سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از ایذه



شهردار ایذه:
مسئولان به فکر ساکنان روی خط لوله‌ نفت در ایذه باشند

شهردار ایذه گفت: مسئولان استان به فکر ساکنان روی خط لوله‌ نفت در این شهر باشند.

خبرگزاری فارس: مسئولان به فکر ساکنان روی خط لوله‌ نفت در ایذه باشند

مهران باباپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایذه با بیان اینکه ایذه فاقد ماشین اطفای‌حریق ناکافی و نا‌مناسب است، اظهار کرد: زمانی که به سمت شهردار این شهر منصوب شدم، نخستین بازدید خود را از آتش‌نشانی انجام و امکانات آن را مورد بررسی خود قرار داده و از نزدیک با مشکلات آشنا شدم.

وی ادامه داد: به‌دلیل اینکه آتش‌نشانی به صورت مستقیم با جان و مال مردم در ارتباط بوده و ارائه خدمات این اداره کار با حساسیتی است، بر روی آن نظر جدی داشته و خواهیم داشت.

شهردار ایذه تصریح کرد: با شرایط امروزی آتش‌نشانی در ایذه، همیشه دغدغه‌های فکری شهرداری در این‌ مورد بوده و با توجه به معیارهای جهانی که به ‌ازای هر 25 هزار نفر باید یک آتش‌نشانی وجود داشته باشد، متاسفانه در ایذه با توجه به جمعیت بیش از  125هزار نفر شهری و 210 هزار نفری شهرستان، خدمات به‌صورت چند دهه گذشته در حال ارائه شدن است که جای تاسف دارد.

باباپور افزود: با توجه به‌ مشکلات مالی موجود در شهرداری، هدف ما بر این‌ است که خدمات در خور شان مردم شهر ایذه به آنها ارائه شود.

وی یاد‌آور شد: متاسفانه نیروهای آتش‌نشانی شهرستان از 24 نیروی در گذشته به 12 نفر کاهش پیدا کرده‌ و جذب نیروهای متخصص و کاردان در این زمینه را در دستور جدی خود داده‌ایم.

شهردار ایذه در ادامه با بیان اینکه هنوز از ماشین‌آلات آتش‌نشانی گذشته در این اداره استفاده می‌شود به بازسازی یکی دیگر از این ماشین‌های اطفای‌حریق اشاره کرد و گفت: با رایزنی‌های انجام گرفته، در آینده چند دستگاه ماشین مجهز به این اداره اضافه خواهد شد.

باباپور بیان کرد: با همین داشته‌های اندک و وجود 433 روستا در شهرستان ایذه و عدم وجود پایگاه آتش‌نشانی در هیچ یک از این روستا‌ها، نیروهای امدادی هلال‌احمر در کنار آتش‌نشانی به‌ خدمت پرداخته‌اند و از این‌رو از این افراد قدردانی کرد.

وی در پایان از مسئولان مربوطه خواست تا با انعکاس مشکلات موجود در ایذه به مسئولان ارشد استانی، برای تصمیم‌گیری گوشه‌ای از این نیازها و به‌ویژه ساکن شدن چند‌ هزار نفر از جمعیت شهرستان بر روی خط لوله نفت را مورد بررسی قرار دهند تا از وقوع فاجعه‌های ناگوار در سطح شهرستان جلوگیری شود.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930708000183#sthash.MKy2KSJM.dpuf

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد