سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک گزارش فرهنگی



هالیوود، آرماگدون و اسلام ناب

مقامات و سردمداران آمریکا به این امر واقف هستند که ماندگاری این کشور به جنگ و احساس ناامنی وابسته است.
به گزارش فرهنگ نیوز ، آمریکایی‌ها از جنگ جهانی اول و دوم به بعد خود را در جایگاه جهانی به عنوان منجی جهان معرفی کردند و با استفاده از فضای ایجاد شده پس از جنگ جهانی دوم، به پردازش قدرت نظامی و اقتصادی خود پرداختند و توانستند، از آن فضای غبارآلود و مغشوش، اهداف و سیاست‌های سال‌های آینده خود را برنامه‌ریزی کنند و حتی با روش‌های پیش‌گویانه، آینده دنیا را هم رقم بزنند.

بسیاری از اتفاقات و حوادثی که از سال‌های گذشته تاکنون در جهان و در خود آمریکا افتاده است، اتفاقات خودساخته آمریکایی‌ها ست.

مقامات و سردمداران آمریکا به این امر واقف هستند که ماندگاری این کشور به جنگ و احساس ناامنی وابسته است.

اگر به تاریخ این کشور نگاه کنیم در می‌یابیم که آمریکا با جنگ‌های داخلی شکل گرفت و با جنگ‌های خارجی به یک قدرت تبدیل شد.

ناامنی و جنگ در گوشه و کنار دنیا، رمز ماندگاری تفکر آمریکایی است. از یک سو سران آمریکا با ترویج ناامنی بر مردم، نیاز به یک سوپرمن، مرد عنکبوتی و بسیاری شخصیت‌های برتر را برای محافظت از مردم خود، رواج می‌دهند تا اقشار آمریکایی با آنها همراه شوند. از سوی دیگر با تولید و تشکیل نیروها با ایدئولوژی‌های ویژه و خارج از ارزش‌های انسانی، به مقابله با آن پلیدی های ساخته و پرداخته خود می‌روند تا خود را همچنان سردمدار مبارزه با پلیدی‌ها قلمداد کنند.

فیلم‌های هالیوودی سال‌هاست که این سیاست را دنبال می‌کند. اکثریت این فیلم‌ها با همین سوژه ساخته و در سطح دنیا به افکار عمومی مردم جهان خورانده می‌شود. واقعیت این فیلم‌های سینمایی هالیوودی، در این است که آمریکا، هم خود نیروی اهریمنی و پلیدی است که می‌خواهد جهان را به نابودی بکشاند و هم نیروی نجات دهنده و برپا کنند صلح است.

این فیلم‌ها از سلسله فیلم‌های چندقسمتی ترمیناتور گرفته تا فیلم‌های جذاب ارباب حلقه‌ها، همگی از آخرین جنگ سرنوشت‌ساز بشریت (آرماگدون) سخن می‌گویند.

پنتاگون، سازمان جاسوسی آمریکا CIA، رژیم صهیونیستی و سازمان‌های مسیحیان صهیونیسم همگی پشت سر این پروژه بزرگ قرار دارند.

اکنون و در حال حاضر، شیوه، روش و دکترینی که آمریکایی‌ها با پشتوانه عوامل دیگر، در حال پیاده‌سازی آن هستند، رویش و پیدایش گروه‌‌های تروریستی و تکفیری مانند داعش است.

این نیروها، مانند سربازان مطیع و فرمانبرداری هستند که دستورات ارباب خود را پیاده می‌کنند. دستگاه کنترل آن در دست آمریکا به ویژه مسیحیان صهیونیسم است.

این گروه‌های ویرانگر و نابودگر به مانند ترمیناتور عمل می‌کنند. قرار است، آنها وظیفه خود را به خوبی انجام دهند تا هدف نهایی آمریکا و صهیونیسم رقم بخورد.

مهمترین مانع پیشروی تفکر صهیونیستی، اسلام ناب است. مانعی که تاکنون توانسته است، بسیاری از سناریوها و پیش‌گویی‌های آمریکایی‌ها را به شکست بکشاند.

پس مرحله بعدی سناریو که بیش از ۳ سال پیش آغاز می‌شود. تزریق گروه‌های دست‌پرورده آمریکا، در کشورهای اسلامی در دستور کار قرار می‌گیرد.

این گروه‌های تکفیری تروریست، وظیفه دارند تا کشورهای اسلامی را ویران‌کنند، مسلمانان را قتل‌عام کنند و سرزمینی ویران و سوخته باقی بگذارند.

گرچه به ظاهر رئیس‌جمهور آمریکا اعتراف می‌کند که «آمریکا تهدید داعش در سوریه را چندان جدی نگرفته بود و به قابلیت‌های ارتش عراق برای مقابله با خطر گروه داعش، بیش از میزان واقعی حساب کرده بود.» اما همانطور که گفتیم این ظاهر ماجراست. اکنون زمان آن فرا رسیده است که دخالت مستقیم آمریکا در منطقه اجرا شود. مرحله نخست حملات هوایی است که باز هم این حملات به زیرساخت‌های سوریه انجام می‌شود. مراکز و تاسیسات اقتصادی هدف هواپیماهای آمریکایی است. داعش و گروه‌های تروریستی - تکفیری هدف اصلی نیست. هدف اصلی و سقف خواسته آمریکایی‌ها، مهار اسلام نابی است که اکنون در منطقه با رهبری جمهوری اسلامی ایران شکل گرفته است و مانعی سخت در مقابل پیش‌گویی‌های آمریکا و صهیونیست‌ها شده است.

برژینسکی مشاور سابق امنیت ملی آمریکا درباره تئوری امپریالیسم گفته است؛ «تضعیف کشورهای دیگر، نشانی از ضرورت تقویت فرهنگ و ایدئولوژی آمریکایی و به دنبال آن الگو شدن این فرهنگ است، استراتژی‌هایی از این قبیل می‌تواند ایالات متحده را به هژمونی مورد نظرش نزدیک کند.»

به همین خاطر است که هنری کیسینجر که یک صهیونیست به تمام معناست و سال‌هاست که دکترین آمریکا را تعیین می‌کند، بارها به توانمندی و قدرت‌یابی جمهوری اسلامی ایران هشدار داده است.

او گفته است؛ «من ایران را مشکل بزرگتری از داعش می‌دانم، در شرایط کنونی یک محور شیعه از ایران تا بغداد و سوریه و از آنجا تا جنوب لبنان و مرزهای مدیترانه کشیده است که این مسئله در شرایط کنونی که مرزهای سیاسی سابق خاورمیانه در حال فرسایش است، امکان تشکیل یک امپراتوری را به ایران در منطقه خاورمیانه می‌دهد.»

همه این برنامه‌ها، سناریوها و سیاست‌هایی که در حال اجرا شدن است به همین منظور پیاده می‌شود. آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها اگر برای خود اعتقادات و ایدئولوژی مذهبی اما تحریف شده دارند، مسلمانان اعتقادات بسیار قوی‌تر و واقعی‌تر دارند که همه معادلات پلید آمریکا و صهیونیست‌ها را به هم زده و خواهد زد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد