سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک افتخار جهانی برای خوزستان



رئیس اداره آموزش‌ و‌ پرورش ایذه خبر داد
کسب مقام‌های برتر استانی و کشوری توسط معلمان ایذه‌ای

رئیس اداره آموزش‌ و پرورش ایذه از کسب مقام‌های برتر استانی و کشوری توسط معلمان این شهرستان خبر داد.

خبرگزاری فارس: کسب مقام‌های برتر استانی و کشوری توسط معلمان ایذه‌ای

به گزارش خبرگزاری فارس از ایذه، جواد آذرشب شنبه‌ شب در آئین برگزاری نخستین المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای شهرستان، ضمن تبریک آغاز هفته تربیت بدنی، از مسئولان برگزاری این همایش تقدیر و تشکر کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه وزارت آموزش و پرورش در راستای ترویج فعالیت‌های ورزشی در مدارس کشور برنامه‌های ویژه‌ای را اندیشیده است اظهار کرد: امروز همزمان با آغاز هفته تربیت‌بدنی، برنامه‌های نمادین این هفته در مدارس کشور نیز برگزار شده است.

رئیس اداره آموزش و پرورش ایذه با اشاره به اینکه وظایف دانش‌آموزان پرداختن جدی به مسئله آموزش و پرورش است ادامه داد: دانش‌آموزی در حیطه تعلیم و تربیت موفق خواهد بود که در زمینه اقدامات ورزشی هم فعالیت داشته باشد.

آذرشب تصریح کرد: روح انسان‌ها به مانند جسم نیازمند تغذیه است و ورزش غذای روح انسان بوده و فعالیت‌های ورزشی باید در زندگی روزمره افراد قرار گیرد.

وی ادامه داد: دانش‌آموزان ما نیازمند نشاط و شادی هستند و بهترین عامل برای رسیدن به آرامش و نشاط پرداختن به ورزش است.

این مسئول اضافه کرد: در سطح منطقه استعدادهای بسیاری در زمینه‌های تعلیم و تربیت، ورزشی، دانش‌آموزی و... وجود دارد که در سال‌های گذشته تا به امروز با کسب مقام‌های برتر کشوری و استانی این قابلیت‌ها را به اثبات رسانده‌اند.

آذرشب همچنین به کسب مقام‌های برتر استانی و کشوری توسط معلمان شهرستان اشاره کرد و افزود: با وجود مشکلات و محرومیت‌های زیاد در منطقه، این شهرستان نشان داده که دارای پتانسیل‌های قدرتمند و با اراده است.

وی با بیان اینکه وزارت آموزش و پرورش درصدد تحول بنیادی است و از این‌رو برنامه‌های این امر را تدوین کرده است خاطر نشان کرد: در این طرح که در مرحله اجرا قرار دارد، آیتم‌های مختلفی برای رشد دانش‌آموزان قرار داده شده که ورزش از مهمترین آنها به حساب می‌آید.

رئیس اداره آموزش‌ و پرورش ایذه در پایان با یادآوری اینکه ورزش و ورزشکار زمانی یک فرد نمونه است که اخلاق را سرلوحه کار خود قرار دهد گفت: ورزشکار با اخلاق پهلوان است و ما در سطح شهرمان این افراد را کم نداشته و باید این افراد در زندگی ورزشی ما الگو شوند.

انتهای پیام/72026/ذ30/د1000

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930726001675#sthash.tfs0moyV.dpuf

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد