سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از ماهشهر



ارسال به دوستان
با تلاش مأموران آتش‌نشانی ماهشهر صورت گرفت
نجات 2 دختر ماهشهری از میان شعله‌های آتش

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری بندر ماهشهر گفت: با تلاش و از خودگذشتگی مأموران این سازمان دو دختر ماهشهری از میان شعله‌های آتش نجات پیدا کردند.

خبرگزاری فارس: نجات 2 دختر ماهشهری از میان شعله‌های آتش

بهروز محسنی لحظاتی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ماهشهر اظهار کرد: ظهر امروز وقوع یک فقره آتش‌سوزی در یک منزل مسکونی واقع در پشت کلانتری 11 ماهشهر به این سازمان اعلام شد.

وی افزود: مأموران این سازمان بلافاصله به محل اعزام و کار اطفای حریق را آغاز کردند و از آنجا که احتمال وجود افراد خانواده در این منزل مسکونی بسیار زیاد بود مأموران با جان‌فشانی و از خودگذشتگی وارد این خانه در حال سوختن شده و به جستجو پرداختند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری بندر ماهشهر ادامه داد: خوشبختانه تلاش‌های مأموران جان بر کف این سازمان نتیجه داد و دو دختر دانش‌آموزی که از ترس شعله‌های آتش به گوشه‌ای از این خانه در حال حریق پناه برده بودند پیدا و از میان دود و آتش بیرون کشیده شدند و از مرگ حتمی نجات پیدا کردند.

محسنی یادآور شد: این دو دختر نوجوان دچار خفگی و تنگی نفس شده بودند که بلافاصله کمک‌ها و اقدامات اولیه توسط مأموران آتش‌نشانی روی آنها صورت گرفت و برای مداوای بیشتر به بیمارستان منتقل شدند.

وی خاطر نشان کرد: علت آتش‌سوزی این منزل مسکونی پس از بررسی توسط کارشناسان این سازمان مشخص و معلوم شد دلیل آن اتصال شبکه برق بوده است.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930906000825#sthash.EZGzuOiB.dpuf

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد