سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از گتوند



تیم گتوند در رقابت‌های قهرمانی دو و میدانی جوانان خوزستان توانست جایگاه نخست را به خود اختصاص دهد.

 

سعید پویا، مسوول برگزاری مسابقات هیات دو و میدانی استان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- اظهارکرد: این مسابقات روز جمعه (14 آذرماه) در اهواز برگزار شد که در بخش تیمی، گتوند، اهواز و خرمشهر به ترتیب جایگاه‌های اول تا سوم را به دست آوردند.

 

وی درباره نتایج بخش انفرادی در ماده‌های مختلف این رقابت‌ها، گفت: در دوهای 100، 200، 400 و 800 متر به ترتیب صادق ویسی، ولید بچیه، مجتبی غرباویان و سیداسماعیل موسوی از گتوند، اهواز، گتوند و ایذه به عنوان قهرمانی دست پیدا کردند و در دوهای 1500 و 3000 متر نیز رضا حاتمی از ایذه در هر دو ماده در جایگاه اول قرار گرفت.

 

مسوول برگزاری مسابقات هیات دو و میدانی خوزستان افزود: در پرش‌های سه‌گام و طول به ترتیب  امیر هزامی و علیرضا خالدی هر دو از خرمشهر به قهرمانی رسیدند و در پرش ارتفاع نیز محمد اسیوندنژاد از گتوند در مکان نخست ایستاد.

 

وی ادامه‌داد: در پرتاب‌های وزنه، نیزه و دیسک هم به ترتیب حسین سالی از هویزه، عباس کلانتری از گتوند و حامد حاجی‌زل از خرمشهر در جایگاه اول قرار گرفتند. در ماده مدلی‌رله تیم‌های گتوند، ایذه و اهواز به ترتیب اول تا سوم شدند.

 

پویا خاطرنشان‌کرد: مسابقات در سطح بسیار بالایی برگزار شد و دو و میدانی‌کاران استان رکوردهای خوبی در این فصل از سال زدند. در این مسابقات مستعدهای خوبی شناخته شدند که می‌توانند به آینده دو و میدانی استان کمک کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد