سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار انتظامی خوزستان




فرمانده انتظامی اندیمشک از دستگیری سه قاتل متواری در این شهرستان خبر داد و گفت: این افراد که در دیگر استانهای کشور مرتکب قتل شده بودند در هفته جاری در مخفی گاههایشان در اندیمشک دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

سرهنگ اکبر کروندی روز دوشنبه افزود: یکی از این افراد در هجدهم آبان ماه امسال در یک درگیری در استان ایلام جوانی را به قتل رسانده و به خوزستان متواری شده بودکه با تحقیقات پلیسی ، ماموران پلیس آگاهی اندیمشک در محل پلیس راه اندیمشک ، خرم آباد وی را دستگیر کردند.

وی افزود: دو قاتل متواری دیگر نیز که پارسال در تهران مرتکب قتل شده بودند با تلاش نیروی انتظامی شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی اندیمشک در خصوص چگونگی شناسایی و دستگیری این دو قاتل فراری گفت: در پی دریافت نیابت قضایی از پاکدشت استان تهران در خصوص متواری شدن دو قاتل فراری به اندیمشک ، پلیس آگاهی این شهرستان تلاش گسترده ای برای دستگیری قاتلین آغاز کرد.

سرهنگ کروندی افزود: پلیس آگاهی اندیمشک در یک عملیات غافلگیرانه قاتلین را در مخفیگاهشان دستگیر کرد.

شهرستان اندیمشک در شمال استان خوزستان و در 140 کیلومتری شمال اهواز واقع است.

نیروی انتظامی اندیمشک در سال های اخیر عملکرد موفقی در مبارزه با باندهای قاچاق مواد مخدر و سارقان ارائه کرده است.
مرجع / ایرنا


سردار اسحاقی:
فرمانده انتظامی خوزستان از کشف بیش از 150 کیلوگرم مواد مخدر تریاک و شیشه در شهرستان های اندیمشک و بهبهان خبر داد.

سردار احمدرضا اسحاقی اظهار کرد: ماموران عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر خوزستان با انجام اقدامات اطلاعاتی از انتقال محموله مواد مخدر توسط یک باند قاچاق از شمال غرب کشور به خوزستان مطلع شده و موضوع را بلافاصله در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با استقرار در پلیس راه اهواز ـ اندیمشک با کنترل خودروهای عبوری، یک دستگاه خودروی (پی. کی) را با سه نفر سرنشین در محور ورودی شهر اهواز شناسایی و متوقف کردند که در این زمینه سه قاچاقچی دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی خوزستان تصریح کرد: ماموران در بازرسی تخصصی از خودرو، مقدار هشت کیلوگرم ماده مخدر روانگردان شیشه را که به طرز ماهرانه ای در خودرو جاسازی شده بود، کشف کردند.

اسحاقی با اشاره به قرار تحویل محموله مواد مخدر در شهرستان اهواز گفت: ماموران در یک اقدام ضربتی و هوشمندانه تعقیب و گریز، سوداگر مرگ به هویت (م.ح) را  هنگام فرار با یک دستگاه پژو 405 دستگیر کردند.

وی عنوان کرد: چهار سوداگر مرگ پس از تشکیل پرونده به منظور سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی خوزستان بیان کرد: ماموران پاسگاه انتظامی درونک و ماموران انتظامی بخش زیدون شهرستان بهبهان از ورود دو محموله مواد مخدر به این شهرستان جلوگیری و ضمن دستگیری چهار نفر از سوداگران مرگ، مقدار 79 کیلو و 300 گرم مواد مخدر را از دو دستگاه خودرو کشف کردند.

اسحاقی ادامه داد: ماموران انتظامی بخش زیدون، حین کنترل محورهای مواصلاتی به یک دستگاه خودروی پیکان وانت با دو نفر سرنشین مظنون و با متوقف کردن خودرو به بازرسی از آن پرداختند که موفق به کشف یک محموله مواد مخدر از نوع تریاک به میزان 73 کیلو و 300 گرم شدند.

وی اظهار کرد: ماموران پلیس پاسگاه انتظامی درونک نیز پس از مظنون شدن به یک دستگاه خودروی سواری پیکان بلافاصله خودرو را متوقف و به بازرسی از آن پرداختند که موفق به کشف شش کیلو تریاک شدند.

فرمانده انتظامی خوزستان عنوان کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بهبهان با اجرای طرح کنترل محورهای مواصلاتی و برخورد با سوداگران مرگ در محور سردشت ‌ـ بهبهان، یک دستگاه خودرو وانت نیسان آبی رنگ با یک نفر سرنشین مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

اسحاقی یادآور شد: پس از متوقف کردن خودرو، ماموران در بازرسی تخصصی از آن 78 کیلو و 490 گرم تریاک را که به طرز بسیار ماهرانه ای جاسازی شده بود کشف کردند که در این زمینه راننده خودرو دستگیر شد.

وی در پایان با اشاره به اینکه متهم در بازجویی های فنی پلیس از بارگیری مواد مخدر در شهرستان شیراز به مقصد اهواز اعتراف کرد، گفت: متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

مرجع / مـهـر

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد