سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار ورزشی خوزستان



فصل جدید لیگ برترگلف کشور با انجام یک بازی شروع شد

اهواز- ایرنا - فصل جدیدمسابقات لیگ برترگلف باشگاه های ایران از روزجمعه با انجام یک بازی دراهواز شروع شد.

به گزارش ایرنا دراین مسابقه که بین تیم ملی حفاری و هیات هندیجان برگزار شد تیم گلف ملی حفاری قهرمان دو فصل گذشته با نتیجه پنج بر یک بر تیم هیات هندیجان غلبه کرد.

رییس هیات گلف استان خوزستان گفت : دیدار تیم پرسپولیس مسچدسلیمان با آزادگان این شهر به علت بارندگی نیمه تمام ماند ، ضمن آنکه تیم سورتمه اهواز به علت حاضرنشدن درمقابل تیم گلف نفت مسجدسلیمان بازنده شد.
درمسابقات لیگ برترگلف باشگاه های ایران که سومین دوره آن است هشت تیم شرکت دارد که شش تیم آن ازاستان خوزستان است .



13ورزشکار خوزستانی به مسابقات پارا آسیایی اعزام شدند

اهواز- ایرنا - مدیرکل ورزش وجوانان خوزستان گفت : 13 ورزشکار و دومربی خوزستانی به همراه تیمهای ملی به رقابت های پارا آسیایی اینچئون کره جنوبی اعزام شده اند.

فرامرز کیانی زاده روزجمعه به ایرنا اظهارداشت این ورزشکاران در رشته گلبال ، فوتبال پنج نفره نابینایان و کم بینایان ، جودو نابینایان و کم بینایان ، بسکتبال باویلچر ، دوومیدانی جانبازان و معلولین ، تیروکمان جانبازان و معلولین این دوره از رقابتها شرکت خواهند نمود.
گفتنی است :رقابتهای پاراآسیایی 2014 اینچئون کره جنوبی از 26 مهرماه آغاز می شود.





تیم فوتسال ملی حفاری ازسد تیم تاسیسات دریایی گذشت

اهواز- ایرنا - تیم فوتسال ملی حفاری درجریان هفته هشتم مسابقات لیگ برتر باشگاه های ایران از سدتیم فوتسال تاسیسات دریایی گذشت .

به گزارش ایرنا دراین دیدار که جمعه شب درسالن شهرک نفت اهواز برگزار شد تیم فوتسال ملی حفاری با نتیجه دو بر یک بر تیم تاسیسات دریایی غلبه کرد.
دراین بازی فارس ضیاغم و علی ملاعلی برای تیم فوتسال ملی حفاری گل زدند وتک گل تیم تاسیسات را علی ابراهیمی به ثمررساند.
تیم فوتسال ملی حفاری با این برد 12 امتیازی شد وبا دوپله صعود به رده پنجم جدول رسید.




تیم فوتسال بانوان ملی حفاری درلیگ کشور به چهارمین برد خود دست یافت

اهواز- ایرنا- تیم فوتسال بانوان ملی حفاری درادامه مسابقات لیگ برتر باشگاه های ایران و درجریان هفته چهارم این رقابتها در برابر تیم البرزشهرداری زنجان به چهارمین برد خود درطول این رقابتها دست یافت .

به گزارش ایرنا تیم فوتسال بانوان ملی حفاری مدافع عنوان قهرمانی دراین مسابقه که روزجمعه درسالن سازمان آب وبرق در اهوازبرگزار شد توانست مهمان خود تیم شهرداری زنجان را با نتیجه هفت بر صفر شکست دهد تا چهارمین برد متوالی خودرا جشن بگیرد.






تیم فوتبال فولاد خوزستان با جام حذف خدا حافظی کرد

اهواز- ایرنا - تیم فوتبال فولاد خوزستان درمرحله یک شانزدهم جام حذفی باشگاه های ایران با قبول شکست ازتیم دسته اولی پارسه تهران از این مسابقات بیرون رفت .

به گزارش ایرنا دراین مسابقه که عصرجمعه درتهران برگزارشد تیم فوتبال فولاد خوزستان با قبول شکست یک بر صفر از تیم پارسه با جام حذفی خدا حافظی کرد.

تنها گل تیم فوتبال پارسه رامحمد صادق طاهری در دقیقه 34 ازنقطه پنالتی به ثمررساند.

همچنین تیم فوتبال دسته دومی کارون اهواز امروز در تبریز به دیدار تیم تراکتورسازی این شهر رفت و بانتیجه چهار بر صفر مغلوب میزبان خود شد تا این تیم هم همانند فولاد خوزستان ازجام حذفی خارج شود.




اتومبیلران‌های خوزستانی در مرحله دوم رقابت های قهرمانی سرعت کشور، دو عنوان دومی و یک عنوان سومی را به خود اختصاص دادند.

 

ابراهیم جوانمردی، رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- اظهار کرد: این رقابت ها روز جمعه (25 مهرماه) در پیست اتومبیلرانی مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد. 

وی بیان کرد: 40 ورزشکار از شش استان در این مسابقات در کلاس های پراید استاندارد، 206 اختصاصی و 1400 و 1600 جی تی با یکدیگر رقابت کردند و خوزستان نیز با 10 اتومبیلران در این مسابقات حضور پیدا کرد.

 رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی خوزستان عنوان کرد: در پایان این مسابقات در کلاس پراید استاندار ارسطو میفور از خوزستان پس از اتومبیلران‌های استان های البرز و تهران در جایگاه سوم قرار گرفت. در کلاس 206 اختصاصی فرزاد شاهرخی از خوزستان نایب قهرمان شد و جایگاه های اول و سوم به نمایندگان تهران رسید. در کلاس 1600 جی تی اشکان افتخاری از خوزستان دوم شد و مکان های اول و سوم را ورزشکاران تهرانی به خود اختصاص دادند. 

وی در پایان گفت: مسابقات از سطح بالایی برخوردار بود و برای اولین بار بود که استانی با 10 ورزشکار در این رقابت ها شرکت می کرد. اتومبیلران‌های استان نیز عملکرد خوبی داشتند.





در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی، استقلال خوزستان و نفت مسجدسلیمان با برتری مقابل حریفان خود به یک هشتم نهایی صعود کردند.

 به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در ادامه مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال ایران،  استقلال خوزستان میهمان فجرسپاسی بود که در نهایت با نتیجه 3 بر یک حریفش را از پیش رو برداشت و به مرحله یک هشتم نهایی راه یافت.در دیگر دیدار این مرحله، نفت مسجدسلیمان 2 بر صفر نیروی زمینی را شکست داد و به دور بعد صعود کرد. برای نفت مسجد سلیمان حمید بوحمدان و کارلوس دس‌سانتوز گلزنی کردند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد