سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر ورزشی



ارسال به دوستان
هفته نهم لیگ دسته اول فوتبال کشور
روز سخت خوزستانی‌ها/ نبرد همسایه‌ها

در هفته نهم لیگ دسته اول فوتبال کشور، نفت آبادان و استقلال اهواز به مصاف همسایه خود در جدول خواهند رفت و فولاد یک بازی دشوار را در بندرعباس برگزار می‌کند.

خبرگزاری فارس: روز سخت خوزستانی‌ها/ نبرد همسایه‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، لیگ دسته اول فوتبال کشور کم‌کم به روزهای حساس خود نزدیک می‌شود و با شناخت جایگاه تیم‌ها، حال می‌توان مدعیان را بهتر شناخت و در مورد آنان قضاوت کرد و آن‌ها را تحلیل کرد.

در این هفته نیز تیم‌های خوزستانی که در این آوردگاه از عملکرد خوبی برخوردار بوده‌اند، به مصاف حریفان خود خواهند رفت که جملگی در این هفته کار سختی را در پیش دارند.

در همین چارچوب، نفت آبادان در ورزشگاه تختی این شهر به مصاف داماش گیلانی خواهد رفت که در همسایگی این تیم در رده چهارم جدول گروه دوم قرار دارد.

آبادانی‌ها که هفته پیش موفق شدند صدرنشین گروه را در خانه خود متوقف کنند، کار را در این هفته به داخل خانه کشانده که در صورت توقف احتمالی مدعیان در این هفته، این تیم آبادانی آهسته آهسته خود را به صدر جدول برساند.

نفت گرچه در خارج از خانه تاکنون هیچ‌گاه با سه امتیاز کامل از میدان خارج نشده است، اما در داخل خانه بسیار خوب عمل کرده و تمام امتیازات را از آن خود کرده و همچنان امیدوار است که این سنت در بازی روز سه‌شنبه نیز شکسته نشود.

اما در اهواز، تیم صدرنشین گروه اول که دست بر قضا استقلال کهنه کار شهر اهواز است، باید رودرروی گیتی‌پسندی قرار گیرد که هم امتیاز با این تیم و بنا بر تفاضل گل کمتر در رده چهارم قرار گرفته است.

می‌توان گفت این هفته در گروه دوم هفته گلچین‌هاست و تیم‌ها برای رهایی از سایه یکدیگر باید به پیروزی برسند و در انتظار لغزش حریفان خود باشند تا با پایان این هفته شاهد هم امتیازی تیم‌ها نباشیم.

استقلال برای اینکه خود را از سایر رقبا جدا کند، بهترین فرصت را دارد تا ضمن جا گذاشتن گیتی‌پسند، خود به تنهایی در صدر جدول تکیه کند و نیم نگاهی نیز به دیدار دو تیم فولاد در هرمزگان و نیروی زمینی داشته باشد.

صدر جدول گروه اول در عدد 14 گره خورده و وجود چهار تیم 14 امتیازی در این نقطه از جدول باعث شده تا دیدارهای این هفته از حساسیت بالایی برخوردار شوند.

اما دیگر تیم خوزستانی حاضر در این رقابت‌ها که فراتر از انتظارها ظاهر شده، فولاد نوین اهواز است که سایه به سایه همشهری خود در رده دوم جدول در حرکت است.

فولادی‌ها که بنا بر تازه وارد بودن امسال را از لیگ دو به لیگ یک راه یافتند، در نخستین حضور خود موفق شدند خود را به صدر جدول رسانده و به جمع مدعیان بپیوندد.

این تیم که در این هفته باید یک دیدار سخت را در بندرعباس برگزار کند، امیدوار است تا بتواند با امتیاز از میدان خارج شده تا از کورس مدعیان عقب نماند.

قرمزپوشان اهوازی در خارج از خانه به طور معقولی عمل کرده‌اند و امتیاز گرفتن این تیم در بندرعباس چندان سخت نخواهد بود و می‌توان همچنان شاهد رقابت تنگاتنگ این تیم در صدر جدول با سایر رقبا بود.

به گزارش خبرگزاری فارس، در هفته نهم لیگ دسته اول فوتبال کشور، نفت آبادان میزبان داماش گیلان است، فولاد در بندرعباس به مصاف آلومینیوم خواهد رفت و استقلال اهواز در ورزشگاه تختی، پذیرای گیتی پسند اصفهان خواهد بود.

این دیدارها، بعد از ظهر سه‌شنبه از ساعت 14 و 30 آغاز خواهد شد.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930916000662#sthash.dTQC5SeP.dpuf

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد