سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار انتظامی خوزستان



14 کیلوگرم ماده مخدر شیشه در جاده اهواز ، اندیمشک کشف شد

دزفول-ایرنا-رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خوزستان از کشف 14 کیلوگرم ماده مخدر شیشه و دستگیری چهار سوداگر مرگ در محور اهواز -اندیمشک خبر داد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس،سرهنگ ' علی شوهانی' روز سه شنبه افزود:ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان اهواز با همکاری سربازان گمنام امام زمان(عج) با انجام اقدامات اطلاعاتی از انتقال محموله موادمخدر توسط یک باند قاچاق از استان کردستان به خوزستان مطلع و موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود:با استقرار پرسنل مبارزه با مواد مخدر و سربازان گمنام امام زمان (عج) در پلیس راه اهواز -اندیمشک یک خودروی سمند در محور منتهی به اهواز شناسایی و توقیف و راننده خودرو با هویت ' ص - ب ' دستگیر شد .

سرهنگ شوهانی گفت:در بازرسی انجام شده هشت کیلوگرم ماده مخدر شیشه که به طرز ماهرانه ای در خودروی سمند جاسازی شده بود کشف شد که در این خصوص همدست راننده نیز دستگیر شد.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خوزستان افزود:در عملیات دیگری ماموران مبارزه با مواد مخدر شهرستان اهواز با همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) پس از مطلع شدن از انتقال محموله مواد مخدر از استان کردستان به خوزستان بلافاصله در پلیس راه 'اهواز – اندیمشک' مستقر و یک دستگاه خودرو پراید را شناسایی و توقیف کردند. 

وی افزود: در بازرسی ماموران مبارزه با مواد مخدر مرکز استان از خودروی پراید ، شش کیلو گرم مواد مخدر روانگردان شیشه که به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود کشف شد. 

سرهنگ شوهانی افزود: چهار سوداگر مرگ پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضائی شدند. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد