سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از اهواز



پلمپ واحدهای بنکدارن اهواز که تاکنون از مرکز شهر خارج نشده اند آغاز شد

اهواز-ایرنا- با پایان یافتن مهلت قانونی داده شده به بنکدارن اهواز برای خروج از مرکز شهر ، از صبح روز شنبه با حضور نیروهای اجرائیات شهرداری اهواز و نیروی انتظامی کار پلمپ این واحدها آغاز شد.

مدیر پیشگیری و مقابله با تخلفات شهری شهرداری اهواز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه آخرین مهلت قانونی داده شده به بنکدارن مرکز شهر تا پایان آبان ماه است گفت: این مهلت تمام شده و بنکدارن باقی مانده باید بر اساس حکم قانونی از مرکز شهر خارج شوند.

بهزاد مشکوری بیان کرد: در راستای اجرای بند 20 قانون شهرداری ها مشاغل مزاحم و یا مشاغلی که دارای فعالیت های منافی بهداشت شهر باشند باید از شهر خارج شوند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه پیش از این حکم خروج بنکداران از مرکز شهر اهواز داده شده ، صبح امروز ماموران شهرداری اهواز و نیروی انتظامی برای پلمپ تعدادی از واحدها اقدام کرده اند.

مدیر پیشگیری و مقابله با تخلفات شهری شهرداری اهواز گفت: تاکنون تعداد زیادی از بنکداران مرکز شهر اهواز برای خروج از هسته مرکزی همکاری داشته اند اما تعداد از این واحدها در مقابل این مسئله مقاومت می کنند .

مشکوری با اشاره به اینکه شهرداری اهواز اجرای قانون را در دستور کاردارد افزود: با توجه به اینکه تعداد واحدهای باقی مانده از بنکدارن در مرکز شهر می دانند که در صورت بسته بودن مغازه پلمپ مغازه ها غیر قانونی است از ابتدای صبح امروز اقدام به تعطیلی واحدها کرده اند.

وی گفت: ماموران اجرائیات شهرداری اهواز همچنان برای اجرای قانون و پلمپ مغازه ها در هسته مرکزی شهر اهواز حضور دارند.

فرماندار اهواز نیز چندی پیش در نشست خبری با حضور اصحاب رسانه گفت: بنکداران باید بر اساس آخرین مهلت اعلام شده از سوی این فرمانداری، تا پیش از '30 آبان ' از مرکز شهر اهواز خارج شوند و در غیر این صورت، واحدهای متخلف پلمپ خواهندشد

'اسماعیل ارزانی بیرگانی 'بیان کرد: طرح جابجایی صاحبان بنک از مرکز شهر اهواز به 16 سال قبل باز می گردد و تاکنون چندین مصوبه از سوی شورای تامین و شورای ترافیک استان در خصوص جابجایی بنک داران از هسته مرکزی شهر به تصویب رسیده است .

وی افزود: در راستای اجرای این مصوبات، در صورتی که بنک داران از مرکز شهر خارج نشوند یا اقدام به فک پلمپ واحدهای خود کنند برابر قانون با این افراد برخورد می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد