سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر ورزشی

 

 

معاون اداره کل ورزش و جوانان خوزستان خبر داد 
اعلام آمادگی 11 کشور برای شرکت در مسابقات کشتی فرنگی باشگاه‌های جهان

معاون فنی ورزشی اداره کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: تاکنون 11 کشور برای شرکت در مسابقات کشتی فرنگی باشگاه‌های جهان به میزبانی آبادان اعلام آمادگی کرده‌اند.

خبرگزاری فارس: اعلام آمادگی 11 کشور برای شرکت در مسابقات کشتی فرنگی باشگاه‌های جهان

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، مظفر علیشاه عصر امروز در پنجمین جلسه هماهنگی برگزاری مسابقات کشتی فرنگی باشگاه‌های جهان در سالن اجتماعات فرمانداری ویژه آبادان از روسیه، آذربایجان، کوبا، بلاروس، مجارستان، قزاقستان، اوکراین، ترکیه، چین، مصر و سوریه به عنوان کشورهای شرکت‌کننده در این مسابقات نام برد.

وی اظهار کرد: همچنین دو تیم از استان خوزستان و دو تیم نیز به نام جمهوری اسلامی ایران در مسابقات حضور پیدا می‌کنند.

معاون فنی ورزشی اداره کل ورزش و جوانان خوزستان در بخش دیگری از سخنان خود با قدردانی از تلاش تمام مسئولان آبادان در جهت برگزاری باشکوه و مناسب این مسابقات، اضافه کرد: کارهای بزرگ را آدم‌های بزرگ انجام می‌دهند و تا یک رویداد بزرگ اتفاق نیفتد آن اقتدار و انرژی‌های نهفته بروز پیدا نمی‌کند.

علیشاه ادامه داد: برگزاری مسابقات کشتی فرنگی باشگاه‌های جهان در شهر مقاوم و صاحب نام آبادان در عرصه‌های مختلف، یک رخداد بزرگ است که خوشبختانه تمام مدیران شهری با عزمی جدی به این مقوله ورود پیدا کرده‌اند.

وی تصریح کرد: خوشبختانه با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و تشکیل جلسات هماهنگی مکرر، زمینه‌های لازم برای برگزاری مسابقات مهیا شده است.

مسئول کمیته افتتاح و اختتام مسابقات کشتی فرنگی باشگاه‌های جهان افزود: با هدف برگزاری ویژه برنامه‌های خاض آیین افتتاحیه مسابقات، ضمن انجام بررسی‌های لازم از سایر رخدادهای ورزشی جهان فهرستی از برنامه‌های متنوع تهیه و اجرا می‌شود.

علیشاه با اشاره به اینکه صبح روز افتتاحیه (13 آذرماه جاری) بخشی از مسابقات برگزار می‌شود اظهار کرد: عصر همان روز برنامه افتتاحیه به طور رسمی برگزار خواهد شد.

معاون فنی ورزشی اداره کل ورزش و جوانان خوزستان با اشاره به حضور وزیر ورزش و جوانان، رئیس فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی، استاندار خوزستان و جمع کثیری از مسئولان استانی و شهرستانی در آیین افتتاحیه این مسابقات تصریح کرد: تلاوت قرآن مجید، سرود ملی، خوشامدگویی وزیر ورزش وجوانان و رئیس فدراسیون کشتی، استاندار خوزستان، اجرای برنامه‌های نمایشی که ریشه در آئین مردم و سنت‌های منطقه دارد توسط گروه نمایشی، اجرای برنامه توسط باستانی کاران، اجرای حرکات نمایشی با طناب توسط گروه منتخب دانش آموزی از ایذه و رژه تیم‌ها به عنوان برخی از برنامه‌های پیش‌بینی شده در آئین افتتاحیه مسابقات کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور است.

وی با بیان اینکه در زمان حاضر برخی از کشورهای شرکت‌کننده در مسابقات اکنون در تهران به سر می‌برند یادآور شد: تیم‌های شرکت کننده در مسابقات با پرواز چارتر به طور هماهنگ از صبح دوازدهم آذرماه وارد آبادان می‌شوند.

علیشاه با اشاره به احتمال حضور چند سفیر در این مسابقات گفت: اعضای اتحادیه آلوا که اکنون در جلسه‌ای در تهران حضور دارند برای دیدن این بازی‌ها ابراز تمایل کرده‌اند.

به گفته معاون فنی ورزشی اداره کل ورزش و جوانان خوزستان، از سوی فدراسیون کشتی تمام هماهنگی‌ها برای پوشش تصویری مسابقات با شبکه سوم سیما انجام شده است.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930904001522#sthash.HpCtOm7c.dpuf

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد