سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار روز خوزستان



ارسال به دوستان
در جلسه شورای حفاظت کیفی از کارون مطرح شد
قدردانی معاون رئیس جمهوری از استاندار خوزستان

معصومه ابتکار معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور از خدمات و تلاش‌های عبدالحسن مقتدایی استاندار خوزستان در زمینه حفاظت از محیط زیست قدردانی کرده است.

خبرگزاری فارس: قدردانی معاون رئیس جمهوری از استاندار خوزستان

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از روابط عمومی استانداری خوزستان، معصومه ابتکار معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور از خدمات و تلاش‌های عبدالحسن مقتدایی استاندار خوزستان در زمینه حفاظت از محیط زیست قدردانی کرده است.

معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت از محیط ‌زیست کشور در جلسه شورای حفاظت کیفی از کارون که در محل استانداری خوزستان برگزار شد مراتب قدردانی ابتکار را به استاندار خوزستان ابلاغ و اعلام کرد که از طرح‌های پیشنهادی مقتدایی در زمینه حفاظت از محیط زیست از جمله تشکیل «کارگروه حفاظت از تالاب‌ها و سواحل» در برخی از استان‌های کشور اجرا شده است.

سعید متصدی افزود: مقتدایی از ما، محیط زیستی‌ها، متعصب‌ترند و با درایت و تجربه‌ای که دارند موضوعات را به خوبی مدیریت می‌کنند.

وی ادامه داد: حامل پیام ابتکار معاون رییس جمهوری و رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست خدمت استاندار خوزستان هستم و از تلاش‌های مقتدایی در طول یک سال گذشته در زمینه حفاظت از محیط زیست قدردانی کرده است.

معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت از محیط زیست کشور ادامه داد: برخی از پیشنهادات استاندار خوزستان از جمله تشکیل کارگروه حفاظت از تالاب‌ها و سواحل را سازمان حفاظت محیط زیست کشور به همه استان‌ها ابلاغ کرده و ما امروز در تمام استان‌هایی که تالاب یا سواحل دارند به هر شکل از پیشنهاد مقتدایی بهره می‌برند.

متصدی گفت: خوزستان بیشترین و منظم‌ترین کارگروه حفاظت از تالاب‌ها و سواحل را برگزار کرده و با جدیت موضوع را پیگیری می‌کند.

وی در این زمینه به ابتکار استاندار خوزستان در زمینه انتصاب مشاور محیط زیست اشاره کرد و گفت: این امر نشانگر نگاه ویژه و حمایتی مقتدایی از محیط زیست است و از تلاش‌های وی و معاونانشان در زمینه حفاظت از محیط زیست تشکر کرده و امیدواریم که سازمان حفاظت محیط زیست کشور بتواند پاسخگوی نیازهای مردم استان خوزستان باشد.

معاون سازمان حفاظت از محیط زیست کشور خاطرنشان کرد: خوزستان برای این سازمان، یک استان ویژه است و نگاه ویژه‌ای به آن دارد.

متصدی با بیان اینکه این استان دارای معضلات بسیار زیاد زیست محیطی است عنوان کرد: بحث تالاب‌ها، فاضلاب‌ها، آلودگی هوا، مسئله پسماندها و آب از جمله مسائل زیست محیطی خوزستان بوده و این در حالی است که دارای منابع آبی و دارایی‌های بسیاری زیادی است که واقعا در هیچ کجای کشور یافت نمی‌شوند.

وی ادامه داد: خوزستان دارای منابع مهم زیستی و اقتصادی است که در کشور واحد بوده و همه منابع زیست محیطی را در کنار هم دارد.

معاون سازمان حفاظت از محیط زیست کشور افزود: سازمان حفاظت محیط زیست کشور در همین راستا نگاه ملی به خوزستان دارد و فعالیت‌های بسیار زیادی با همکاری و درایت مسئولان استانی در سال گذشته برای رفع مشکلات زیست محیطی این استان به‌عمل آورده است.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930917000383#sthash.yGb8GY48.dpuf

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد