سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر ورزشی


ارسال به دوستان
به‌دنبال وقوع مصدومیت شدید
مدافع سابق نفت آبادان از دنیای فوتبال خداحافظی کرد

مدافع سابق ارمنستانی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان، به دلیل مصدومیت شدید از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

خبرگزاری فارس: مدافع سابق نفت آبادان از دنیای فوتبال خداحافظی کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، والری الکسانیان مدافع سابق ارمنستانی و محبوب تیم صنعت نفت آبادان به‌دنبال مصدومیتی که فصل گذشته در تیم راه‌آهن برای این بازیکن رخ داد، پس از قطع امید پزشکان از بهبودی پای این بازیکن به ناچار از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

این مدافع ملی‌پوش تیم ملی ارمنستان، در ادوار یازدهم و دوازدهم لیگ بر‌تر فوتبال کشور در عضویت تیم فوتبال صنعت نفت آبادان بود، بازی‌های درخشانی را در طول مدت حضور خود برای این تیم به انجام رساند.

بازی‌های درخشان این مدافع باعث شد که وی از محبوبیت خاصی نزد فوتبال دوستان آبادانی برخوردار شود و نام وی بار‌ها بر روی سکوهای ورزشگاه تختی آبادان طنین‌انداز شد.

سرانجام با سقوط تیم فوتبال نفت آبادان به لیگ دسته اول فوتبال کشور، این مدافع مطمئن، از جمع نفتی‌ها جدا شد و در بین پیشنهادات زیادی که از لیگ بر‌تر کشور داشت، راه‌آهن تهران را به عنوان مقصد بعدی خود انتخاب کرد.

الکسانیان، فصل گذشته در دیدار تیم‌های راه‌آهن و سایپا از ناحیه پا دچار آسیب‌دیدگی شد که چندی پیش پزشکان از بهبود پای وی قطع امید کرده و او را از حضور در میادین فوتبال منع کردند.

بدین ترتیب یکی از بهترین مدافعان خارجی تاریخ فوتبال آبادان از دنیای فوتبال خداحافظی کرد و گنجینه‌ای از خاطرات را برای دوستدارانش در آبادان به جا گذاشت.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930917000005#sthash.T8eAZfHx.dpuf

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد