخت قطعه بخش غیزانیه به سه‌راهی هفتکل را یک‌صد میلیارد تومان اعلام کرد و گفت:مدت زمان ساخت بزرگراه بخش غیزانیه به سه‌راهی هفتگل سه ساله پیشنهاد شده است.
دهقانی ادامه داد: اگر اعتبارات لازم به موقع تخصیص داده شود در یک برنامه ۵ ساله همه قطعات بزرگراه اهواز به ایذه ساخته می‌شود ولی تجربه نشان داده همیشه برای تأمین اعتبار مشکل داریم، بهترین حالت این است که کار ساخت قطعاتی که تصویب می‌شود و به آن اعتبار اختصاص می‌یابد راه انجام دهیم.
وی در ادامه با اشاره به مزایای ساخت بزرگراه اهواز به ایذه اظهار داشت: ساخت این بزرگراه هم سرعت و هم ایمنی رفت‌وآمد خودروها را بالا می‌برد و تصادفات رانندگی را به حداقل می‌رساند.
مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان با بیان اینکه یکی دیگر از مزیت‌های ساخت بزرگراه اهواز به ایذه صرفه‌جویی در وقت هموطنان است، تصریح کرد: با ساخت این بزرگراه راه طول مسیر تغییر نمی‌کند زیرا باند دوم در کنار جاده موجود ساخته خواهد شد.
وی توضیح داد: با احداث این بزرگراه در کاهش مصرف سوخت صرفه جویی شده و ضریب ایمنی محور نیز افزایش می یابد.
خوزستان با برخورداری از پنج هزار و 150 کیلومتر راه اصلی و فرعی و 11 هزار کیلومتر راه روستایی از نظر طول راه ها رتبه پنجم کشور را داراست.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد