سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار روز خوزستان



نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار خوزستان ارتحال آیت‌الله مهدوی‌کنی را تسلیت گفتند

خبرگزاری تسنیم: آیت‌الله سیدمحمد علی موسوی جزایری نماینده ولی‌فقیه در خوزستان و عبدالحسن مقتدایی استاندار خوزستان با انتشار پیام مشترکی ارتحال آیت‌الله مهدوی کنی رئیس مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری خوزستان، آیت‌الله سیدمحمد علی موسوی جزایری نماینده ولی‌فقیه در خوزستان و عبدالحسن مقتدایی استاندار خوزستان با انتشار پیام مشترکی ارتحال آیت‌الله مهدوی کنی رئیس مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفتند.

دراین پیام آمده است:

با کمال تاسف و تأثر اطلاع یافتیم که عالم جلیل القدر و روحانی مبارز حضرت آیت الله محمدرضا مهدوی کنی رئیس محترم مجلس خبرگان رهبری دار فانی را وداع گفت.

در ادامه پیام تسلیت آمده است در مقام و منزلت این شخصیت کم نظیر همین قدر که امام راحل (ره) در مورد ایشان فرمودند بنده به آقای مهدوی کنی ارادت داشته، دارم و خواهم داشت و این جمله‌ای است که آن عارف یگانه و سفر کرده در مورد هیچ شخصیت دیگری بر زبان نیاورد.

در فراز دیگری از این پیام آمده است مرحوم آیت الله مهدوی کنی را به جرأت می‌توان یک فرد شاخص بین علما و سیاست مداران معاصر دانست که در موضوعات مختلف فقهی و سیاسی و اجتماعی دارای مواضع خاص بود با این وجود همواره حرمت اهل نظر و همسنگران دوران مبارزه با استبداد و استعمار را حفظ می‌نمود.

اینجانبان ارتحال این روحانی مبارز و مجاهد را به ساحت مقدس امام زمان (عج) رهبر معظم انقلاب اسلامی و مردم شریف و خاندان محترم آن مرحوم تسلیت عرض می‌نمائیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد