سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار ورزشی خوزستان



مرحله مقدماتی رقابت‌های بسکتبال جوانان خوزستان با شناخت چهار تیم راه یافته به مرحله نیمه نهایی به پایان رسید.

 

حسین منصورزاده، مسوول کمیته برگزاری مسابقات هیات بسکتبال استان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- اظهار کرد: مرحله مقدماتی این رقابت‌ها 29 و 30 آبان ماه به پایان رسید که در نهایت تیم های پتروشیمی بندرامام، بهبهان پلاست بهبهان، شرکت ملی حفاری و هیات بسکتبال ایذه توانستند به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کنند.

 

وی بیان کرد: مسابقات مرحله مقدماتی در سطح خیلی خوبی برگزار شد و شاهد رقابت های نزدیک به همی بودیم. مرحله نیمه نهایی نیز با حضور این چهار تیم، 13 و 14 آذرماه در اهواز و به میزبانی ملی‌حفاری برگزار خواهد شد.

 

مسوول برگزاری مسابقات هیات بسکتبال خوزستان خاطر نشان کرد: مسابقات متعددی که هیات استان در رده های سنی مختلف برگزار می کند، به بالا رفتن سطح بسکتبال خوزستان کمک کرده است و این رقابت ها باعث شناخت استعدادها و انتخاب بازیکنان شاخص استان جهت حضور در مسابقات کشوری بوده است.



نیم‌فصل اول رقابت‌های لیگ برتر گلف کشور که در دو گروه برگزار شد با قهرمانی تیم های ملی حفاری و پرسپولیس مسجدسلیمان در گروه های خود به پایان رسید.

 غلامرضا موسوی، دبیر هیات گلف استان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) ـ منطقه خوزستان ـ اظهار کرد: نیم فصل نخست با بازی معوقه تیم‌های آزادگان مسجدسلیمان و پرسپولیس مسجدسلیمان که 28 و 29 آبان ماه در مسجدسلیمان برگزار شد به پایان رسید. در این دیدار پرسپولیس مسجدسلیمان با حساب 5 بر صفر حریف خود را شکست داد.

 وی بیان کرد: در نیم فصل اول تیم ملی حفاری که در گروه اول با تیم های هیات هندیجان، باشگاه سورتمه اهواز و نفت و گاز مسجدسلیمان هم گروه است، به عنوان قهرمان گروه خود شناخته شد.

 دبیر هیات گلف خوزستان گفت: در گروه دوم این مسابقات نیز تیم های پرسپولیس مسجدسلیمان، آزادگان مسجدسلیمان، السو تهران و هیات اصفهان قرار دارند که تیم پرسپولیس مسجدسلیمان توانست عنوان قهرمانی این گروه را در نیم‌فصل اول به خود اختصاص دهد.




تیم های برتر رقابت های انتخابی و قهرمانی ووینام خوزستان در رده های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان شناخته شدند.

 

مهدی امیری فر، مسوول سبک ووینام هیات ورزش های رزمی استان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- اظهار کرد: این پیکارها روز گذشته (جمعه) به میزبانی آبادان برگزار شد.

 

وی بیان کرد: رزمی کارانی از رامهرمز، ماهشهر، آبادان، امیدیه، اهواز، ایذه، بهبهان، خرمشهر، کارون، باغملک و منطقه آزاد اروند در این مسابقات شرکت داشتند.

 مسوول سبک ووینام هیات ورزش های رزمی خوزستان گفت: در پایان این مسابقات، در دره سنی نوجوانان ماهشهر، آبادان و شادگان به ترتیب اول تا سوم شدند، در رده سنی جوانان تیم های آبادان، ماهشهر و رامهرمز به ترتیب جایگاه های اول تا سوم را به دست آوردند و رده سنی بزرگسالان ماهشهر به قهرمانی رسید، آبادان دوم شد و رامهرمز در مکان سوم ایستاد.

 وی خاطر نشان کرد: نفرات برتر این رقابت ها به مسابقات انتخابی تیم‌ملی که بهمن یا اسفند ماه به میزبانی تهران برگزار خواهد شد، اعزام می شوند. 

امیری‌فر بیان کرد: مسابقات استانی نسبت به قبل در سطح خیلی خوبی برگزار شد و رزمی کاران از نظر فنی عملکرد بهتری داشتند. در حاشیه این مسابقات نیز جلسه ای با مسوولان این سبک در استان برگزار کردیم که در خصوص آمادگی تیم استان، چگونگی شرایط آن و برگزاری اردوی تیم استان جهت شرکت در انتخابی تیم ملی صحبت کردیم. قرار است اردوی تیم استان به میزبانی ماهشهر یا آبادان برگزار شود.




در هفته نهم رقابت های لیگ برتر فوتسال بانوان کشور تیم ملی‌حفاری برد و به صدرنشینی اش تداوم بخشید و پالایش نفت آبادان به دلیل کنار رفتن حریفش از دور مسابقات، بازی نکرد.

 به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- در این هفته از رقابت ها، ملی‌حفاری روز گذشته (جمعه) توانست با حساب 3 بر 2 مقابل میزبان خود سپیدرود رشت به برتری برسد و صدرنشین باقی بماند. ملی حفاری در هفته دهم این مسابقات، جمعه هفته آینده میهمان نماینده بندرعباس است.

 در همین هفته پالایش نفت آبادان باید به مصاف دانیال ایذه، دیگر نماینده استان می رفت که این بازی به دلیل کناره گذاشته شدن دانیال ایذه از لیگ برتر، برگزار نشد. پالایش نفت آبادان هفته آینده میهمان تیم دانشگاه آزاد تهران است.



سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز گفت: فدراسیون باید دقت نظر بیشتری روی لیگ دسته یک داشته و در خدمت باشگاه‌ها باشد.

 

داریوش یزدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- درباره بازی تیمش برابر نفت‌وگاز گچساران در لیگ دسته یک کشور، اظهار کرد: بازی سنگینی بود و جو ورزشگاه واقعا به سود تیم نفت‌وگاز بود ولی ما از قبل می‌دانستیم که بازی سختی را داریم اما متاسفانه با بی‌برنامگی فدراسیون مواجه شدیم و علی رغم این‌که ما آمادگی کامل برای رویارویی با تیم مقابل داشتیم به یک باره روز مسابقه ابلاغیه ای را به سرپرست تیم ما دادند که دو بازیکن از تیم استقلال‌اهواز محروم هستند و این مساله ما را یک مقدار با چالش مواجه کرد و سعی کردیم این موضوع را به لحاظ روانی در تیم خنثی کنیم تا اثر منفی روی تیم نداشته باشد. در هر صورت برای ما مشکلات زیادی به وجود آمد، چرا که بازیکنان کلیدی‌مان را از دست دادیم.

 

وی ادامه داد: این واقعا مساله مهمی بود که من فکر می‌کنم فدراسیون باید دقت نظر بیشتری داشته باشد و در خدمت باشگاه‌ها باشد تا مشکلات بیشتری گریبان‌گیر تیم‌ها نشود. در هر صورت ما پا به مسابقه گذاشتیم و در نهایت توانستیم با نمایش یک بازی خوب، تک امتیازی کسب کنیم که یکی از اهداف‌مان از این بازی بود. اگر دو مهره اصلی‌مان در تیم حضور پیدا می‌کردند، می‌توانستیم نمایش بهتری را داشته باشیم اما خدا را شکر که با این شرایط نامناسب توانستیم یک امتیاز بگیریم و روند دو بازی باخت در زمین حریف را به یک روند بهتر سوق دهیم و مطمئن باشید که در هفته‌های آتی جبران آن شکست های گذشته را خواهیم کرد.

 

سرمربی تیم استقلال اهواز درخصوص حضور تیم‌های خوزستانی در بالای جدول لیگ دسته اول کشور بیان کرد: این شرایط خوبی که تیم‌های خوزستانی دارند نشان‌دهنده این است که فوتبال خوزستان یک جهش خوب را نسبت به سال‌های گذشته داشته است. ما هر سال تیم‌هایی با شرایط ایده آل به کشور معرفی می‌کنیم که این نوید روزهای خوبی را برای خوزستان می‌دهد و امیدواریم نمایش خوب تیم‌های‌مان ادامه داشته باشد.

 وی درباره بازی آینده تیمش برابر نیروی زمینی، صدرنشین گروه گفت: ما با شناخت کامل به مصاف نیروی زمینی می‌رویم. این تیم مسلما فاکتورهای خوبی داشته که توانسته تاکنون در صدر جدول باقی بماند و خوشبختانه تیم ما در رویارویی با تیم‌های خوب لیگ نمایش مطلوبی دارد و امیدواریم که نتیجه خوبی را در این مسابقه کسب کنیم.

 یزدی افزود: در حال حاضر تنها مشکل ما بخش تعهدات مالی‌ای است که باشگاه هنوز نتوانسته به آن‌ها عمل کند. من از باشگاه درخواست دارم که به تیم کمک مالی کند. تا این ساعت تیم هیچ پرداختی را نداشته است و امیدواریم که شرایط برای ما فراهم شود. همچنین از هواداران تشکر می‌کنم که ما را حمایت می‌کنند تا به نتایج خوب‌مان ادامه دهیم.

 به گزارش ایسنا، تیم فوتبال استقلال اهواز در هفته ششم لیگ دسته اول کشور میهمان نفت‌وگاز گچساران بود که این دیدار با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.





دور دوم رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال با ویلچر کشور به میزبانی اهواز برگزار شد.

 

احمد ولی‌اللهی، سرپرست تیم بسکتبال با ویلچر هیات استان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران  (ایسنا) -منطقه خوزستان- اظهار کرد: مسابقات روز پنج‌شنبه (29 آبان‌ماه) برگزار شد. صبح این روز با تیم اراک و عصر آن با تیم اصفهان بازی داشتیم که به ترتیب به پیروزی و شکست دست پیدا کردیم.

 

وی بیان کرد: نماینده اراک تیم خوبی بود و ما در دور اول که به میزبانی اراک برگزار شد، نتوانستیم این تیم را ببریم ولی در این مرحله جبران کردیم و با حساب 83 بر 76 به پیروزی رسیدیم. خوشبختانه بازیکنان مان خوب و آماده بودند.

 سرپرست تیم بسکتبال با ویلچر هیات استان گفت: امکانات تیم ما، مانند تیم های دیگر نیست و ویلچرهای ما مناسب نیستند ولی بازیکنان ما در دیدار با اراک از جان مایه گذاشتند و توانستیم با وجود این شرایط، به برتری برسیم.

 وی خاطر نشان کرد: در دیدار دوم مقابل نماینده اصفهان نیز تا چهار دقیقه مانده به پایان بازی از حریف‌مان پیش بودیم ولی بازی به تساوی کشیده شد و در وقت طلایی حریف توانست ما را شکست دهد. تیم اصفهان از دو سه ملی‌پوش نیز بهره می برد. ضمن این‌که نبود امکانات لازم نیز در نتیجه تیم مان تاثیرگذار بود.

 ولی‌اللهی بیان کرد: ما در گروه خودمان در جایگاه سوم قرار گرفتیم و در مرحله پلی‌اف که هنوز زمان آن مشخص نیست، احتمالا با تیم آمل، تیم سوم گروه اول بازی خواهیم کرد.

 سرپرست تیم بسکتبال با ویلچر هیات خوزستان گفت: با توجه به رایزنی‌ای که با شرکت ملی حفاری داشته ایم، قرار شده است که 12 ویلچر به ما بدهند. البته این ویلچرها هنوز به دست ما نرسیده است و ان‌شاالله در مرحله پلی‌آف بتوانیم از آن‌ها استفاده کنیم.






نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد