سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از آبادان



ارسال به دوستان
به دلیل انتشار گوگرد در فضای شهر
پالایشگاه آبادان 3 اخطاره شد

رئیس اداره حفاظت محیط زیست آبادان گفت: پالایشگاه آبادان به دلیل انتشار گوگرد و افزایش آلایندگی در سطح شهر، سومین اخطار خود را از اداره محیط زیست شهرستان دریافت کرد.

خبرگزاری فارس: پالایشگاه آبادان 3 اخطاره شد

سید احمد موسوی‌آزاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: پالایشگاه آبادان به دلیل انتشار گوگرد و افزایش آلایندگی در سطح شهر، سومین اخطار خود را از اداره محیط زیست شهرستان دریافت کرد.

وی افزود: اداره محیط زیست شهرستان آبادان، شنبه پانزدهم آذرماه سومین اخطار خود را برای بسته شدن واحد آلاینده این پالایشگاه یا اصلاح آن به پالایشگاه ارسال کرد که بر اساس این اخطاریه، پالایشگاه تا هفدهم آذرماه مهلت دارد نسبت به رعایت موارد خواسته شده در اخطاریه اقدام کند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست آبادان خاطر نشان کرد: در صورت عمل نشدن به خواسته‌ها، اقدام قضایی مناسب در این زمینه انجام می‌شود و پالایشگاه باید پاسخگو باشد.

موسوی‌آزاد با اشاره به تأثیرات نامطلوب انتشار آلایندگی‌ها در درازمدت بر روی شهروندان تصریح کرد: در این زمینه هیچ کوتاهی و بی‌توجهی پذیرفته نیست ضمن آنکه در صورت لزوم موارد از طریق مراجع قضایی پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس٬ این روزها پیامک‌هایی با موضوع جنایت جدید پالایشگاه آبادان علیه مردم آبادان به طور سریع در فضاهای مجازی منتشر شده که سبب بروز نگرانی شدید در میان شهروندان شده و کمتر شهروندی را مشاهده می‌کنید که به دلیل بوی گوگرد و شدت آلایندگی پالایشگاه، سرفه نکند و یا سردرد نداشته باشد.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930917000227#sthash.CxQE99q8.dpuf

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد