سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک گزارش ورزشی



ارسال به دوستان
نفت زنگ خطر را به صدا در آورد
پتروشیمی «نم» پس نمی‌دهد/ صنایع «لم» می‌دهد

در پنجمین هفته از لیگ ملی بسکتبال کشور، صنایع ماهشهر به استراحت می‌پردازد، پترو میزبان پمینا خواهد بود و نفت آبادان در تهران به مصاف دانشگاه آزاد می‌رود.

خبرگزاری فارس: پتروشیمی «نم» پس نمی‌دهد/ صنایع «لم» می‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از خوزستان، هفته پنجم لیگ ملی بسکتبال کشور روز دوشنبه پیگیری می‌شود و تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها در شهرهای مختلف به میدان خواهند رفت که صنایع پتروشیمی ماهشهر در این هفته با قرعه استراحت روبرو شده است، تیم نفت آبادان در تهران به مصاف دانشگاه آزاد خواهد رفت و پتروشیمی بندر امام در خانه میزبان پمینای اصفهان است.

در همین چارچوب عصر دوشنبه در سالن بعثت ماهشهر، مدافع عنوان قهرمانی این رقابت‌ها میزبان تیم پمینای قعر جدولی خواهد بود.

تیم اصفهانی که با مجموعه‌ای متشکل از گلچین تیم‌های فولاد ماهان و ذوب آهن اصفهان پای به این رقابت‌ها نهاده، در این فصل تاکنون فروغی را به دست نیاورده و از بخت بد در هفته پنجم نیز باید به مصاف تیمی برود که تمام حریفان خود را قاطعانه و با اختلاف امتیاز بالا شکست داده است.

پترو که در هفته نخست این رقابت‌ها به قرعه استراحت برخورد کرد، در دومین هفته ثامن را در مشهد با 30 امتیاز اختلاف از پیش روی برداشت.

این تیم در هفته سوم در خانه، دربی خوزستان را در مقابل صنایع برگزار کرد و موفق شد این تیم را با 57 امتیاز اختلاف از پیش‌روی بردارد.

همچنین این تیم در چهارمین هفته نیز در گرگان میهمان شهرداری بود که موفق شد این تیم را نیز با 17 امتیاز اختلاف از پیش‌روی بردارد.

پترو مهیای دیدار روز دوشنبه است که حریف به ظاهر ضعیف خود را بدون هیچ حرف و حدیثی روانه خانه خود کند.

اما در سوی دیگر این رقابت‌ها، دیگر تیم خوزستانی که نظر‌ها را به خود جلب کرده است، پالایش نفت آبادان است که با ترکیبی جوان و با تجربه پای به رقابت‌ها گذاشته و در نخستین حضور خود در سطح اول بسکتبال آسیا، نمایش خیره کننده‌ای از خود نشان داده و سطح توقعات را بالا برده است، نفت این هفته به مصاف تیمی می‌رود که چندی پیش یک بازی تدارکاتی نزدیک را با این تیم برگزار کرده است.

دانشگاه آزاد اسلامی، چهارمین حریف نفتی‌ها در لیگ بر‌تر خواهند بود که پس از سه پیروزی و یک شکست، رو در روی شاگردان هماد سامری قرار خواهد گرفت.

تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان، هفته گذشته بر تیمی غلبه کرد که عصر پنجشنبه موفق شد دانشگاه آزاد را از پیش روی بردارد، و گرچه احتساب برد برای آبادانی‌ها کمی زیاده‌خواهی است، اما نماینده آبادان نشان داده که چیزی کمتر از مدعیان در این فصل نداشته و پا به پای آنان در حرکت است.

پالایش نفت گرچه عصر دوشنبه در سالن دانشگاه آزاد کار آسانی را در پیش نخواهد داشت، اما با کمی خود باوری و دوندگی بیشتر، می‌تواند به این مهم دست یابد و روحیه لازم برای رویارویی با مهرام را در روز پنجشنبه به دست آورد.

تیم بسکتبال دانشگاه آزاد در بازی روز دوشنبه خود از استرس بالایی برخوردار است چرا که این تیم در هفته چهارم از حریف خود زخم خورده و برای جبران نتیجه با توپ پر باد به مصاف نفت خواهد رفت.

نفت آبادان که در هفته چهارم به استراحت پرداخته، به راحتی می‌تواند با آرامش لازم در مقابل این تیم صف آرایی کند و هماد سامری به خوبی می‌داند که نباید استرس را از روی نیمکت این تیم به درون زمین بازی منتقل کند تا بازیکنانش در کمال آرامش کار را در هفته پنجم برای دانشگاه آزاد، آن هم در خانه خودش یکسره کنند.

باید منتظر ماند و دید که چه نتایجی در انتظار خوزستانی‌ها در پایان هفته پنجم خواهد بود و آیا آبادانی‌ها سومین شگفتی را رقم خواهند زد و یا توان تیمی خود را برای روز پنجشنبه و مصاف با مهرام عرضه خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، در هفته چهارم رقابت‌های لیگ ملی بسکتبال کشور، پالایش نفت آبادان به قرعه استراحت برخورد کرد، پتروشیمی بندر امام در گرگان با نتیجه 71 بر 54 میزبان خود شهرداری این شهر را مغلوب کرد و صنایع پتروشیمی ماهشهر نیز در خانه با نتیجه 64 بر 84 مغلوب میهمان خود ثامن مشهد شد.

این رقابت‌ها عصر دوشنبه در چارچوب هفته پنجم پیگیری خواهد شد که طی آن، صنایع پتروشیمی طبق برنامه به استراحت خواهد پرداخت، پتروشیمی بندر امام در خانه از پمینا اصفهان پذیرایی می‌کند و پالایش نفت آبادان در تهران به مصاف تیم مدعی دانشگاه آزاد خواهد رفت.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930901000023#sthash.tHwq0XIE.dpuf

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد