سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر ورزشی



یگ جهانی کشتی فرنگی به شهر اهواز منتقل نمی شود/حضور نمایندگان فدراسیون کشتی در آبادان

مسابقات کشتی فرنگی بازیهای آسیایی اینچئون 2014
آبادان - خبرگزاری مهر: رئیس اداره ورزش و جوانان شهر آبادان گفت: تحت هیچ شرایطی نخستین رقابت های لیگ جهانی کشتی فرنگی به شهر اهواز منتقل نمی شود زیرا مصمم هستیم این رقابت ها را در آبادان برگزار کنیم.

پیمان ادیبی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: تحت هیچ شرایطی نخستین رقابت های لیگ جهانی باشگاه های کشتی فرنگی به شهر اهواز منتقل نمی شود. در جلسه پارلمان ورزش خوزستان نیز برنامه های لازم برای این رویداد بزرگ مورد بررسی قرار گرفت.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر مبنی بر اینکه آیا هتل ها و سایر مراکز اقامتی در شهر آبادان برای هیئت های ورزشی و تماشاگران ایرانی و خارجی کافی است؟ تصریح کرد: هتل ها و مراکز اقامتی در شهرستان آبادان کافی است و مشکلی در خصوص اقامت ورزشکاران و هواداران در آبادان وجود ندارد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهر آبادان در خصوص به کارگیری مترجم برای ورزشکارن و مسئولان همراه تیم های باشگاهی نیز عنوان کرد: با دانشگاه های منطقه رایزنی شده است. البته بسیاری از مترجمین نیز از طریق فدراسیون کشتی کشور تامین می شوند.

ادیبی با اشاره به ورود بانوان به محل برگزاری این رقابت ها عنوان کرد: ورود بانوان به سالن کشتی ممنوع است. در حال حاضر فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران برای ورود بانوان کشورهای خارجی به سالن مسابقات در حال انجام اقدامات لازم از طریق حراست وزارت ورزش و جوانان است.

وی در پاسخ به سئوال دیگر خبرنگار مهر مبنی بر اینکه آیا موضوع کارت خبری و ایجاد مکانی برای ارسال اخبار برای پوشش رسانه ای این رویداد ورزشی فراهم شده است، تاکید کرد: این موضوعات از تعهدات فدراسیون کشتی است ولی تمام تلاش خود را می کنیم تا امکانات لازم را فراهم کنیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهر آبادان در همین خصوص ادامه داد: تا قبل از برگزاری مسابقات اسامی خبرنگاران را اعلام می کنیم تا آیدی کارت آنها صادر شود.

ادیبی عنوان کرد: نمایندگان فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران به منظور بررسی نحوه برگزاری رقابت های لیگ جهانی کشتی فرنگی، طی هفته جاری در شهر آبادان حضور می یابند.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد