سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار ورزشی خوزستان



لیست خوزستانی‌های اعزامی به رقابت‌های پارآسیایی اینچئون کره‌جنوبی اعلام شد.

 

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- در رشته گلبال سیدمهدی سیاحی به عنوان ورزشکار، در فوتبال پنج‌نفره نابینایان و کم‌بینایان محمد حیدری و حسین رجب‌پور به عنوان ورزشکار و در رشته جودو نابینایان و کم‌بینایان محمدعلی شنانی و امید نوری‌جعفری به عنوان ورزشکار از خوزستان در این مسابقات شرکت می‌کنند. 

در رشته بسکتبال باویلچر مجید طاهری به عنوان ورزشکار، در رشته تیراندازی باکمان جانبازان و معلولان غلامرضا رحیمی به عنوان ورزشکار، در رشته دو و میدانی جانبازان و معلولان علی امیدی، عبدالرضا جوکار، صادق بیت‌سیاح، احمد عفراوی، مهناز امینی و هاشمیه متقیان به عنوان ورزشکار و ماشاءالله طاهری به عنوان مربی و در رشته تیراندازی جانبازان و معلولان حسین امیری به عنوان مربی از خوزستان در این رقابت‌ها حضور پیدا می‌کنند.




مرحله پایانی رقابت‌های لیگ والیبال خوزستان با نام یادواره مرحوم ابوالقاسم شهبازی برگزار خواهد شد.

 به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان - 24 و 25 مهرماه چهار تیم راه‌یافته به این مرحله در سالن 22 بهمن ورزشگاه تختی اهواز با یکدیگر رقابت می‌کنند.تیم‌های نفت مسجدسلیمان، مخابرات خوزستان، کارون اندیکا و شهرداری دزفول تیم‌های راه یافته به این مرحله هستند که نفت مسجدسلیمان به مصاف کارون اندیکا می‌رود و مخابرات خوزستان هم با شهرداری دزفول دیدار می‌کند.



رقابت های دوچرخه‌سواری بانوان خوزستان به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش برگزار می شود.

 

محمدعلی چابک، سرپرست هیات دوچرخه‌سواری استان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- اظهار کرد: این مسابقات 25 مهرماه به میزبانی دزفول برگزار می‌شود. 

وی بیان کرد: پیش‌بینی می‌شود حداقل 20 بانوی دوچرخه‌سوار در این مسابقات که در ماده 2000 متر برگزار می‌شود، با یکدیگر رقابت کنند. همان روز نیز یک کارگاه آموزشی برگزار می‌شود.

 سرپرست هیات دوچرخه‌سواری خوزستان گفت: تاکنون استعدادیابی خوبی در استان انجام شده است و برگزاری این مسابقات نیز به شناخت بیشتر استعدادها کمک می‌کند.



کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای خود را در خصوص تخلفات دیدار راه آهن و استقلال خوزستان اعلام کرد.

 

به گزارش ایسنا و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، دیدار دو تیم راه آهن و استقلال خوزستان 10 مهرماه در اهواز برگزار شد و از سوی کادر فنی و بازیکنان تیم راه آهن تخلفاتی مبنی بر اهانت به داور مسابقه و رفتار غیرورزشی و زننده صورت گرفت. بر همین اساس کمیته انضباطی رای خود را در این‌باره به شرح زیر اعلام کرد:

 

احمدرضا عابدزاده – مربی تیم راه آهن: چهار جلسه محروم و مبلغ 40 میلیون ریال جریمه نقدی

 

علی لطیفی – مربی تیم راه آهن: یک جلسه محروم و مبلغ 20 میلیون ریال جریمه نقدی

 

محمد آبشک – بازیکن تیم راه آهن: یک جلسه محروم و مبلغ 10 میلیون ریال جریمه نقدی

 

سیامک کوهنورد – بازیکن تیم راه آهن – یک جلسه محروم و مبلغ 10 میلیون ریال جریمه نقدی

 

ابوالقاسم پور – سرپرست تیم راه آهن: دعوت به کمیته انضباطی

 

حسینی نسب – مربی تیم راه آهن: تذکر کتبی و درج در پرونده و مبلغ 20 میلیون ریال جریمه نقدی

 

باشگاه راه آهن: 50 میلیون ریال جریمه نقدی

 

کولیبالی – بازیکن تیم استقلال خوزستان: سه جلسه محروم و مبلغ 20 میلیون ریال جریمه نقدی

 

تمام رای ها به غیر از رای احمدرضا عابدزاده قطعی است.





مرحله اول لیگ نجات غریق خوزستان به پایان رسید.

 

حر حاجیان، رییس هیات نجات غریق استان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- اظهارکرد: این مرحله از مسابقات روز گذشته (شنبه) به میزبانی آبادان برگزار شد.

 وی بیان‌کرد: در ماده 100 متر شنای با مانع، صابر فولادی‌وندا از امیدیه قهرمان شد، بهزاد عزیززاده از ماهشهر در جایگاه دوم قرار گرفت و ساسان کریمی از مسجدسلیمان مکان سوم را به خود اختصاص داد.

 رییس هیات نجات غریق خوزستان درباره نفرات برتر ماده 50 متر حمل آدمک، گفت: شاهین سیاوش‌پوری از امیدیه در مکان نخست قرار گرفت، میلاد معین‌خیاط از نفت اهواز دوم شد و حبیب محمدی‌فرد از امیدیه در جایگاه سوم قرار گرفت.

 وی خاطرنشان‌کرد: در ماده 100 متر حمل آدمک نیز ساسان کریمی از مسجدسلیمان به قهرمانی رسید، بهزاد عزیززاده از ماهشهر دوم شد و صابر فولادی‌وندا از امیدیه در مکان سوم ایستاد.

 حاجیان گفت: در ماده 4 در 23 متر امدادی شنای با مانع تیم‌های امیدیه، ماهشهر و آبادان به ترتیب اول تا سوم شدند و در ماده 4 در 23 متر امدادی حمل آدمک تیم‌های امیدیه، ماهشهر و نفت اهواز جایگاه های اول تا سوم را به دست آوردند.

 وی بیان‌کرد: در پایان هفته اول این مسابقات هیات نجات غریق امیدیه به قهرمانی رسید، هیات نجات غریق ماهشهر دوم شد و نفت اهواز در مکان سوم قرار گرفت.

 رییس هیات نجات غریق خوزستان با مثبت ارزیابی کردن مرحله نخست لیگ استان، عنوان‌کرد: مرحله دوم این مسابقات آبان‌ماه به میزبانی مسجدسلیمان برگزار خواهد شد.





رییس هیات بسکتبال خوزستان از احتمال اضافه شدن یک تیم اهوازی به جمع سه نماینده دیگر استان در لیگ برتر کشور خبر داد.

 

جابر قاطع در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- اظهارکرد: لیگ برتر کشور امروز (یکشنبه) قرعه‌کشی شد و تیم‌های پتروشیمی بندرامام، صنایع پتروشیمی ماهشهر و پالایش نفت آبادان از خوزستان در این لیگ حضور دارند. مسابقات نیز از پنجم آبان‌ماه آغاز خواهد شد.

 

وی خاطرنشان‌کرد: ما قصد داریم که یک تیم دیگر از خوزستان و اهواز در این لیگ داشته باشیم و در همین راستا فدراسیون یک هفته به ما مهلت داده است تا به تعهداتی عمل کنیم که البته اسپانسر باید به این تعهدات عمل کند. ما هم با دو سه اسپانسر صحبت کرده‌ایم و منتظر جواب آن‌ها هستیم.

 

رییس هیات بسکتبال خوزستان بیان‌کرد: علاوه بر خوزستان، سه تیم دیگر نیز خواهان شرکت در لیگ برتر کشور هستند ولی باتوجه به این‌که سال گذشته تیم‌های خوزستانی در لیگ‌های برتر، دسته یک و دسته دو کشور به قهرمانی رسیدند، فدراسیون این اولویت را به ما داده است.

 

وی عنوان‌کرد: به هر حال در تلاش هستیم تا یک تیم از اهواز در لیگ برتر داشته باشیم و در این راستا کیانی‌زاده، مدیرکل ورزش و جوانان استان و خبیر، معاون سیاسی - اجتماعی استانداری خوزستان نیز به ما کمک می‌کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد