سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

گزارش یک بحران



فرماندار اندیمشک:
فرماندار اندیمشک گفت: پس از واژگونی چند قطار در مسیر راه آهن جنوب پیگیری‌هایی زیادی انجام شد اما تاکنون پاسخی در این باره دریافت نکردیم.

حمیدرضا گودرزی اظهار کرد: واژگونی قطارهای باری در مسیر راه آهن جنوب و به ویژه در محدوده اندیمشک زیاد شده و مسئولان مربوطه در راه آهن و وزارت راه و شهرسازی باید پاسخگو باشند.

وی با بیان اینکه اگر این حوادث برای قطارهای مسافربری رخ دهد آسیب‌های جبران ناپذیری وارد می‌شود، گفت: بخش‌هایی از این مسیر فرسوده است و باید هرچه زود‌تر بحث تعمیر و تجهیز این مسیر در دستور کار قرار گیرد.

فرماندار اندیمشک عنوان کرد: این حوادث در مسیر راه آهن استان خوزستان به لرستان رخ می‌دهد ولی ما پس از پیگیری‌های مستمر در این رابطه تاکنون هیچ جوابی از مسئولان مربوطه دریافت نکردیم.

وی افزود: مسئولان راه آهن کشور باید قبل از وقوع فاجعه در خط راه آهن این شهر چاره‌ای بیاندیشند و گرنه باید منتظر حوادث پرخطر باشیم.

گودرزی درباره علت وقوع حوادث در این مسیر بیان کرد: کار‌شناسان فنی علت حادثه را فرسودگی خطوط راه آهن اعلام کرده‌اند، همچنین مشخص شده که در مواردی چرخ قطار هم در رفته است.

وی افزود: خط آهن اندیمشک – دورود روز به روز فرسوده‌تر می‌شود ضمن اینکه در برخی نقاط این مسیر، ریزش کوه رخ می‌دهد و در نقاطی از خط آهن مذکور احتمال سقوط قطار به دره نیز وجود دارد که در صورت وقوع حوادث جبران ناپذیری رخ می‌دهد.
مرجع / تسنیم
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد