سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک گزارش ورزشی



تسنیم گزارش می‌دهد /

تیم‌های خوزستانی در هفته نخست لیگ دسته یک

خبرگزاری تسنیم: تیم‌های خوزستانی حاضر در لیگ دسته یک کشور روز گذشته به مصاف حریفان رفتند و توانستند با ۲ برد و یک تساوی هفته نخست رقابت‌ها را به پایان برسانند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، هفته نخست لیگ دسته یک کشور روز گذشته با 12 دیدار اغاز شد که 3 نماینده استان خوزستان در این هفته به مصاف حریفان خود رفتند.

فولاد نوین اهواز با سرمربی‌گری سید کوروش موسوی در تهران به مصاف نیروی زمینی رفته بود که در پایان این دیدار با تساوی بدون گل پایان یافت.

ترکیب اصلی فولاد نوین در این بازی را حسن بیت سعید، رضا مرادی، عبدالله ناصری، مصطفی ماهی، مهدی زبیدی، ادریس کوچکی، ابولفضل بهادرانی، داوودشاهواروقی، رضا حاتمی، علی اصغر عاشوری و امیر زلیکانی تشکیل می‌دادند.

موسوی برای تغییر نتیجه این دیدار 3 تعویض خود را انجام داد و حسین شنانی‌زاده، وحید همراز و عقیل کعبی را به جای رضا حاتمی، علی اصغر عاشوری و امیر زلیکانی به زمین آورد ولی نتیجه‌ای کسب نکرد و توانست با همین یک امتیاز به اهواز باز گردد.

استقلال اهواز دیگر تیم اهوازی حاضر در این رقابت‌ها میزبان نساجی مازندران بود که توانست با تک گل خیراله ویسی در دقیقه 60 در خانه نساجی مازندران را شکست دهد.

هادی زرین ساعد، عماد قاسمی، خیراله ویسی، علی حسنی گنجی، ساسان شیرمردی، کریم شاوردی، مسعود قنواتی، مصطفی نوروزی (از دقیقه 93 اتابک نمازی)، رسول سواعدی (از دقیقه 57 مهدی الهایی)، عباس بوعذار (از دقیقه 85 حامد بور بور) و مهدی ودادی برای استقلال اهواز در این بازی به میدان رفتند.

صنعت نفت آبادان سومین نماینده استان خوزستان در لیگ دسته یک کشور است که در هفته نخست این رقابت‌ها در ورزشگاه بدون تماشاگر تختی آبادان توانست با نتیجه 2 بر یک از سد حریف شمالی خود بگذرد.

گل نخست تیم صنعت نفت را رحیم مهدی زهیوی در دقیقه 18 مسابقه روی نفوذ عباس مرداسی به ثمر رساند.

طلایی‌پوشان آبادان که توپ و میدان را در بیشتر اوقات این بازی در اختیار داشتند موفق شدند بار دیگر روی حرکت در محوطه جریمه مقداد قباخلو مهاجم این تیم در دقیقه 36 گل دوم خود را وارد دروازه تیم شمالی کنند.

پس از آن بازیکنان تیم اتکای گلستان با ارسال از کرنر و ضربه سر محمد جواد رحیمی در دقیقه 43 موفق شدند یکی از گل‌های تیم مقابل را جبران کنند.

در ادامه حملات متعدد و خطرناک طلایی‌پوشان راه به جایی نبرد و تیرک دروازه دو بار مانع گل خوردن تیم حریف شد و بازی با‌‌ همان نتیجه 2 بر یک به پایان رسید.

کارلوس مانوئل، سرمربی تیم صنعت نفت آبادان در نشست خبری پس از این بازی اظهار کرد: برای رسیدن به موفقیت و حضور در لیگ بر‌تر به جنگیدن و کار و تلاش مداوم نیاز داریم.

وی عنوان کرد: با صحبت‌هایی که با مدیرعامل باشگاه داشتیم به این نتیجه رسیدیم که اگر بخواهیم فلسفه کاری فوتبالمان را تغییر دهیم باید فلسفه‌گری را به بچه‌های تیم آموزش دهیم.

سرمربی تیم صنعت نفت آبادان ابراز داشت: بازی‌های ما قدم به قدم پیش می‌رود و در هر بازی باید عملکرد خود را مورد پایش قرار دهیم. هدف اصلی من در این تیم تلاش برای کسب نتایج مناسب است.

مانوئل تصریح کرد: با لیگ ایران آشنایی دارم و با تحقیقاتی که داشته‌ام اطلاعات زیادی در این باره کسب کرده‌ام.

گزارش از سید علیرضا شریفی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد