سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک افتخار هنری برای خوزستان



در میان 33 اثر صورت گرفت
درخشش خوزستانی‌ها در مسابقه بین‌المللی نقاشی کودکان

11 کودک و نوجوان عضو مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان در هفتمین مسابقه دو سالانه بین‌المللی نقاشی کودکان و نوجوانان در تهران درخشیدند.

خبرگزاری فارس: درخشش خوزستانی‌ها در مسابقه بین‌المللی نقاشی کودکان

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، کودکان و نوجوانان خوزستانی عضو مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، دو طلا، چهار برنز و پنج دیپلم افتخار هفتمین مسابقه دو سالانه بین‌المللی نقاشی کودکان و نوجوانان تهران را کسب کردند.

فاطیما جماشیان هفت ساله و ترانه تاجیک 9 ساله، دو کودک خوزستانی پس از رقابت با 7 هزار و 700 اثر رسیده از 33 کشور جهان و ایران، توانستند مدال طلای این مسابقه را به خود اختصاص دهند.

شادی سینا 11 ساله، حدیث رضایی 9 ساله، زهرا آب پخش 10 ساله و امیر حسین موسوی‌راد هشت ساله چهار عضو مراکز کانون در استان خوزستان نیز توانستند مدال‌های برنز این مسابقه را کسب کنند.

همچنین در این مسابقه فاطمه قیچی‌پور، زهرا اکرامیان، الهام میرزایی، سید مهدی سمری و حدیث شکارچی موفق به کسب دیپلم افتخار هفتمین مسابقه دو سالانه بین‌المللی نقاشی کودکان و نوجوانان تهران شدند.

هفتمین مسابقه و نمایشگاه دوسالانه بین‌المللی نقاشی ویژه کودکان و نوجوانان تهران با تاکید بر اهمیت بالابردن سطح آگاهی مخاطبان در زمینه حفظ محیط زیست و اثرات آن بر زندگی انسان‌ها در حالی برگزار شد که کودکان و نوجوانان علاقه‌مند در چهار گروه سنی سه تا شش سال، هفت تا 9 سال، 10 تا 12 و 13 تا 16 سال می‌توانستند آثار خود را با استفاده از «گواش»، «آبرنگ»، «پاستل»، «مداد رنگی»، «چاپ»، «کلاژ»، «عکس نقاشی» و... به این مسابقه ارسال کنند.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان بیش از 50 مرکز فرهنگی هنری در شهرهای اهواز، ایذه، آغاجاری، بهبهان، باغملک، ماهشهر، رامشیر، امیدیه، بندر امام، هندیجان، آبادان، خرمشهر، حمیدیه، سوسنگرد، بستان، ملاثانی، شوشتر، دزفول، اندیمشک، لالی، مسجد سلیمان، گتوند، رامهرمز، شوش، هویزه، شادگان و هفتکل دارد که بیش از 40 فعالیت فرهنگی، هنری، ادبی، علمی و مذهبی را برای کودکان و نوجوانان برگزار می‌کنند.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930727000148#sthash.rg7rFXhL.dpuf

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد