سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

انالله و انا الیه راجعون



دو برادر اسکیت‌باز خوزستانی که بر اثر سانحه تصادف جمعه هفته گذشته جان خود را از دست داده بودند، امروز در بهشت‌آباد اهواز به خاک سپرده شدند.

 

علی آریان نژاد، دبیر هیات اسکیت استان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- اظهار کرد: حسام‌الدین و ساسان کیانی‌منش دو اسکیت‌باز خوزستانی بودند که روز جمعه (14 آذرماه) بر اثر سانحه تصادف در مسیر تهران به اهواز، نزدیک روستای چمگز فوت شدند.

 

وی بیان کرد: حسام‌الدین 19 ساله و مربی تیم نونهالان اهواز و ساسان، برادر وی نیز 10 ساله و بازیکن تیم نونهالان استان بود که در این سانحه تصادف همراه با دیگر اعضای خانواده‌شان به جز پدر خانواده، جان خود را از دست دادند.

 

آریان‌نژاد گفت: مراسم خاکسپاری این دو اسکیت باز خوزستانی دقایقی پیش در بهشت آباد اهواز با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان و جمعی از کارشناسان اداره کل، روسای هیات های شهرستانی و دوستان این اسکیت‌بازان انجام شد و این دو اسکیت‌باز به خاک سپرده شدند. من این ضایعه را از سوی هیات استان به جامعه ورزش خوزستان تسلیت می گویم.

 

دبیر هیات اسکیت خوزستان بیان کرد: حسام‌الدین از مربیان سازنده اهواز بود که از نظر اخلاقی واقعا خوب و صبور بود و تمام عمرش را صرف این رشته کرده بود. ساسان هم حسن اخلاق خیلی خوبی داشت و در مسابقات همه به نیکی از او یاد می‌کردند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد