سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار اقتصادی خوزستان


در معاملات روز گذشته، 27 مهرماه در بورس منطقه‌ای خوزستان تعداد 2 میلیون و 878 هزار سهم به ارزش بیش از 8 میلیارد و 859 میلیون ریال معامله شد.

 

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) –منطقه‌خوزستان- از این تعداد معامله 61 درصد مربوط به خرید سهام و 39 درصد مربوط به فروش سهام بود که توسط 9 شرکت کارگزاری فعال در استان به انجام رسید و 6 کد سهامداری در روز معاملاتی گذشته ایجاد شد.

 

همچنین در این روز از کل معاملات انجام شده در تالار بورس منطقه‌ای خوزستان شرکت‌های سرمایه‌گذاری صنعت نفت، سرمایه‌گذاری شاهد و شرکت سرمایه‌گذاری صنعت بیمه به ترتیب بیشترین ارزش ریالی معاملات را به خود اختصاص داده‌اند.

 

شاخص کل بورس اوراق بهادار در روز گذشته با 264 واحد افزایش  به رقم 72 هزار و 281 رسید.





هر اونس طلا امروز، 28 مهرماه با قیمت یک ‌‌هزار و 241 دلار در بازارهای جهانی معامله شد که در مقایسه با هفته‌گذشته یک دلار افزایش داشته است.

 

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) - منطقه‌خوزستان - قیمت سکه طرح‌قدیم و جدید در بازار اهواز 938 هزار تومان است که در مقایسه با روزهای گذشته تغییری نداشته است.

 

همچنین طبق نرخ اعلامی اتحادیه ‌طلا و جواهر اهواز، هر عدد نیم‌سکه با قیمت 471 هزار تومان و هر عدد ربع ‌سکه بهار آزادی با قیمت 261 هزار تومان معامله ‌شد که نیم‌ سکه بدون تغییر و ربع با سه هزار تومان کاهش قیمت در بازار عرضه شدند.

 

هر عدد سکه یک گرمی نیز به قیمت 171 هزار تومان ‌فروخته شد که قیمت آن نسبت به روزهای گذشته ثابت مانده است. قیمت هر گرم طلای خام نیز 96 هزار تومان و قیمت پایه فروش طلا 114 هزار و 490 تومان است.




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد