سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از ایذه


ارسال به دوستان
شهردار ایذه:
کانال نیمه‌کاره عامل سیلاب در ایذه شد

شهردار ایذه گفت: کانال نیمه‌کاره دفع آب باعث به‌وجود آمدن تهدیدات و خطر برای مردم در این شهر شده است.

خبرگزاری فارس: کانال نیمه‌کاره عامل سیلاب در ایذه شد

مهران باباپور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ایذه با پرداختن به مسئله کانال نیمه‌کاره دفع سیلاب این شهر اظهار کرد: با توجه به اینکه کانال نیمه‌کاره دفع سیلاب در قسمت‌های بالایی و زیر سیل‌بندهای دامنه کوهستان واقع شده است، همیشه به‌عنوان یک تهدید بزرگ حساب می‌شود.

وی افزود: قرار بود اعتبار این طرح توسط استانداری تامین و برای اجرای ادامه طرح به شهرداری تحویل داده شود که این امر هنوز عملی نشده است.

شهردار ایذه با بیان اینکه در گذشته پیمانکار این طرح، کانال را به قسمتی نیمه‌کاره رسانده، افزود: اینک این کانال در جایی نیمه‌کاره مانده که نه تنها کمک نیست، بلکه باعث به‌وجود آمدن تهدیدات و خطر برای مردم شده است.

باباپور با اشاره به اینکه موضوع را بارها به گوش مسئولان شهرستان و استانداری رسانده‌ام، عنوان کرد: برای تکمیل این پروژه و برطرف کردن مشکلات مالکیت، 25 میلیارد تومان بودجه مورد نیاز است.

وی ادامه داد: متاسفانه به دلیل مشکلات اقتصادی موجود در کشور، نتوانسته‌ایم اعتباری برای بر‌طرف کردن این مشکل خطرساز و بزرگ دریافت کنیم.

شهردار ایذه در ادامه با بیان اینکه شهرداری بحث لایروبی کانال‌های خود را به‌صورت هفتگی انجام می‌دهد، عنوان کرد: کانالی که در سطح شهر باعث آب‌گرفتگی می‌شود متعلق به جهاد کشاورزی بوده که متاسفانه به دلایل نامعلوم کار لایروبی را انجام نداده است.

وی در پایان تصریح کرد: کارگروه بحران شهرستان متشکل از اداره‌های زیادی است اما به جز شهرداری هیچ یک از این اعضا وظیفه خود را انجام نمی‌دهند و شهرداری به تنهایی جور همه آنها را می‌کشد.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930906000758#sthash.4hko95jP.dpuf

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد