سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر ورزشی



کیانی‌زاده گرفتن میزبانی لیگ جهانی کشتی از خوزستان را رد کردورزشی  11:5:55 1393/09/04
939-3581-5 کد خبر
    

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان درباره صحبت‌های دبیر فدراسیون کشتی مبنی بر احتمال گرفتن میزبانی مسابقات لیگ جهانی از آبادان به دلیل عمل نکردن مسوولان ورزش خوزستان به تعهدات خود، گفت: حداکثر تا فردا به تعهدات‌مان عمل می‌کنیم و در این زمینه نگرانی‌ای وجود ندارد.

 

فرامرز کیانی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- اظهارکرد: ما باید بابت هزینه‌هایی که قرار است فدراسیون جهت ایاب و ذهاب ورزشکاران تمام کشورها، بحث نورپردازی و تزیین سالن، آوردن تشک‌های کشتی به سالن مسابقات و انجام چند کار دیگر هزینه کند، مبلغ یک میلیارد تومان به حساب فدراسیون واریز کنیم.

 

وی افزود: در این زمینه استاندار و معاون وی، خبیر طی 10 روز گذشته پیگیر پرداخت این مبلغ به فدراسیون که مبلغ خیلی کمی هم نیست، بودند و طی صحبتی که روز گذشته هم با آقای خبیر داشتم، باز هم این موضوع را پیگیری کرد و باتوجه به این‌که قرار است این مبلغ را منطقه آزاد اروند پرداخت کند، گویا قول داده اند که این مبلغ تا امروز و یا حداکثر فردا به حساب فدراسیون واریز شود.

 

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: در این زمینه ادیبی، رییس اداره ورزش و جوانان آبادان نیز پیگیر است و اکنون در دفتر منطقه آزاد اروند است تا درنهایت این مبلغ به حساب فدراسیون واریز شود و ان‌شاالله این پول امروز و یا حداکثر فردا به فدراسیون پرداخت می‌شود و داستان احتمال گرفتن میزبانی از خوزستان هم منتفی است.

 

وی بیان‌کرد: اگر این پول پرداخت شود، اصلا مشکلی در زمینه میزبانی این رقابت‌ها نیست. در آبادان به ریاست فرماندار، 11 کمیته مختلف و شاید هم بیشتر تشکیل شده است و جلسات مختلفی نیز در ادامه برگزار می‌شود تا این مسابقات به خوبی برگزار شود و ا‌‌ن‌شاالله در برگزاری مسابقات مشکلی نداریم و فقط بحث پرداخت یک میلیارد تومان بود که آن هم پرداخت می‌شود. در کل نگرانی‌ای در این زمینه وجود ندارد.

 

به گزارش ایسنا، حمید بنی‌تمیم دبیر فدراسیون کشتی پیش از این گفته بود که “چندی قبل و پس از دیدار با استاندار خوزستان تفاهم‌نامه‌ای با مسوولان ورزش استان برای برگزاری نخستین دوره لیگ جهانی در آبادان امضا شد اما تا این لحظه مسوولان استان خوزستان به تعهدات خود در توافق نامه عمل نکرده اند و احتمال تغییر میزبان لیگ جهانی وجود دارد و در چند روز آینده میزبان قطعی این رقابت ها از سوی فدراسیون اعلام خواهد شد.“


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد