سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار انتظامی خوزستان


فرمانده نیروی انتظامی خوزستان:

۹۳ درصد از جرایم سایبری خوزستان کشف می‌شود/ اعزام کارشناسان ناجا به مدارس

خبرگزاری تسنیم: فرمانده نیروی انتظامی استان خوزستان گفت: پلیس فتا در استان خوزستان از نظر مهارت و تجهیزات شرایط خوبی دارد و ۹۳ درصد از جرایم اینترنتی کشف می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، سردار محمدرضا اسحاقی ظهر امروز در نشست خبری در محل معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان، اظهار کرد: گفتار و کردار پلیس باید دینی باشد به همین دلیل شعار امسال نیروی انتظامی پلیس، تلاش جهادی، کارآمدی و اقتدار است.

وی اضافه کرد: این شعار با تبعیت از بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر عزم ملی و مدیریت جهادی در فرهنگ و اقتصاد گرفته شده است.

فرمانده نیروی انتظامی استان خوزستان گفت: تعبیر ما از تلاش جهادی حرکت خالصانه برای رضای خدا و از خود گذشتگی برای مردم است و باید این کار مخلصانه، ایثار گرانه، شبانه روزی و خستگی ناپذیر و برای برقرای آسایش و امنیت مردم انجام شود.

اسحاقی با بیان اینکه بصیرت از دیگر نکات شاخص پلیس است، عنوان کرد: به دلیل ارتباط با اقشار مختلف پلیس باید بصیرت فرهنگی و اجتماعی داشته باشد.

وی اضافه کرد: پلیس به تنهایی قادر به انجام هیچ کاری نیست و باید با اعتماد، مشارکت و پشتیبانی مردم این نهاد به هدف واقعی خود که برقراری امنیت است، برسد.

فرمانده نیروی انتظامی خوزستان توجه به ورزش استان را یکی از ابعاد نظام بخشی در جامعه دانست و گفت: هرچه در حوزه ورزش فعالیت بیشتر شود بسترهای سالم سازی یک جامعه فراهم‌تر می‌شود به همین دلیل در هفته نیروی انتظامی مسابقات فوتبال محلات را برگزار می‌کنیم که 100 تیم محلات از مناطق مختلف در آن شرکت می‌کنند.

اسحاقی افزود: مردم خوزستان طبق فرمایشات امام خمینی (ره) دین خود را به اسلام ادا کردند و حال باید مسئولان با خدمت گذاری به این مردم دین خود را ادا کنند.

قرارگاه مبارزه با سرقت در خوزستان در تشکیل شده است

وی با اشاره به با اشاره به شرایط سخت معیشتی در سال‌های اخیر عنوان کرد: سرقت‌ها در استان زیاد شده که 73 درصد از آن‌ها را سرقت‌های خرد تشکیل می‌داد به همین دلیل قرارگاه مبارزه با سرقت در استان خوزستان و 14 استان دیگر تشکیل شد.

فرمانده نیروی انتظامی استان خوزستان درباره کارت‌های پایان خدمت بازیکنان فوتبال گفت: پس از اطلاع تحقیقات خود را آغاز کردیم و برخی از کارت‌ها ابطال شد و باید بگویم که این جعل در محتوا صورت گرفته است نه در مدارک ارائه شده.

اعزام کارشناسان ناجا به مدارس برای آموزش دانش آموزان

اسحاقی اضافه کرد: نیروی انتظامی کار‌شناسان خود را برای ارتقا سطح آگاهی دانش آموزان و فرهنگ سازی به مدارس و دانشگاه‌ها اعزام می‌کند.

وی در بیان کارهای عمرانی در نیروی انتظامی بیان ابراز کرد: 11 درصد از حوادث داخلی نیروی انتظامی کمتر شده و 11 پاسگاه در استان خوزستان نوسازی شد.

فرمانده نیروی انتظامی استان خوزستان درباره بحث استان پاک که وزیر کشور مطرح کرده بود، بیان کرد: استان خوزستان در حوزه مبارزه با مواد مخدر در یک سال و نیم گذشته رتبه نخست کشور را دارد به همین دلیل وزیر کشور بحث استان پاک را در استان خوزستان مطرح کرد.

وی افزود: در یک هفته گذشته 2 جلسه در همین راستا برگزار ‌و مقرر شد که شاخص گذاری‌های این طرح در استان انجام شود و تا 2 سال آینده این طرح در استان توسط 38 دستگاه مرتبط اجرا شود.

اسحاقی عنوان کرد: 551 دوربین برای برقراری امنیت در مناطق مختلف استان خوزستان نصب شده است که مردم از این طرح استقبال کردند.

وی درباره وضعیت پلیس سایبری استان گفت: 93 درصد از جرایم سایبری در استان خوزستان کشف می‌شود و از نظر مهارتی و تجهیزاتی بین استان‌های پیشرفته کشور هستیم.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد