سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر ورزشی

 

  

فولاد چگونه می‌خواهد در لیگ آسیا شرکت کند؟
ستاره فولاد، آخرین قربانی ماجرای کارت‎ها! 
کد مطلب : 61376
گروه ورزشی: امروز سردار موسی کمالی جانشین منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح فهرست تازه ای از فوتبالیست‌هایی که کارت معافیتشان ابطال شده است را در اختیار رسانه ها گذاشت.
ستاره فولاد، آخرین قربانی ماجرای کارت‎ها! 
فولاد خوزستان (که قبلا هم چند بازیکن کلیدی خود در ماجرای کارتها را از دست داده بود) در این فهرست تازه هم 3 بازیکن دارد که هر آنها در مسابقات لیگ‌برتر امسال شرکت کرده اند و 2 نفر از آنها بازیکن کلیدی فولاد هستند؛ احمد عبدالله زاده و سروش رفیعی که حالا با خبر جدید باید فولاد را ترک کنند. به جز این دو سروش سعیدی دیگر بازیکن فولاد که اتفافا در بازی دیروز مقابل صبا به میدان رفت و در دقایق پایانی به جای دروازه‌بان اخراجی فولاد نیز در دروازه این تیم ایستاد، نامش در این فهرست اعلام شده. در این فهرست باز هم از فولاد بازیکن داریم؛ سجاد عباسی بازیکن کم نام و نشان دیگری در تیم فعلی فولاد است.

دیگر بازیکن مشهور فهرست تاره احمد حسن زاده مهاجم سابقا ملی‌پوش تیم هایی مثل مس کرمان و صبای قم است. همچنین مهدی کریمیان هافبک استقلال هم امروز به طور رسمی کارت پایان خدمتش ابطال شده است. از راه‌آهن هم حامد نورمحمدی مدافع این تیم در فهرست ابطال شدگان است.

سایر بازیکنان: سیدمحمد حسینی(مس رفسنجان)، سجاد حیدری(مس رفسنجان)، ساسان شیرمردی(نفت‌مسجدسلیمان)، محمد کوتی(نفت‌مسجدسلیمان)، احمد بوعذار (استقلال‌اهواز)، حسین خسروی (نفت و گاز گچساران)، حمید طاهری(نفت آبادان)، حمیدرضا کلانتری(؟)، شهاب قنبری(استقلال‌خوزستان)، امین هاشمی (استقلال اهواز)، حامد منصورآبادی(مس سرچشمه)، مهدی زبیدی(فولاد نوین) و رضا جباری (استقلال اهواز)

همانطور که می‌ بینید 4 تیم خوزستانی حاضر در لیگ های برتر و دسته اول بیشترین تعداد بازیکن دارای کارت معافیت مشکل دار را در اختیار داشته اند و البته با تصمیمات جدید ستادکل نیروهای مسلح مشخص نیست که چه اتفاقی برای آنها رخ خواهد داد.
در این بین البته سرنوشت فولاد هم باید مورد سوال قرار بگیرد. آنها که امروز هم   3 بازیکن دیگر خود را از دست می‌ دهند چگونه می‌ خواهند در دور برگشت لیگ شرکت کنند و به مسابقات آسیایی بروند؟
  
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد